Olen itkenyt koko illan täällä peräkammarissani
Kommentit (28)
Mikset?
Etkö vain voisi muuttaa pois vanhempiesi nurkista?
Lähe vaikka etelään ja laivaristeilylle. Hytin voi varata yksinkin. Kansaa on ympäri maata. Rupattelet ja ehkä vaihdat sähköpostiosoitteen, niin alatte kirjeenvaihtoon.
Muutenkin kirjeenvaihto on aliarvostettua. Voi tutustua hyvinkin ja vaihtaa ajatuksia, kun ei tarvi miettiä miltä näyttää, monelta baari menee kiinni tms.
Mitä odotat? Miksi et voi muuttaa? Ota vastuu omasta elämästäsi ja muutos kohti parempaan. Kyllä se siitä.
Pidetäänkö sinua väkisin siellä? Haluatko että soitan apua?! :o
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Oho, syke nousee ja kainalot hikoaa jo anonyymipalstalla kirjoittelusta... Hrrr... Miten mä voisin muuttaa kun ei ole rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Oho, syke nousee ja kainalot hikoaa jo anonyymipalstalla kirjoittelusta... Hrrr... Miten mä voisin muuttaa kun ei ole rahaa?
Oletko työtön?
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotat? Miksi et voi muuttaa? Ota vastuu omasta elämästäsi ja muutos kohti parempaan. Kyllä se siitä.
Taidan odottaa ihmettä. Että yhtäkkiä keksisin mitä opiskella ja sen kautta pääsisin opintolainalla asumaan omaan pikku murjuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Tyttö/nainen.
No ainakin voit säästää rahaa ja kun on rahaa ja terveyttä niin pääset sinne minne haluat sitten kun rohkeus riittää. Nettiopiskelu tai työ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Oletko työtön?
Taidan olla. Lukion jälkeen oon vaan jäänyt kotiin ihmettelemään.
Ap (hups unohdin muista vastauksista tän)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
19.
Ap
Miksi?