Kiltti mies istuu parhaillaan baarissa! Miten tämä homma käytännössä toimii?
Miten täällä tutustutaan ihmisiin ja erityisesti naisiin?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pois basrista yökerhoon.
Yritä aloittaa silmäpeli eli vilkuilu jonkun kivan naisen kanssa. Ole itse hyvöntuulisen ja ystävällisen oloinen ja hymyile. Jos tulee vihreää valoa, niin mene juttelemaan.Mistä tietää milloin on vihreä valo?
Siitä tietysti, että nainen katsoo usein ja hymyilee. Luulisi olevan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin epäilyttää yksin baarissa kuikuilevat nyrpeät miehet. Tietää heti, mitä on mielessä ja se on turn off. Eri asia, jos olisi kaveriporukalla pitämässä hauskaa ja siinä lomassa tutustuisi uusin ihmisiin.
Ui ittu neiti kuningatar arvokas päättää kuka saa tulla ulos asunnostaan. Ei se sun pillu niin ihmeellinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan saat tarjota naiselle juotavat koko illan ja lopulta paikalle pölähtää jännittävämpi tai värikkäämpi mies joka vie naisen. Todennäköisempää on että yksikään nainen ei halua huomata sinua vaan saat istuskella yksinäsi. Suositelen kotiinlähtöä.
En tarjoa kenellekään mitään.
Ei naiset tuollaisten nuukien kanssa rupe millekkään.
Nuuka ehkä mutta enemmän periaatteellinen.
Mitä sä täällä ees itket. Naiselle pitää tarjota ja viedä syömään et sä tuollai tuu ikinä saamaan ketään.
Ei pidä tarjota juomia eikä ruokia. Ääliöt tarjoavat, sellaiset, jotka ovat joko epätoivoisia tai pitävöt naisia maksullidina. Fiksut eivät tarjoa.
T. Nainen hki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan saat tarjota naiselle juotavat koko illan ja lopulta paikalle pölähtää jännittävämpi tai värikkäämpi mies joka vie naisen. Todennäköisempää on että yksikään nainen ei halua huomata sinua vaan saat istuskella yksinäsi. Suositelen kotiinlähtöä.
Itsekin olen pihi, mutta silti kannattaa tarjota edes se yksi juoma jos haluaa iskeä naisia. Vilkuile naisia ja jos joku osoittaa kiinnostusta, niin keskity häneen. Jos yrittää iskeä kaikkia ei saa mitään. Nainen haluaa tuntea olevansa ainutlaatuinen. Kuuntele kiinnostuneena mitä hän puhuu. Älä hauku ketään tai mitään, se vaikuttaa katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä aloittaa silmäpeli eli vilkuilu jonkun kivan naisen kanssa. Ole itse hyvöntuulisen ja ystävällisen oloinen ja hymyile. Jos tulee vihreää valoa, niin mene juttelemaan.Mistä tietää milloin on vihreä valo?
No joo, mutta tuota tapahtuu vain haaveunissa, ei todellisessa elämässä. Ei kunnolliselle ja kiltille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanadalainen metsuri kirjoitti:
Yksin jäät jos sulla ei ole jännää tarinaa kerrotavana. Sopivasti väritetty tarina, joka on kuitenkin uskottava, toimii naiseen kuin naiseen. Vältä käyttämästä kirosanoja, mutta kerro juttusi sopivan karskiin ja äijämäiseen sävyyn. Ole mystinen, hieman säröinen ja karismaattinen.
Minä ihmeen tarina?
Kun tapasin mieheni baarissa, hän ei sanonut juurikaan mitään, vaan kuunteli ystävällisesti hymyillen ja kiinnostuneena minun juttujani.Kuunteli, koska ei kehdannut sanoa ettei kiinnosta sun jorinat. Tyypillinen tossukka ja jees jees mies, joka alistuu kaikkeen eikä ole synnynnäinen leader.
Hmm. Erikoinen tossukkamies sitten, kun olen hänen neljäs vaiminsa ja ollut yli sata yhdenyönsuhdetta. Mutta sähän varmaan olet kovempi alfa... not.
Et kuulosta kovin kiltiltä. Aidosti kiltillä ja lempeällä miehellä on taatusti vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanadalainen metsuri kirjoitti:
Yksin jäät jos sulla ei ole jännää tarinaa kerrotavana. Sopivasti väritetty tarina, joka on kuitenkin uskottava, toimii naiseen kuin naiseen. Vältä käyttämästä kirosanoja, mutta kerro juttusi sopivan karskiin ja äijämäiseen sävyyn. Ole mystinen, hieman säröinen ja karismaattinen.
Minä ihmeen tarina?
Kun tapasin mieheni baarissa, hän ei sanonut juurikaan mitään, vaan kuunteli ystävällisesti hymyillen ja kiinnostuneena minun juttujani.Kuunteli, koska ei kehdannut sanoa ettei kiinnosta sun jorinat. Tyypillinen tossukka ja jees jees mies, joka alistuu kaikkeen eikä ole synnynnäinen leader.
Hmm. Erikoinen tossukkamies sitten, kun olen hänen neljäs vaiminsa ja ollut yli sata yhdenyönsuhdetta. Mutta sähän varmaan olet kovempi alfa... not.
Huhhuh miten voi ihminen olla pihalla mikä on alffa. Sun mies on h u o r a ei mitään enempää. Kovat äijät ei kerskaile naisten kaadoilla.
T: Sigma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä ees itket. Naiselle pitää tarjota ja viedä syömään et sä tuollai tuu ikinä saamaan ketään.
Ei pidä tarjota juomia eikä ruokia. Ääliöt tarjoavat, sellaiset, jotka ovat joko epätoivoisia tai pitävöt naisia maksullidina. Fiksut eivät tarjoa.
T. Nainen hki
Voi kuule olen monta kertaa ryypiskellyt hesan baareissa ja aina irtoo, kun tarjoo se on varma. T: Savon mies.
Hei tuu pois sieltä paheiden pesästä, jooko? Meet aikaisin nukkumaan ja heräät virkeänä huomiseen uuteen kilttiin päivään. Ei kiltti mies saa baarista kuin pahan mielen!
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta kovin kiltiltä. Aidosti kiltillä ja lempeällä miehellä on taatusti vientiä.
Naisten vakkariolkiukko Sigh...
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin epäilyttää yksin baarissa kuikuilevat nyrpeät miehet. Tietää heti, mitä on mielessä ja se on turn off. Eri asia, jos olisi kaveriporukalla pitämässä hauskaa ja siinä lomassa tutustuisi uusin ihmisiin.
Joo parempi olla liikkeellä kaverin kanssa. Mutta jos menee yksin, niin pitää kiinnittää huomiota siihen, että näyttää iloiselta ja nauttivan olostaan. Sellainen on kauhea turn off, jos vaan seisoo yksin tanssilattian vieressä tuoppi kädessä ja tuijottaa naisia totisena ja ehkä jopa humalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ja v*tut on. Yksin vuodesta toiseen ja kaljatölkki ainoa kaveri.
Annan vinkin ketä et ainakaan ala iskemään: ketään kuka on baarissa töissä.
Vittumaista kun kaiken maailman viiskymppiset kaljamahaiset ukotkin tulee ehdotteleen mulle, siis parikymppiselle naiselle, jotain treffejä. Niille on ikävä kyllä pakko olla ystävällinen. Siviilissä onneksi voin mulkaista vihaisesti ja siirtyä muualle. Jatkuvasti tulee ihan ok näköisiltäkin miehiltä numeropyyntejä ja muita, mutta kun ei kiinnosta muuta kuin se työn tekeminen ja kotiin pääseminen. Muutenkin ainoa mies kuka kiinnostaa muussa kuin kaverimielessä on oma kulta. Sitten aina on näitä jotka saa kuulla että olen varattu ja ihmettelee epäironisesti kovaan ääneen kun ei oo sormusta sormessa... Sillä eihän nainen voi vuonna 2018 olla varattu jos ei ole rengastettu.
Mut joo, anna baarimikkojen, pelinhoitajien ym. tehdä työnsä äläkä mene häiritsemään tällaisilla jutuilla. Ja jos joku sanoo ettei kiinnosta niin anna sen jatkaa iltaansa rauhassa.
Nimimerkillä kohta duuniin...
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan ole tosissasi tuon väitteesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta tuota tapahtuu vain haaveunissa, ei todellisessa elämässä. Ei kunnolliselle ja kiltille miehelle.
Aijaa. Kyllä minun mieheni on kiltti ja kunnollinen. Pitkistä katseista se lähti.
Siitä se lähtee kirjoitti:
Läpäytät pepulle ja kysyt moi mitä kuuluu. Sit alat selittämään jotain. Jos nainen kiinnostuu se alkaa selittämään jotain ja sitten vaan myötäilet joo niin se menee. No älä läpäytä pepulle, tökötä vaikka olkapäähän sormellasi.
Tämä toimii oikeasti, näin teet kun naisiin pitää saada kontakti ja päästyä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v*tut on. Yksin vuodesta toiseen ja kaljatölkki ainoa kaveri.
Kuka nyt vihaista juoppoa haluaisikaan. Joka vielä kuvittelee olevansa kunnollinen ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen hkiVoi kuule olen monta kertaa ryypiskellyt hesan baareissa ja aina irtoo, kun tarjoo se on varma. T: Savon mies.
Mulle on tarjottu monia kertoja, biletin aktiivisesti koko 90-luvun ja pidempäänkin. En ikinä lähtenyt kenenkään tarjoajan mukaan. Iskin yhdenyönsuhteet itse valikoimalla ja menemällä ehdottamaan. Ilmaiset viinat toki join, kun kerran tarjottiin, mutta mitään ne miehet eivät saaneet vastineeksi. Ei kannata tarjota.
Läpäytät pepulle ja kysyt moi mitä kuuluu. Sit alat selittämään jotain. Jos nainen kiinnostuu se alkaa selittämään jotain ja sitten vaan myötäilet joo niin se menee. No älä läpäytä pepulle, tökötä vaikka olkapäähän sormellasi.