Mikä motiivi on olla hissukseen omien synttärien aikaan
...ja sitten parin viikon aikataululla, muutamaa kk myöhemmin, järkkääkin ykskaks kaverisynttärit? Aikuinen ihminen? Tai oikeastaan sen emäntä.
Kommentit (12)
Ajatteli ensin, ettei haluakaan juhlia synttäreitään (porukalla), mutta tulikin toisiin aatoksiin?
Tai ei yksinkertaisesti ollut aikaa, rahaa, jaksamista jne. aikaisemmin?
Mä en koskaan pidä mekkalaa mun synttäreistä, koska musta on tosi kiusallista ottaa vastaan onnitteluja ja väkisinhalaamisia enkä varsinkaan halua mitään lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on introvertti. Sitä paitsi, mitä se sulle kuuluu?
Ei ole.
Ja mitä mieltä on synttärit älkää, jos synttärit voi juhlia milloin vaan? Jos juhlia haluaa, miksei vaikka ruskaa tjtn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ja mitä mieltä on synttärit älkää, jos synttärit voi juhlia milloin vaan? Jos juhlia haluaa, miksei vaikka ruskaa tjtn
...mitä mieltä on synttäreillä, jos....
Emäntä on juonut salaa isännän viskivaraston
Se, ettei ihmiset tee turhaa numeroa.
Taidankin poistaa synttäripäiväni Facebookista.
Mulla oli kaveri, joka oli aika hiljaa synttäreistään. Testasi, kenellä on oikea päivämäärä muistissa, kuka on hänen oikea ystävänsä. Ja vielä aikuinen ihminen....
Ei olla enää tekemisissä. Olisihan se ollut kiva huomioida, kun sitä kautta ystävyyttä arvotti, mutta en ole synttärikirjaa pitänyt kavereistani enää alakoulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei ihmiset tee turhaa numeroa.
Taidankin poistaa synttäripäiväni Facebookista.
Hyvä idea, jos et sitten loukkaannu, jos onnitteluja ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan pidä mekkalaa mun synttäreistä, koska musta on tosi kiusallista ottaa vastaan onnitteluja ja väkisinhalaamisia enkä varsinkaan halua mitään lahjoja.
No silloin tuskin rupeat muutaman kuukauden päästäkään mitään kekkereitä järkkäämään
Minä en ole koskaan viettänyt synttäreitä, en edes häitä. Ei ole syntymäpäivä facessa. Minua vain ei ole koskaan kiinnostanut juhlat. Tai voin käydä toisten juhlissa, jos kutsutaan. Mutta olen niin laiska, etten jaksa omia järjestää. Ja en kyllä kaipaa mitään tusinaonnittelujakaan facessa.
Tuo miksi järjestää sitten juhlat jälkeen päin, voi johtua, että oli sairas syntympäivänään tai iso lasku ja rahat meni siihen tai innostui sitten vasta myöhemmin järjestämään, kun joku kysyi, että miksi ei ollut juhlia.
Kun täytin 50v, moni tuttu kyseli juhlia. Sanoin juhlivani vain perheen kesken. Muutama sitä ihmetteli. Kun en edes työpaikalla halunnut kahvitteluja tms. En vain tiedä, miksi en tykkää olla huomion keskipisteenä. Koen oloni vaivautuneeksi ja korniksi, koska en koe olevani mitenkään erityinen ihminen ja en osaa nauttia sellaisista tilanteista. Pakon edessä kyllä pystyn, mutta en vain halua vapaaehtoisesti alkaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli ensin, ettei haluakaan juhlia synttäreitään (porukalla), mutta tulikin toisiin aatoksiin?
Tai ei yksinkertaisesti ollut aikaa, rahaa, jaksamista jne. aikaisemmin?
Ei ollut mitään erityistä syytä olla juhlimatta oikeeseen aikaan eikä näistäkään mitään kaviaarishamppanjakemuja ole tulossa