Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä heitti teema- astiaston laittialle palasiksi ja räki naamalleni- Tässä syy..

Vierailija
29.09.2018 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Meillä on ollut välillä riitoja, mutta eilen naisystävän käytös meni överiksi.
Minulla on ollut personal- trainerina naispuolinen henkilö, jota vastaan naisystävä on ollut. Hän on muun muassa syyttänyt minua, että meillä olisi suhde, vaikka se ei todellakaan pidä paikkaansa. Naisystävä on myös haukkunut tuon personal trainerini Facebookissa miestennielijäksi, jonka jälkeen tuo personal trainerini katkaisi valmennussuhteeni minuun. Eilen illalla pyysin naisystävää istumaan alas ja keskustelemaan tuosta asiasta. Sanoin hänelle, että tuo hänen käytöksensä ei ole tervettä ja kehotin häntä hakemaan apua mielenterveysongelmiin. Tämän jälkeen naisystävä suuttui, otti kaapista teema-astiastoni ja heitti kolme lautasta ja kolme mukia lattialle palasiksi. Suutuin ja laitoin naisen asunnostani ulos. Nyt naisystävä laittaa viestejä, kuinka haluaa minut takaisin ja rakastaa minua. En ole vastannut mitään muuta kun, että häipyy elämästäni. Sen jälkeen naisystävä laittoi, että haluaa keskustella tänään illalla, mutta sanoin, ettei se käy.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika voimalla on naisesi saanut viskoa. Noi rumilusastiat on meinaan valitettavan kestäviä, eivätkä helpolla mene rikki. Ehkä naisesi onkin vahvempi kuin se pt-muija? Keeper!

Vierailija
142/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte vääntää näiden kanssa? Sitähän ne näillä aloituksilla hakee, miksi nielette baitin joka kerta? Tuo satusetä nauraa ääneen teille kotonaan näytön äärellä. Ei tuota juttua ole koskaan tapahtunut, opetelkaa nyt jo oikeasti internet.

Tää on keskustelupalsta eikä mikään totuuskomissio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaapas tämä mammoilla koville, tuntuu että täällä onkin monta mammaa kenellä ei pysy astiat hyppysissä, vai miksi tämä viha?

Vierailija
144/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon vaan pirttihirmusta. Mielummin yksin, kuin tavaran viskelijän kanssa. Mun exästå tuli ex, kun heitti kahvipannuni seinään. Minä naisena en tätå ymmärtänyt ja kolmen vuoden suhde oli siinä.

Vierailija
145/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, miten tuli oma äitee mieleen.

Raivostui milloin mistäkin, ja päin seinää lensi kaikki, mitä vaan käsiin sai. Astiat paskaksi, kerran sattui olemaan vain kananmunakenno lähimpänä, joten läiski kananmunat yksitellen päin seinää.

Eräs vanhempi mies töissä kertoi kun sen äiti oli raivostunut isän ryyppäämisestä ja niillä ollut jotain käsikähmää, oli äiti ampunut haulikolla tuvan kattoon ja isä juossut talvella paljain jaloin 2km päähän lähimpään naapuriin piiloon.

Ei ollut sen jälkeen kotona juonut ja äiti oli ollut aina hyvin rauhallinen uskovainen nainen.

Vierailija
146/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni tuosta raivoamisesta ja tavaroiden hajottamisesta. Epäilin silloin avomiestäni pettämisestä. Koin että hän manipuloi minut hulluuden partaalle; kielsi kaiken ja väitti että kaikki on vain minun omassa päässäni ja sairaan mieleni luomusta. Niinhän minä sitten epäilin silmiäni, korviani ja järkeäni, kunnes tilanne kärjistyi tähän saakka. Ei missään nimessä normaalia käytöstä itseltäni eikä hyväksyttävää missään tilanteessa... Mutta siinä kohtaa olin jo niin mieheni sairastuttama ettei käytöksellä ollut järjen kanssa mitään tekemistä. Sittemmin selvisi että epäilyni olivat ihan totta ja tapahtuneet oikeasti. Itse tarvitsin vuosien ajan terapiaa parantuakseni. En nyt väitä että tämä tilanne johtuu samoista syistä, halusin vain avata yhden näkökulman.

P.S. Minun miehelläni ei ollut pt, vaan seuransa sihteeri.

Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ex-mieheni kanssa. Hän ajoi minut raivonpartaalle. Minä olin ulkopuolisten silmissä se hullu ja mies löi vettä myllyyn koko ajan lisää. Suhde loppui siihen että mies petti ja pahoinpiteli. Narsistiksi epäilen vaikka ei diagnoosia tietääkseni ainakaan ollut.

Vierailija
147/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset harrasta sellasta. Miehethän niitä agressiivisia tavaranviskelijöitä ja naisethan haukkuu vaan seläntakana toisia, eiku ei se ihan niin tainnu mennäkkää. :D

Vierailija
148/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset harrasta sellasta. Miehethän niitä agressiivisia tavaranviskelijöitä ja naisethan haukkuu vaan seläntakana toisia, eiku ei se ihan niin tainnu mennäkkää. :D

Miten sä saat kaikesta väännettyä sukupuoliominaisuuden?! Hullut on hulluja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
149/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.

Heteromieskin on sinkkuna joutunut hankkimaan astiat kotiinsa. Ehkä tarkoitat äidin maailmalle lähettämää peräkammarin poikaa.

Veikkaan silti, että tuskin niihin montaakaan euroa uhrataan.  Halvinta mitä kaupasta saa, taikka kertakäyttö astiat. Varsinkin jos ei ole astiapesukonetta .

Minulla on astiat W&B ja Riedel. Ja astianpesukone Bosch.

Ei ole tarvinnut naisten tiskata tai astioita heitellä.

Vierailija
150/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelevä, tekohymyilevä ei koskaan muka vihainen neitimies on pelottavimmista päästä. Kaikki tunteet on sallittuja, mutta väkivaltaa, persoonaan menevää haukkumista ja tavaroiden heittelyä, rikkomista en ymmärrä.

Vierailija
151/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, miten tuli oma äitee mieleen.

Raivostui milloin mistäkin, ja päin seinää lensi kaikki, mitä vaan käsiin sai. Astiat paskaksi, kerran sattui olemaan vain kananmunakenno lähimpänä, joten läiski kananmunat yksitellen päin seinää.

Astioita tai ihan mitä tahansa heittävät ihmiset pitäisi mielestäni ohjata hoitoon. Rikkominen ei ole normaalia.

Sukulaiseni mies löi kirveellä tiskipöytään (!), pirstoi sukulaisen astioita heittämällä niitä seinään ja lopulta heitti eteisessä kaikki kengät ja vaatteet lattialle ja pirstoi sisäoven. Minä olisin tilannut poliisin paikalle, koska mies oli mielestäni hullu.

Aloittaja, teit oikean ratkaisun. Kenelläkään ei ole oikeutta käyttäytyä, kuten avovaimosi käyttäytyi.

Osa ihmisistä on oikeasti uskollisia. Toivottavasti sinäkin olit ja olet.  

Vierailija
152/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaapas tämä mammoilla koville, tuntuu että täällä onkin monta mammaa kenellä ei pysy astiat hyppysissä, vai miksi tämä viha?

Varmistan uteliaana, koetko sinä olevasi mamma, kun hoet sanaa?

Minä en ole mamma eikä minusta koskaan tule mammaa.

N

153/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse olisit meinannut, jos tyttiksellä on komea pt, jota puolustaa henkeen ja vereen eikä jätä. Ei edes vaihda naispuoliseen pt.

Inhottavan akkamainen mies, kun suhtautumistapa on "Että istutaan ja jutellaan..." Typerää jauhamista, kun ratkaisu on aivan selvä ja helppo. Mies jää sen rinnalle, kenestä pitää/rakastaa eniten.

Sinä teit valintasi, kun et jättänyt pt. Oksettava tekopyhä yök.

Vierailija
154/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hullu nainen, tempperamenttiset ihmiset hankalia tapauksia. :( suuttuvat kaikesta. Jätä se pian ennen kuin astiat (tai veitsi) lentää sinuun!!

Vierailija
155/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aikojen saatossa viitisen miesPT:tä, eikä koskaan ole tullut mieleen muuta kuin hyvä treeni. Kaikki ovat olleet ammatillisen asiallisia, eikä mieheni ole heistä valittanut ainakaan ääneen minulle.

Vierailija
156/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin se sian!

Vierailija
157/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimittu. Nyt pidät vain pääsi ja etsit rinnallesi jonkun tervepäisemmän naisen. Ajan kanssa nuo "temperamenttiset" astioiden heittelijät käyvät vain entistä väkivaltaisemmiksi jos ei hommalle pistä stoppia heti alkuunsa.

Lienee mallikohtaista, koska ainakin oma äkäpukki (nainen) on rauhoittunut vuosien saatossa. Nyt kiukuttelee (eikä silloinkaan enää huuda) ehkä kerran pari vuodessa enää eikä ole heitellyt asioitakaan pitkin seiniä 10 vuoteen.

Vierailija
158/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden rikkominen kertoo kyllä jostain vakavammasta mielen sairaudesta. Se rikkominen on hillitsemättömän väkivallan ensioire. Sellaisesta ihmisestä on syytäkin erota. En voisi koskaan nukkua öitäni rauhallisin mielin jos olis tuollainen akka.

Vierailija
159/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.

Heteromieskin on sinkkuna joutunut hankkimaan astiat kotiinsa. Ehkä tarkoitat äidin maailmalle lähettämää peräkammarin poikaa.

Veikkaan silti, että tuskin niihin montaakaan euroa uhrataan.  Halvinta mitä kaupasta saa, taikka kertakäyttö astiat. Varsinkin jos ei ole astiapesukonetta .

Minulla on astiat W&B ja Riedel. Ja astianpesukone Bosch.

Ei ole tarvinnut naisten tiskata tai astioita heitellä.

Mieluummin Teemaa kuin Villeroy & Boch, suomalainen selkeys menee kirkkaasti saksalaisen krumeluurin edelle. V&B sarjaa ostivat aikoinaan ihmiset jotka halusivat erottautua ja poiketa vaikka Arabiasta, olla tyylikkäitä ja laatutietoisia mutta nykyään V&B on vain kornia - niin se aika pieksee muotivirtaukset. Riedel on taas ainut "hienompi" lasimerkki, mikä Suomessa tunnetaan mutta se lasisto on aika tasapaksu, yksikään lasi ei ole kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi