Kiltti mies istuu parhaillaan baarissa! Miten tämä homma käytännössä toimii?
Miten täällä tutustutaan ihmisiin ja erityisesti naisiin?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä baariin tutustumaan naisiin? Parhaiten toimii ihan normaali elämä. Työkaverit, harrastuskaverit jne. Tutustuu ensin ihmisiin ihmisinä, ja naisiin kavereina. Siitä se lähtee.
Jos kavereita haluaa niin noinhan se menee. Jos taas haluaa kumppanin tai seksiä niin viinaa siihen tarvitaan Suomessa. Selvänä ei kannata edes koettaa.
kanadalainen metsuri kirjoitti:
Yksin jäät jos sulla ei ole jännää tarinaa kerrotavana. Sopivasti väritetty tarina, joka on kuitenkin uskottava, toimii naiseen kuin naiseen. Vältä käyttämästä kirosanoja, mutta kerro juttusi sopivan karskiin ja äijämäiseen sävyyn. Ole mystinen, hieman säröinen ja karismaattinen.
Minä ihmeen tarina?
Kun tapasin mieheni baarissa, hän ei sanonut juurikaan mitään, vaan kuunteli ystävällisesti hymyillen ja kiinnostuneena minun juttujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan saat tarjota naiselle juotavat koko illan ja lopulta paikalle pölähtää jännittävämpi tai värikkäämpi mies joka vie naisen. Todennäköisempää on että yksikään nainen ei halua huomata sinua vaan saat istuskella yksinäsi. Suositelen kotiinlähtöä.
En tarjoa kenellekään mitään.
Ei naiset tuollaisten nuukien kanssa rupe millekkään.
Vierailija kirjoitti:
Mene pois basrista yökerhoon.
Yritä aloittaa silmäpeli eli vilkuilu jonkun kivan naisen kanssa. Ole itse hyvöntuulisen ja ystävällisen oloinen ja hymyile. Jos tulee vihreää valoa, niin mene juttelemaan.
Mistä tietää milloin on vihreä valo?
Pieleen meni heti kättelyssä! Baariin mennään vasta puolenyön jälkeen ja silloinkin olet aikaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan saat tarjota naiselle juotavat koko illan ja lopulta paikalle pölähtää jännittävämpi tai värikkäämpi mies joka vie naisen. Todennäköisempää on että yksikään nainen ei halua huomata sinua vaan saat istuskella yksinäsi. Suositelen kotiinlähtöä.
Nuuka ehkä mutta enemmän periaatteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni heti kättelyssä! Baariin mennään vasta puolenyön jälkeen ja silloinkin olet aikaisessa.
Voih puolenyön jälkeen olen jo kotona nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista odottaa miehen tekevät aloitteen jos mies on tosissaan, naiset tekee aloitteita vain etsiessään irtosuhteita.
Ja tämä sitten lohduttaa minua (tai montaa muutakin miestä) ihan helvetisti... Eli niitä aloitteita ei naisten taholta tule, koska he eivät ole kiinnostuneita minusta irtosuhdemielessä. Joo-o...
Älä juo liikaa, ja mene tekemään aloite sinua miellyttävälle naiselle. Valtaosa suomalaisista miehistä vain tuijottaa tanssilattian reunalla, eikä uskalla lähestyä tai sitten ne lähestyy ihan liian humalassa. Älä myöskään huorittele, jos saat pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten pöydästäsi viedään tuolit viereisiin pöytiin ja sielläpä istuskelet yksinäsi. Kunnolliset ja kiltit miehet ovat naisille näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuka ehkä mutta enemmän periaatteellinen.
Mitä sä täällä ees itket. Naiselle pitää tarjota ja viedä syömään et sä tuollai tuu ikinä saamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
kanadalainen metsuri kirjoitti:
Yksin jäät jos sulla ei ole jännää tarinaa kerrotavana. Sopivasti väritetty tarina, joka on kuitenkin uskottava, toimii naiseen kuin naiseen. Vältä käyttämästä kirosanoja, mutta kerro juttusi sopivan karskiin ja äijämäiseen sävyyn. Ole mystinen, hieman säröinen ja karismaattinen.
Minä ihmeen tarina?
Kun tapasin mieheni baarissa, hän ei sanonut juurikaan mitään, vaan kuunteli ystävällisesti hymyillen ja kiinnostuneena minun juttujani.
Kuunteli, koska ei kehdannut sanoa ettei kiinnosta sun jorinat. Tyypillinen tossukka ja jees jees mies, joka alistuu kaikkeen eikä ole synnynnäinen leader.
Vierailija kirjoitti:
Älä juo liikaa, ja mene tekemään aloite sinua miellyttävälle naiselle. Valtaosa suomalaisista miehistä vain tuijottaa tanssilattian reunalla, eikä uskalla lähestyä tai sitten ne lähestyy ihan liian humalassa. Älä myöskään huorittele, jos saat pakit.
En juo lainkaan enkä tee mitään aloitteita.
Minua ainakin epäilyttää yksin baarissa kuikuilevat nyrpeät miehet. Tietää heti, mitä on mielessä ja se on turn off. Eri asia, jos olisi kaveriporukalla pitämässä hauskaa ja siinä lomassa tutustuisi uusin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten pöydästäsi viedään tuolit viereisiin pöytiin ja sielläpä istuskelet yksinäsi. Kunnolliset ja kiltit miehet ovat naisille näkymättömiä.
Kaikki tuolit tässä pöydässä ovat varattuja. Ei niitä viedä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä aloittaa silmäpeli eli vilkuilu jonkun kivan naisen kanssa. Ole itse hyvöntuulisen ja ystävällisen oloinen ja hymyile. Jos tulee vihreää valoa, niin mene juttelemaan.Mistä tietää milloin on vihreä valo?
Ei sellaista olekaan, on vain valomerkki ja taxin katolla keltainen lyhty. Kiltin miehen perus :/
Vierailija kirjoitti:
Menet juttelemaan jollekin kivan näköiselle naiselle (ei siis välttämättä kauniille, vaan mukavan näköiselle) Suurin osa naisista odottaa miehen tekevät aloitteen jos mies on tosissaan, naiset tekee aloitteita vain etsiessään irtosuhteita. Nainen haluaa tuntea olevansa miehelle erityinen, jotta mies valitsee hänet kaikkien muiden naisten joukosta, vaikka hän olisi vaatimattoman näköinenkin. Naiset uskoo kohtaloon, jotta se oikea löytää hänet.
Naiset uskoo isoon pahaan kulliin ja tribaalitatuointeihin hauiksissa. Millään muulla ei ole väliä. No okei raha auttaa. Lopettakaa ne luulot, että hyvä ja kiltti mies saisi naista. Näen joka päivä naisia narkkareiden ja kriminaalien kanssa, mutta naapurin kiltti mies se vuodesta toiseen yksin dallaa.
mee vonkaa pubiruusulta mut varo sen vasenta koukkua
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin epäilyttää yksin baarissa kuikuilevat nyrpeät miehet. Tietää heti, mitä on mielessä ja se on turn off. Eri asia, jos olisi kaveriporukalla pitämässä hauskaa ja siinä lomassa tutustuisi uusin ihmisiin.
On kyllä taas paskimpia selityksiä aikoihin...
Yritä aloittaa silmäpeli eli vilkuilu jonkun kivan naisen kanssa. Ole itse hyvöntuulisen ja ystävällisen oloinen ja hymyile. Jos tulee vihreää valoa, niin mene juttelemaan.