Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha. Mies sitten huijasi minut käyttämään amfetamiinia.

Vierailija
29.09.2018 |

Mieheni on nuorekkaassa mainostoimistossa töissä ja oli pyytänyt jotain tyyppejä sitten meille istumaan iltaa. Juomaa oli ja jossakin vaiheessa minullekin tarjottiin jotain itsetehtyä piristävää drinkkiä. Ihmettelin sitten myöhemmin, että miksi tyypit naureskelee ja sanoo minua vauhti-annaksi (nimi muutettu). Mies vaan hymyilee siinä sivussa ja kertoo, että oot kuulemma niin virkeällä päällä ja niinhän mä olinkin. Siinä sitten siirryttiin baariin ja takas kotiin jatkoille jossa yhtäkkiä älytön väsymys ja sänkyyn nukkumaan. Ilta meni sinänsä ihan hyvin, ihmettelin vaan että miten jaksan bailata pitkään kun yleensä olen väsynyt jo puolen yön aikaan baarissa.

Aamulla herään, mies nukkuu sohvalla ja menen siihen katsomaan. Pöydällä jotain ihmejauhetta. Herätän ja alan reuhaamaan tietenkin asiasta. Mies leikkii tyhmää ja jossain vaiheessa sitten toteaa, että turhaa siinä reuhaat käytithän sä itekkin! Siis mitä helvettiä tyypit olivat pistäneet siihen juomaan amfetamiinia tai miksi helvetin vauhdiksi nämä sitä sanovatkaan. Mä en miksikään huumeidenkäyttäjäksi halua ja mies sitten tekee näin. Oon niin vihainen ja pettynyt. Tekis mieli tehdä ilmoitus poliisille, mutta en mä miestä linnaankaan halua...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahoinpitely.

Vierailija
2/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies! Pelottais asua yhdessä tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän miehen olet itsellesi löytänyt, pidä siitä kiinni.

Vierailija
4/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte kaikki oikeasti piripäitä niin tietäisitte että tuollaista ei tapahdu.

Vierailija
5/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus. Kai tekisit tyrmäystipoistakin?

Vierailija
6/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Nii mä tekisin. Mistä voit tietää, että seuraavassa juomassa ei ole mitään?

Vierailija
7/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otsikossa on tuo "sitten" ja toistuu useasti vielä tekstissä, tietää heti, että aloitus on paskapuhetta eli provo.

Ja amfetamiinia käyttänyt kyllä tietää käyttäneensä. 

Vierailija
8/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otsikossa on tuo "sitten" ja toistuu useasti vielä tekstissä, tietää heti, että aloitus on paskapuhetta eli provo.

Juuri näin. Tämä sama tyyppi on provoillut palstalla jo ainakin yli vuoden, luultavasti pidempäänkin. Aiheena on aina joku "miehen" älytön tempaus, ja otsikossa joka kerta tuo "sitten".

Vierailija
9/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se köyhä piripää.

Hyvin menestyneissä mainostoimistoissa käytetään kokaiinia.

Avitamiinin liittäisi mieluummin lähiönarkkareiden repertuaariin.

Vierailija
10/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä oli vaa vauhtia ja ilta meni vissiin ihan mukavasti? En ymmärrä miksi AP on vihainen. 

Vierailija
11/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi se oli ekstaasia. Ilmeisesti Porvoossa on hinnat todella matalalla.

Vierailija
12/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olesit käyttänyt piriä aivan aikuisten oikeasti, et olisi simahtanut bailausillan jälkeen sikeään uneen.

Vaikutus kestää hieman pidempään kuin muutaman tunnin.

Vierailija
13/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Tulevaisuutesi vaikuttaa miehen kanssa oikein valoisalta. Ensi kerralla drinksusta löytyykin ehkä joku sedatiivi ja pääset osaksi gang bangia. Juokse helvetin kauas ja helvetin lujaa.

Vierailija
14/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinin huono puoli on se, että sen kanssa tulee univelkaa. Siksi AP väsyi yhtäkkiä kovasti.

Itse käytän modafiniilia (uupumuksen hoitoon ihan luvallisesti).

Se on parempi piriste kuin amfetamiini, sillä se poistaa unentarpeen eikä aiheuta univelkaa.

Ei varmaankaan hirveän terveellistä tavaraa, mutta en jaksa olla hereillä yli kahta tuntia vuorokaudessa ilman lääkitystä 😴

Vierailija
15/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amfetamiinin huono puoli on se, että sen kanssa tulee univelkaa. Siksi AP väsyi yhtäkkiä kovasti.

Itse käytän modafiniilia (uupumuksen hoitoon ihan luvallisesti).

Se on parempi piriste kuin amfetamiini, sillä se poistaa unentarpeen eikä aiheuta univelkaa.

Ei varmaankaan hirveän terveellistä tavaraa, mutta en jaksa olla hereillä yli kahta tuntia vuorokaudessa ilman lääkitystä 😴

AI että pari tuntia amfetamiini ottamisen jälkeen on univelkaa niin että simahtaa vaikka ei ole edes valvonut paljoakaan? :D

Vierailija
16/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tämä on, mutta pikkuannos piriä ei kyllä välttämättä vaikuta muuta kuin jonkun verran piristävästi. Ei kyllä tiedä nauttineensa. Kerran vedin pikkuviivat nokkaan jotain mannepiriä ja ei se kyllä vaikuttanut muuta kuin että jaksoi ne bileet vetää vauhdilla(hehe) läpi. Mutta se väsymys joka sitten aamulla iski oli jotain aivan uskomatonta.. tuntu että nukahtaa seisaalteen.

Vierailija
17/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olesit käyttänyt piriä aivan aikuisten oikeasti, et olisi simahtanut bailausillan jälkeen sikeään uneen.

Ai jos sitä on ripaus jossain isossa boolimaljassa?

Vierailija
18/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos sitä on ripaus jossain isossa boolimaljassa?

Sitten se ei tehoa laimentuneena ollenkaan.

Homeopatia ei toimi.

Vierailija
19/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua huonoon rölliin lankaville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä