Montako kertaa tämän vuoden aikana teillä on ollut seksiä?
Kommentit (94)
0 kertaa, itsestä riippuvista syistä olen sinkku. Oma opettajani olisi mielellään pettänyt vaimoaan kanssani, mutta jostain syystä kieltäydyin. Baaripanoista tms en osaa nauttia, kun en tunne mitään himoa tai viehtymystä johonkin tuntemattomaan mieheen, vaikka olisi mikä adonis tai karismapommi.
Jotain 23 kertaa muutaman fwb suhteen kanssa. Sinkku olen :(
Jotain reilu 200 kertaa. Harrastetaan seksiä 4-7 päivänä viikossa ja vapaapäivinä yleensä useampi kerta, niin hankalaa laskea tarkkoja määriä.
Kolmekymppisiä, muutama vuosi yhdessä.
Nolla kertaa tänä ja viime vuonna. Vaimoa ei seksi kiinnosta yhtään, eikä minun mielipiteeni.
N. 60 kertaa. Ollaan yli kuusikymppistä, koko ikä yhdessä. Vähintään samalla tahdilla aina. Nuorena toki enemmän.
Seksittömästä liitosta eronnut olen, ja harrastan seksiä miesystäväni kanssa aina, kun tavataan, joskus saattaa mennä koko ilta ja osa yöstäkin... N48
M48. Meillä on seksiä avovaimon kanssa 4-5 päivän välein. Mitäs siitä tuleekaan..about 50 kertaa tässä vaiheessa.
Kerran. Ensi vuonna sitten taas.
Tämä on ihan tavallinen tahti meille, kymmenen vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
0. Viimeksi oli jussina 2012
Mitä vitt*a? Olette silti vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
0 kertaa tämän elämän aikana. Mutta ei se mitään.
N 27
Voin auttaa, toteutetaan sinun seksifantasia.
M34
Vierailija kirjoitti:
17 kertaa eli n 2k kuukaudessa.
Mies runkkaa ainakin 2x viikossa.
Ihan piruuttanikin lasken kun vituttaa, voisi olla toisinpäin mun mielestäni.
22v yhdessä
Mistä tiedät sen runkkaamiset? Kertooko se sulle?
Noin kerran viikossa, mitä siitä tulee... 40?
Mikä lasketaan? Meillä joskus myös sellaista, että vaimo surruttaa vibralla ja itse runkkaan lastini rinnoille tai naamalle samalla. 28 vuotta yhdessä. Ikää kohta 50.
Kaikki yhdessä tehty lasketaan tietty :)
N. 50 kertaa tänä vuonna. Aika tarkkaan kerta viikossa on ollut herran tahti, joskus lomalla innostunut ”välipäivinäkin” joten siitä nuo pari lisää.
Sooloseksiä pikkasen tuota enemmän arvelisin, eli orkkuja tähän mennessä reilut 100, mut sitä ei nyt kysyttykään :D
n47+m44
Noin 60 kertaa, liian yksitoikkoista lähäriä, kaipaisin kunnon suihinottoja ja ratsastusta.... Miks miehen pitää tehdä aina työt:)
M56
Alkuvuoden tahtia en muista, kai kerta tai kaksi viikossa. Kesälomalla lähes päivittäin, joskus parikin kertaa päivässä. Loman jälkeen touhuttu vain 3krt/kk ja nyt näyttää vähenevän edelleen. Ei vaimoa seksi oikeesti kiinnosta, ainakaan minun kanssani.
Tästä seurauksena se, että loman jälkeen vaimo on harrastanut seksiä (vähintään) yhdeksän kertaa, minä 17.
Noin 60-70 kertaa, mutta asutaan eri paikkakunnilla, joten otetaan kyllä ilo irti kaikista yhteisistä päivistä ; )
N
20v liitto ja varmaan kerran viikossa keskimäärin.