Tyttö joutui vartijan puhutteluun kun oli kokeillut meikkitesterillä vähän hyllyn reunaan, kun paperilappuja ei ollut
Kokeili huulipunan sävyä niin että hyllyn reunaan jäi ehkä 1cm jälki. Vartija ilmestyi paikalle ja alkoi saarnata hyllyjen sotkemisesta. Paperilappuja ei ollut missään tarjolla tai mitään muuta mihin kokeilla.
Kommentit (21)
Ja totuus on jotain muuta. Mitä jos kävisit kysymässä vartijan mielipiteen asiasta?
Kirjoitatko tosissasi täällä siitä, että lapsesi käyttäytyi sikamaisesti ja häntä toruttiin? :D
No mitäs sitten? Saarna on nyt kuunneltu ja tyttö toivottavasti tekee seuraavalla kerralla toisin.
Kirjoittanut huulipunalla hyllyn reunaan jotain "haistakaa v*ttu" ja sitten itkee kun tulee sanomista? Kai vartija laittoi edes siivoamaan itse jälkensä?
Tuo on tytön versio. Totuus voi olla eri.
Hyvä juttu! Oppii kunnioittamaan toisten omaisuutta.
Eikö useimmat asiakkaat kuitenkin kokeile ne sävyt iholleen sopiviksi, siis vaikka pyyhkäisemällä tuotetta kämmenselkään tai ranteeseen? Ne paperilaput on sitä varten, että saa pyyhittyä ihon puhtaaksi.
Parfyymit taas suihkutetaan ensin paperitikkuun, ja valitaan niistä mieluisin tuoksu, jota suihkaistaan iholle kokeeksi.
Ei kai kenelläkään tule ekana mieleen testata hyllyn reunaan. Huvikseen se sotki.
Oikein. Voisit opettaa kunnioittamaan toisten omaisuutta edes tuossa iässä, jos on nuorempana unohtunut eikä maalaisjärkeä ole tullut geeneissä..
Hyvä että vartijat puuttuu. Ihmiset on jotenkin täysiä idiootteja kaikenlaisten testereitten kanssa kaupoissa. Vaikka laittaa mitä vihkoja ja lappuja hyllyihin ja tekstin "kokeile tähän!" niin piirretään hintalappuihin, laatikoihin, seiniin, hyllyihin, toisiin myytäviin tuotteisiin, ihan mihin tahansa muualle muttei sitä varten esille laitettuun vihkoon tai paperiin. Lukutaidottomuus on hälyttävän suurta nykyään. Tappiota ja hävikkiä tulee kaupoille ja hinnat senkuin nousee. Ja sitten itketään kun "ahne kauppias" nostaa hintoja. Olispa pitänyt ottaa edellisessä työpaikassa aina valokuvia niistä tavarakasoista mitkä meni asiakkaiden vuoksi kaatopaikalle kuukausittain. Tahallaan rikottuja ja sotkettuja, tuhannen euron edestä joka kuukausi, pienessä myymälässä. Varastamisesta nyt puhumattakaan. Opettakaa ne lapsenne ja nuorenne käytöstavoille. Kaupan tavaroillakin aina omistaja eikä se ole kasvoton kauppa vaan kauppias, yrittäjä, ihminen joka yrittää elätttää itsensä ja jopa kymmeniä muita.
Lieneekö perus vartijalla edes aikaa pitää mitään hirveitä saarnoja? "Älä nyt viitti sitä töhriä", ja sitten seuraavaa ongelmaa hoitamaan.
Jatkossa jos jotain paperia ym puuttuu, niitä kannattaa myyjiltä pyytää tai vaikka oma puhdas nenäliina uhrata.
Säälittää tuo tyttö. Eväät lienee aika heikot pärjätä käytösnormien maailmassa.
Onneksi en käytä huulipunaa, jo9s niillä pyyhitään hyllyjä aiakkaiden toimesta. Nuoleeko leidi hillowiinerit leipätisakillä myös?
On se kumma, kun täällä heti aina mollataan varsinkin nuoria. Kun joskus kyse kait voi olla ajattelemattomuudestakin. Nyt kun vartija on nuhdellut, tajusi tehneensä tyhmästi ja ei varmaan tee uudestaan.
Täällä tuntuu, että kenenkään mielestä kellekkään ei voi sattua vahinkoja tai kämmejä tai ajatuskatkoja, että tekee tyhmästi tai jotain muuta sellaista. Varsinkin nuoret on ihan kauheita ja tekee kaikki väärin ja niitä on oikeus säikytellä ja niille huutaa, kun kaikki nuorethan on ihan piruja.
Minä tunnen itse aika monta todella arkaa ja ujoa teinityttöä, jotka saattavat tehdä kämmejä ihan ajattelemattomuuttaan, vahingossa, siksi, kun menevät paniikkiin jännittäessään tms. Sitten heidät aikuiset tuomitsee, että ihan oikein, vielä enemmän huutoa niille ja räyhäämistä ja rankaisemista, oppivat perkeleet
Minä ainakin testaan kaikki meikit kämmenselkääni. Ei jostain paperilta näe, miten kyseinen tuote sopii ihonsävyyni tai miten se käyttäytyy iholla (onko pigmenttiä jne).
En ole ikinä missään muualla nähnyt niin sikamaisen sotkuisia meikkihyllyjä kuin Suomessa. Oikein kuvottavia! Pikkupissikset terrorisoi ja pöllivät kaiken minkä kerkee.
Nyt vanhemmat herätys!!! Opetelkaa käytöstapoja!!!
:D Minä ihan aikuisena ihmisenä kerran kaupankassalla jouduin kuulakärkikynällä kirjoittamaan nimeni kuittiin. No kynä ei toiminut kun kuitin alla ei ollut kirjoitusalustaa. Myyjä sitten antaa kirjoitusalustan tokaisee " koita tuossa... " minä sitten kynä kädessä vedän siihen kirjoitusalustaan kauheat töherrykset, Myyjä katsoo minua suu auki ja silmät pyöreinä, että mitä vi tua tuo meinaa! Sitten tajusin että tarkoitus oli laittaa se kuitti siihen ja kirjoittaa nimi siihen kuittiin....
:D
Etkö ole enemmän huolissasi että vartija sattui olemaan sopivasti paikalla tuolloin? Todennäköisesti seurannut tyttösi touhua pidempään.
Ei halunnut sotkea kämmenselkää?