Montako kertaa tämän vuoden aikana teillä on ollut seksiä?
Kommentit (94)
Luin ensin, että tämän kuukauden aikana.
Syyskuussa on ollut vain neljä kertaa. Mies ei halunnut taaskaan runsaan viikon aikana, kun oli menkat. Sitten hän sairastui miesflunssaan ja on ollut kuolemankielissä jo viikon. Kävi tosin töissä ja urheiluhartastuksessa, mutta on kotona dramaattisen sairas ja juo näytösluonteisesti kuumaa mehua ja niistää kovaäänisesti. Tuo naurettava överisairastaminen varmistaa kyllä, että mulla ei ole haluja häntä kohtaan pitkään aikaan.
N48
Ai - jokun ihmisen kanssa? Viimeksi keväällä 1999...
Noin 3 kertaa viikossa. Joskus enemmän ja joskus vähemmän...Riippuu ollaanko väsyneitä töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oon pienen 1-vuotiaan lapsen yhäiti. Kerran oon nusassut lapsen isää eli exääni ja sit puolivuotta tapailin yhtä kivaa isää, jolla oli myös pieni tytär (oli eronnut). Siinä tuli hässittyä aika kovaa vauhtia välillä, mutta nyt on ollut pari kuukautta hiljaista ja kauheesti tekisi mieli. :D en osaa sanoa tarkkaa määrää.
Jakorasiana olo on hymiön paikka - ehdottomasti!
Arvioisin että noin 120-150 kertaa, normaalisti kolmesta neljään kertaan viikossa. Minä 50v ja mies 48v, eli ei mitään teinejä enää mutta seksi on kuitenkin molemmille tärkeää.
Ei kertaakaan, viimeksi oli vuonna 2007. Mieli tekisi kyllä.
Tänä vuonna ei valitettavasti kertaakaan. Olen kaukosuhteessa, ja nyt on harmillisesti tullut esteitä tapaamisille. Viime vuonna vierailtiin toistemme luona 2x, joten seksiä oli ehkä vähän toistakymmentä kertaa.
m43
Vierailija kirjoitti:
Ai - jokun ihmisen kanssa? Viimeksi keväällä 1999...
Milloin viimeksi eläimen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pienen 1-vuotiaan lapsen yhäiti. Kerran oon nusassut lapsen isää eli exääni ja sit puolivuotta tapailin yhtä kivaa isää, jolla oli myös pieni tytär (oli eronnut). Siinä tuli hässittyä aika kovaa vauhtia välillä, mutta nyt on ollut pari kuukautta hiljaista ja kauheesti tekisi mieli. :D en osaa sanoa tarkkaa määrää.
Jakorasiana olo on hymiön paikka - ehdottomasti!
Miksi sinulla on noin halveksiva asenne naisten seksuaalisuutta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Hah, aktiiviset saavat alapeukkuja. Kateellisilta?
En tiedä. Ehkä, tai epäuskoisilta.
Ehkä 20 kertaa, viimeksi kaks kuukautta sitten. Yhdessä 20 vuotta. Ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
N. Kerran päivässä, eli about 210 kertaa. Neljä vuotta yhdessä.
Ihailen ja kadehdin...
Ap
Hmmmm jaa a... Meillä on seksiä yleensä joku 1-3 kertaa kuukaudessa eli laske siitä :D ja yksi kuukausi pois kun olin reissussa. Ja ollaan molemmat tosi tyytyväisiä tähän seksimäärään, ihan passeli.
Enpä ole kyllä laskenut, mutta yksi lapsi on saatu alulle tämän vuoden aikana, joten ihan tarpeeksi varmaan.
Jonkun toisen kanssa 0 kertaa. Itseni kanssa noin 150 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
0. Viimeksi oli jussina 2012
Onnenpekka oot. Itselläni on tällä vuosituhannella 0 kertaa. Viimeksi kesällä 98.
T. Ruma-naama