Montako kertaa tämän vuoden aikana teillä on ollut seksiä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. Kerran päivässä, eli about 210 kertaa. Neljä vuotta yhdessä.
Ihailen ja kadehdin...
Ap
Itse en todellakaan kadehdi. Ahdistaisi jatkuva jyskytys :D Kerran pari viikossa on ok, vähempikin riittää hyvin.
0 kertaa tänä vuonna. Viimeksi Heinäkuun lopussa vuonna 2012. Aviomiestä ei kiinnosta. Itse kaipaisin seksiä ja kärsin tästä tilanteesta.
N43
Kerran kuussa, synttärit tulossa eli silloin ehkä kahdesti.
Helpompaa olisi luovuttaa ja olla täysin ilman.
Vierailija kirjoitti:
0 kertaa tänä vuonna. Viimeksi Heinäkuun lopussa vuonna 2012. Aviomiestä ei kiinnosta. Itse kaipaisin seksiä ja kärsin tästä tilanteesta.
N43
Miksi kidut liitossa, jossa kärsit? Eikö kannattaisi tämä lyhyt elämä käyttää asioihin joista nauttii eikä vain kituuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran, tammikuussa.
N42
Kuka ihme hoitaa vuoden kiintiöseksin pois jo tammikuussa?
Juuh, näinpä. Itse sain oman kerta-annokseni syyskuun alussa, ja vieläkin hymyilyttää...
27 kertaa. Tarkistin kuukautisaplikaatiosta. Yhdessä oltu 28 v.
13 kertaa. Kerran kuussa ollut ja kesäkuussa oli muutama ekstrakerta kun koimme itsemme rentoutuneeksi ja vapautuneeksi loman alkamisen johdosta.
Ehkä n. 10 kertaa. Vähän yli nelikymppisiä ja yhdessä 12 vuotta. Voishan se määrä isompikin olla...
17 kertaa eli n 2k kuukaudessa.
Mies runkkaa ainakin 2x viikossa.
Ihan piruuttanikin lasken kun vituttaa, voisi olla toisinpäin mun mielestäni.
22v yhdessä
Kerran kesäkuussa. Käsi kyllä käy ahkeraan ihan eturauhasen hyvinvoinnin takia. Sinkku m52
3-4 kertaa viikossa. Yhdessä oltu 25 v. Aina ollaan oltu toistemme kimpussa
2-3krt viikossa yleensä. Tosin vauvaa yritetty niin silloin enemmänkin ovulaation aikoihin. 4v yhdessä. N35+
0 mutta viime vuonna taisin saada 5 kertaa
Itseäni ei kiinnosta sexi oman mieheni kanssa. ollaan oltu yhdessä noin 8v.
Täbä vuonna tasan nolla.
Sexissä ei ole mitään ihmeellistä. Suutelu on paljon parempaa.
Mies matkahommissa, käy kotona noin kerran viidessä viikossa ja on silloin 6-7 päivää kotona niin silloin joka päivä ja välillä parikin kertaa.
Vuodesta 2014 tasan 0 kertaa. Sinkku olen, en halua miestä enkä toisaalta yhdenillan juttujakaan.
Ihan sama saldo! Myös naimisissa.