Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä heitti teema- astiaston laittialle palasiksi ja räki naamalleni- Tässä syy..

Vierailija
29.09.2018 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Meillä on ollut välillä riitoja, mutta eilen naisystävän käytös meni överiksi.
Minulla on ollut personal- trainerina naispuolinen henkilö, jota vastaan naisystävä on ollut. Hän on muun muassa syyttänyt minua, että meillä olisi suhde, vaikka se ei todellakaan pidä paikkaansa. Naisystävä on myös haukkunut tuon personal trainerini Facebookissa miestennielijäksi, jonka jälkeen tuo personal trainerini katkaisi valmennussuhteeni minuun. Eilen illalla pyysin naisystävää istumaan alas ja keskustelemaan tuosta asiasta. Sanoin hänelle, että tuo hänen käytöksensä ei ole tervettä ja kehotin häntä hakemaan apua mielenterveysongelmiin. Tämän jälkeen naisystävä suuttui, otti kaapista teema-astiastoni ja heitti kolme lautasta ja kolme mukia lattialle palasiksi. Suutuin ja laitoin naisen asunnostani ulos. Nyt naisystävä laittaa viestejä, kuinka haluaa minut takaisin ja rakastaa minua. En ole vastannut mitään muuta kun, että häipyy elämästäni. Sen jälkeen naisystävä laittoi, että haluaa keskustella tänään illalla, mutta sanoin, ettei se käy.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti usko tätä. Onko todella niin että mun oman sukupuoleni edustajista isokin osa on sitä mieltä että kirkuminen, astioiden rikkominen ja naamalle räkiminen on ihan inhimillistä ja sitä pitää parisuhteessa miehen sietää naiseltaan?????

Vauvapalsta nyt on mitä on, mutta kyllä ihmiset sietää toisiltaan aika monenlaisia asioita, pitkissä suhteissa varsinkin. Tuo teema-astioiden seinään heittäminen ei todellakaan ole sillä lailla pahaa, että siinä ei kuitenkaan vahingoitettu toista ihmistä.  Ja teema-astiat on oikeasti aika mitään sanomattomia. En toki puolustele  asiaa, mutta itse en varmaankaan jättäisi kumppaniani, jos hän heittäisi pari astiaa seinään, kunhan ei minua niillä heittele. Silloin asia olisi jo eri.

Vierailija
122/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti usko tätä. Onko todella niin että mun oman sukupuoleni edustajista isokin osa on sitä mieltä että kirkuminen, astioiden rikkominen ja naamalle räkiminen on ihan inhimillistä ja sitä pitää parisuhteessa miehen sietää naiseltaan?????

Todellisuudessa suurin osa. En paljasta mistä tiedän, koska takuulla saisin potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu akka pihalle vaan!

Vierailija
124/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä ei ole tasapainoinen. Elämä hänen kanssaan on ilmeisesti aika ajoin tuollaista. Ehkä kannattaisi ohjata hänet terapiaan ja miettiä, mitä itse haluaa elämältä. Onko tämä kumppani se, jonka kanssa haluaa jatkaa. 

Vierailija
125/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon eukon kanssa ei kyllä kannata ostaakaan kalliimpaa kuin Teema-astiastoa. Osta hänelle kirpparilta 0,50 euron lautasia ja laseja, jos vielä olet hänen kanssaan, mutta en kyllä suosittele.  

Vierailija
126/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu akka pihalle vaan!

Se on kuule heitteillejä*tö, jos sä heität toisen pihalle ja se paleltuu sinne. Nyt on öisin jo jokunen aste pakkasta ja ihminen paleltuu helposti, jopa he-ngiltä.

Ei saa yllyttää rik*lliseen toimintaan.  Lähimmäisistä kuuluu pitää huolta!

Pari astiaa sinne taikka tänne ei ole kovin vakavaa. Erota voi nätimminkin. Ei tarvitse ruveta ketään ulos heittelemään. Sensuuri taas vauhdissa, ei anna julkaista edes tätä viestä, missä ei ole mitään rumaa sanottu.

Vierailija
127/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin pt naisen koska olen nainen. Huomaavaisuudesta miestäni kohtaan. Mies tuntisi olonsa epämukavaksi jos mulla olisi mies pt. Parisuhteessa voi toisen mielipiteen ottaa huomioon :).

Oli väärin heitellä astioita, mutta ei savua ilman tulta...

Vierailija
128/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mulla ukko heitti Myrna-kannun seinään. Oikeasti hyvä, että heitti niin siitäkin päästiin.

Haha! Minullakin tuo kannu, vähän lohjenneena :-) Meillä mies heitti Villeroy & Bochin grey pearl ison tarjoiluvadille lattialle palasiksi. Hemmetin kallis ja harmitti. Kävin ostamassa uuden miehen piikkiin :-)

Vierailija
129/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta lähtis tuommoinen kumppani. En vaan jaksaisi tommosta. Jos tuo on jollekin normaaliutta niin minun puolesta kumppani saisi sitten hakea uuden sopivamman kumppanin. Mun ei tartte ainutta elämääni elää kenenkään mustasukkaisen hullun kanssa.

Vierailija
130/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen nauranut taas vatsa kippurassa :-) Näitä ketjuja on ihan älyttömän hauska lukea 😂

Vierailija
131/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teema-astiasto kylläkään mitään halvinta heitettävää ole! Se on monesta naisesta tylsä ja mielikuvitukseton sarja ja onkin enemmän miesten mieleen ilman turhia sievistelyjä. On muuten monen nuoren miehen ensimmäinen (ja jääkin usein ainoaksi) laatuastiasto, jota vanhemmat ostaa yleensä pojalleen lahjaksi kun tämä muuttaa omilleen. Teemassa viehättää sen ajattomuus ja neutraalius.

Luulen, että tyttöystävälläsi on sellaisia ongelmia, joita sinä et pysty ratkaisemaan. Jatkossa voi olla, että et voi mennä mihinkään ilman häntä. Kännykkäsi tutkitaan ja jos joku random naistuttava moikkaa sua kadulla, saat varautua "lentäviin lautasiin".

Toisaalta en minäkään olisi järin iloinen, jos mieheni treenaisi yhdessä jonkun "fitness-kissan" kanssa, mutta antaisi kyllä oudon kuvan musta ja mun miehestä, että hän joutuisi pyytämään miespuolista valmentajaa ettei vaimo suutu. Ratkaisisin ongelman hankkimalla minäkin personal trainerin, ehkä jopa miespuolisen, ja pistäisin minäkin itseni huippu- kondikseen.

Vierailija
132/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.

Heteromieskin on sinkkuna joutunut hankkimaan astiat kotiinsa. Ehkä tarkoitat äidin maailmalle lähettämää peräkammarin poikaa.

Vierailija
133/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teema on hiton epäkäytännöllinen eikä pysy pystyssä astiankuivauskaapissa. Mistä saisi astioita heittelevän naisen?

Vierailija
134/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Mikä ihmeen nahjus itkee jotain Teema-astiastoa.

Huono yritys.

Varmaan sellainen joka haluaa syödä lautaselta.

Vierailija
135/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tuosta raivoamisesta ja tavaroiden hajottamisesta. Epäilin silloin avomiestäni pettämisestä. Koin että hän manipuloi minut hulluuden partaalle; kielsi kaiken ja väitti että kaikki on vain minun omassa päässäni ja sairaan mieleni luomusta. Niinhän minä sitten epäilin silmiäni, korviani ja järkeäni, kunnes tilanne kärjistyi tähän saakka. Ei missään nimessä normaalia käytöstä itseltäni eikä hyväksyttävää missään tilanteessa... Mutta siinä kohtaa olin jo niin mieheni sairastuttama ettei käytöksellä ollut järjen kanssa mitään tekemistä. Sittemmin selvisi että epäilyni olivat ihan totta ja tapahtuneet oikeasti. Itse tarvitsin vuosien ajan terapiaa parantuakseni. En nyt väitä että tämä tilanne johtuu samoista syistä, halusin vain avata yhden näkökulman.

P.S. Minun miehelläni ei ollut pt, vaan seuransa sihteeri.

Vierailija
136/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Orthexin muoviastiat. Saa heitellä.

Vierailija
137/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte vääntää näiden kanssa? Sitähän ne näillä aloituksilla hakee, miksi nielette baitin joka kerta? Tuo satusetä nauraa ääneen teille kotonaan näytön äärellä. Ei tuota juttua ole koskaan tapahtunut, opetelkaa nyt jo oikeasti internet.

Suurin osa kommentoijista varmaan tämän tietääkin. Mutta vaikka tietää, että aloitus on keksitty, on silti joskus ihan hupaa ajankulua vastailla itsekin kettuillen näihin keksittyihin aloituksiin :)

Varmaankaan kukaan nainen ei koskaan rikkoisi astioita, koska tietää että ne on arvolkkaita.  Mutta tuo nokialaisen ulosmeno on totta, silloin nainen oikein kunnolla suuttuikin kun kohde väisti, tarkoitus oli murskata naama uuteen muotoon.  

Vierailija
138/159 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan heteromies ei tunnista astiastojen nimiä.

Heteromieskin on sinkkuna joutunut hankkimaan astiat kotiinsa. Ehkä tarkoitat äidin maailmalle lähettämää peräkammarin poikaa.

Veikkaan silti, että tuskin niihin montaakaan euroa uhrataan.  Halvinta mitä kaupasta saa, taikka kertakäyttö astiat. Varsinkin jos ei ole astiapesukonetta .

Vierailija
139/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
140/159 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jukra. Pienestä sääki hermostut. Mun mies olis suntyyppisenä jo mielisairaalassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä