Montako kertaa tämän vuoden aikana teillä on ollut seksiä?
Kommentit (94)
O kertaa.
Viimeksi heinäkuussa 2009. Minä en aio miehelle jalkoja levittää. Minulle riitti kun siitti lapsen minulle syksyllä v. 1999.
Yhdessä vuodesta 1991.
N 57
Pari kertaa viikossa keskimäärin. Kesälomalla jopa kolmekin kertaa...Olisiko lähes 80 kertaa siis tänä vuonna.
Naimisissa oltu 35 v ja yhdessä 37 v. Kuusikymmentä ikävuotta lähenee molemmilla....Vaimo saa yhden tai joskus kaksikin orgasmia, minä hänen jälkeensä. Kiihtyvää voihketta on ihanaa kuunnella ja tuntea nopeutuva lantion liike allani , kätensä pakaroitani puristellen kun hänellä orkku lähenee...
Yli 100 kertaa vaikka eletään etäsuhteessa :) Ihan riittävästi siis.
Alle 10, vaikka osoitteemme on sama ja jopa sänkymme :(
Nolla tänä vuonna.
Nolla viime vuonna.
Kerran sitä edellisenä.
Nolla neljä vuotta sitten.
Vaimoa ei kiinnosta. Olen ihan toivoton, aiheesta ei voi edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Arviolta 70-100 kertaa.
Tämä siis etäsuhteessa. Ilmeisen hyvä ratkaisu kun vastauksia katselee 😃👍❤
Ei ikinä tule arki eikä kyllästyminen.
Vierailija kirjoitti:
Noin 60 kertaa, liian yksitoikkoista lähäriä, kaipaisin kunnon suihinottoja ja ratsastusta.... Miks miehen pitää tehdä aina työt:)
M56
Koska ette osaa puhua ettekä leikkiä ja teillä on väärät kumppanit. Minä otan suihin ja ratsastan. Eikä tarvitse ruinata, käyn itse kiinni.
Jos ei seksistä ja toiveistaan pysty puhumaan, on syytä joko erota tai mennä terapeutille.
Mikä on niin vaikeaa puhumisessa?
Sanoo vaikka näin: "Tykkään seksistä. Se on minulle suunnattoman tärkeää. Kärsin sen puutteesta. Voisimmeko tehdä asian suhteen jotakin yhdessä vai annatko luvan hakea seksiä muualta?"
Yllättävän moni haluton antaa luvan. Eikä erokaan ole maailmanloppu. Kumpikin koettu ja nyt ihana etäsuhde, tapaamme noin kerran kuussa vain rakastellaksemme pari vuorokautta putkeen. Mitä siinä vanhukset ehtivät, 10-16 kertaa.
Kerta viikkoon on ihan tarpeeksi, tai pari korkeintaan. Jos yksi viikko kuukaudesta jää menkkajuttujen takia väliin niin 3-5 kertaa kuussa. Sekin tekee jo kenties 40 kertaa tänä vuonna. Oho, aika paljonhan tässä tulee paneskeltua! Enemmän se on kuin nuorempana, jolloin saattoi hyvinkin sanoa että ei kertaakaan tänä vuonna ja viime vuonna oli vähän hiljaisempaa :)
Tuore suhde, joten seksiä on erittäin runsaasti. Koko päivän tai yön sessioita, ei pysty laskemaan kertoja
Koko sukupuolikypsän ikäni aikana (enemmän kuin 30v), viimeisen kolmen vuoden aikana on ollut enemmän seksiä kuin sitä ennen yhteensä. Vuodessa >150krt.
Avioliitossa lastensaannin jälkeen on helppoa, kun ei tarvitse rasittaa itseään laskemalla.
0 kertaa vuodessa since 2013.