Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hyväntekeväisyys-järjestöön tai kohteeseen lahjoitat rahaa?

Vierailija
28.09.2018 |

Itse mietin että lahjoitanko Naisten Pankkiin vai Amnestylle vai joulupataan.. Rutiköyhä olen itsekin mutta haluan antaa siitä vähästä mitä on, niille joilla ei ole mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisefille menee joka kuukausi 20€.

Vierailija
2/44 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWF:lle, venäläisille koiratarhoille ja lisäksi mulla on Planin kautta kummilapsi Intiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis Unicefille....

Vierailija
4/44 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteenkään isoon organisaatioon. En halua maksaa ökyrikkaan johtajan joka päiväistä sadan euron lounasta. Pieniä tekoja lähimmäisille sekä varattomille, näin itse autan.

Vierailija
5/44 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan Hesylle, Oikeutta Eläimille ja Planille.

Vierailija
6/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon ulkomaanavulle annan 10% nettotuloista ja SPR:lle luovutan verta. Luonteeni takia en mielelläni ole henk. koht. tekemisissä avun tarvitsijoiden kanssa.

Vierailija
7/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekku Rescuelle kissapopulaatioiden pienentämiseen ja ennaltaehkäisyyn.

Vierailija
8/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijalle lahjoitan aina , kun heillä on keräys. Yksittäisille pyytäjille myös, jos kertovat rehellisesti rahan menevän kaljaan tms.

Vierailija
9/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle. Täten ne rahat ei mene kenenkään palkkoihin, vaan 100% suoraan eläinten lääkäri- ja ruokakuluihin.

Vierailija
10/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

spr:lle kun annat, niin ne rahat menee suoraan työntekijöiden taskuun

saapahan spr:n johtajat asua luksus asunnoissa

Vierailija
11/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vapaaehtoistyötä SPR:llä, lahjoitan ruokaa/leluja/mattoja/mitä lie HESY:lle.

Satunnaisesti lahjoitan rahaa WWF:lle, Korkeasaarelle ja muihin kohteisiin esimerkiksi lapsille, eläimille ja eri sairaussäätiöille.

Vierailija
12/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiselle Ristille ja Unisefille olen kuukausilahjoittaja.

Punaiseen Ristiin Suomessa suhtaudutaan hyvin negatiivisesti ja tämä tuli puheeksi ulkomaisen työkaverin kanssa; olin vähän anteeksipyytävä kun maksan edelleenkin järjestölle; jonka rakenteelliset kulut ovat korkeat. Mutta tämä henkilö oli hyvin positiivinen järjestölle. Oli mielenkiintoista kuulla että hänet oli pelastettu lapsena Beirutista huunokuntoisena (sirpalevammoja) vaarallisista oloista sairaalaan ja turvaan. Ja sanoi olevansa ikuisesti kiitollinen niille vapaaehtoisille, jotka riskeerasivat henkeään niissä oloissa pelastaakseen muita. Itselle tuli ajatus että vaikka niihin hallinnointikuluihin menee paljon, niin yksikin tälläinen pelastamistarina on oman 10€/kk arvoinen.

Vierailija
13/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kuukausittain 25 € sekä KUAlle että Unicefille. Kun tulee SPR:n keräyksiä, niin lahjoitan yleensä muutaman kympin. Invalidiliitolta ostan joulukortteja. Rikas en ole minäkään.

Vierailija
14/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lahjoitukseni menevät kuin huomaamaattani Veikkauksen kautta eri järjestöille. Joulun aikaan en lähetä kortteja ja laitan Hyvä Joulumieli keräykseen rahaa.

Vierailija
15/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien teveystutkimusrahastolle laitan rahaa. Paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle vien ruokaa ja tarvikkeita. Pelastusarmeijalle rahaa. Lisäksi osallistun villasukka- ja lapaskeräyksiin.

Vierailija
16/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten- ja luonnonsuojeluyhdistyksille sekä parille taiteilijalle patreonin kautta.

Vierailija
17/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mihinkää kun nykyisin niistä vedetään välistä ihan sikana ja lahjoituksen arvo onkin loppupeleissä euron luokkaa jos olen kympin alunperin laittanut

Vierailija
18/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen taloudellisesti tuttavaperhettä ruokkimalla heidän lapset luonamme 3 kertaa viikossa kun itse ovat iltatöissä, sekä annan kaikki meidän lasten pieneksi jääneet vaatteet ilmaiseksi heille. Mielestäni siinä on hyväntekeväisyyttä ihan tarpeeksi.

Vierailija
19/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsäätiölle, jo yli 30 vuotta.

Vierailija
20/44 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin noin 20 vuotta kestäneen Plan-kummiuteni, kun markkinointi (ja sen kulut!) alkoi olla turhanpäiväisiä julkkiksia tulvillaan. 

Olen ollut myös SPR:n vakituinen lahjoittaja, vapaaehtoisena keräämässäkin. Se loppui pakolaisbisnekseen: ei kestä kriittistä tarkastelua, rahantekoa.

Muitakin "hyviä" asioita vuosien varrella olen tukenut. Nyt olen oppinut: lahjoitan rahaa ainoastaan paikallisille eläinsuojeluyhdistyksille. Menee aina tarpeeseen, ei hallintohimmeleihin.

Kerjäämisbisneksistä olen saanut NIIN tarpeekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme