Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat luonteesi huonoja puolia? :) :(

Pelot ulos
28.09.2018 |

Jokaisella meillä on hyvät ja huonot puolet. Tärkeintä on, että hyvät puolet lopulta voittaa ja voittaahan ne! Älä veli tai sisko luovuta! Kysymys kuuluu:
mitkä ovat luonteesi huonoja puolia, joita tahtoisit parantaa tai sitten vain hyväksyä?

Usein myös näemme vinoutuneesti tietyt piirteet itsessämme huonoina ja tietyt hyvinä. Hiljainen voi olla nöyrä ja kunnioittava, järjettömän jämäkkä taas vallanväärinkäyttäjä eli heikko itseluottamus.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alttius konflikteille ahdistuksen takia.

Vierailija
2/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aina mitä teen. Se ärsyttää joitain ihmisiä sekä työ- että vapaa-ajan elämässä. No worry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, joka livahtaa mielessä. Riittämättömyys. Jossittelu pään sisällä. Joskus sitä myötäilee liikaa puolituttujen seurassa ryhmätilanteissa, vaikka pitäisi sanoa mitä mieltä itse on. En tykkää esim.blogeista tai liiasta hempeilystä, tietyssä naisseurassa sitten vain vaivaannuttavasti hymyilen kun muut huokailevat uuden ullanlinnablogin perään missä on pioneja. 

Pidän pioneista, mutta en niin paljon että jaksaisin niitä usein huokailla. 

Vierailija
4/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun helposti ja alan vihaamaan itseäni pienistäkin virheistä. Osaan kyllä pitää ahdistavat ajatukset kurissa kun tiedostan että ne ovat vain ajatuksia

Vierailija
5/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aina mitä teen. Se ärsyttää joitain ihmisiä sekä työ- että vapaa-ajan elämässä. No worry.

Ymmärsin, että nyt kyseessä oli itsetutkisteluviestiketju. Ei muihin projisointi tai muiden harteilta nousu. 

Vierailija
6/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimättömyys. Mulle-heti-kaikki-nyt. Asennej

Kun olen tasapainossa, olen rauhallinen. Mutta töissä toisinaan liian malttamaton. Kärjistän myös asioita.

Haluaisin ola rauhallisempi ja tasaisempi.

Kukaan ei uskoisi, että kotona olen rauhallinen, lempeä ja tyyni.

Vierailija
7/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi loukkaantuminen ja muiden käytöksen tulkitseminen liian helposti torjunnaksi. Haluaisin parantaa itsetuntoani niin, että tällainen ylitulkinta loppuisi.

Liian helposti stressaaminen ja uupuminen. Haluaisin parantaa tätä niin, että jaksaisi enemmän asioita eli elää monipuolisempaa, aktiivisempaa ja hyödyllisempää/tuottavampaa elämää.

Näitä huonoja puolia kyllä riittää, mutta nämä tuli nyt ensin mieleen.

Vierailija
8/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja rehellisyys.

Vierailija
9/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän löytää samoja piirteitä kuin itsellä. 

Vierailija
10/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteisyys, en saa rauhaa ennen kuin jokin asia on mietitty ja pohdittu puhki perusteellisesti, tämä haittaa keskittymistäni ja hermojani.

Jos jokin asia vaivaa mieltäni en saa sitä hetkeksikään syrjään mielestäni.

Vierailija
11/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen ja ujo, pelkään sosiaalisia tilanteita, olen laiska, joskus jopa ylimielinen, liian miellyttämisenhaluinen joka johtaa joskus teennäisyyteen, stressaan kaikkea, syytän ja häpeän itseäni pienistäkin virheistä ja mokista, en osaa pyytää anteeksi tai kertoa tunteistani.

Vierailija
12/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisser. Olen olevinani aina oikeassa. Veetuttaa olla väärässä tai ainaki myöntää se. Oon liian itepäinen siis.

En oo tästä ylpeä, yritän karsia tätä puolta minusta, mutta luonnolle se ottaa.

Vierailija
13/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljainen ja ujo, pelkään sosiaalisia tilanteita, olen laiska, joskus jopa ylimielinen, liian miellyttämisenhaluinen joka johtaa joskus teennäisyyteen, stressaan kaikkea, syytän ja häpeän itseäni pienistäkin virheistä ja mokista, en osaa pyytää anteeksi tai kertoa tunteistani.

Lisäksi loukkaannun ja otan itseeni helposti pienistäkin asioista.

Vierailija
14/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekriittisyys, kriittisyys, rehellisyys, tarkkuus, analyyttisyys. Osittain määrittelen huonot puolet yhteiskunnan näkökulmasta, en omastani. Olen ymmärtänyt, että tällainen ei saisi olla, pitäisi vain olla kova rentoilija. 

Vierailija
15/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteella kun ei ole pskaakaan väliä jos ulkokuoressa on kaikki niin pielessä että yksikään mies ei edes lähesty. Ulkonäössäni pielessä on kaikki; keskivartalolihavuus, aa-kupin ”tissit” ja naama täynnä pskalänttejä eli pisamia. Yksikään mies ei ole lähestynyt mua koskaan.

Vierailija
16/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus ja se, että ahdistun ja koen itseni ala-arvoiseksi. Itsesääli. Osaan kyllä olla ihan aurinkoinen, iloinen ja mukavakin tyyppi, mutta stten olen todella todella ankea ja synkkä kun ollaan siellä syvissä vesissä.

Vierailija
17/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko toi sitten paremmin, että annan muiden määrittää mikä minun puolistani on hyviä tai huonoja.

Pidän siitä esimerkiksi että välillä annan mennä huumorilla kun työssä koitan kuitenkin edistää yhteiskunnallista tasa-arvoa, oikeudenmukaisuutta ja ekologisuuden puolesta puhun.  Huumori ei aina ole suotua nuorille naisille eikä korrektia, mutten minä siitä välitä. Jotkut ystävät kyllä, mutta useammat eivät. voi että nauramme kyyneleet silmissä ja nollaamme

Vierailija
18/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut palautetta ettei idealistisista ihmisistä pidetä. Selvästikään ei, kun isäni ensin luokitteli minut sellaiseksi ja sitten totesi, että idealistit ovat rasittavia. Ikää minulla taisi olla 15 vuotta.

Vierailija
19/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekriittisyys, kriittisyys, rehellisyys, tarkkuus, analyyttisyys. Osittain määrittelen huonot puolet yhteiskunnan näkökulmasta, en omastani. Olen ymmärtänyt, että tällainen ei saisi olla, pitäisi vain olla kova rentoilija. 

Olisiko toi sitten paremmin, että annan muiden määrittää mikä minun puolistani on hyviä tai huonoja.

Pidän siitä esimerkiksi että välillä annan mennä huumorilla kun työssä koitan kuitenkin edistää yhteiskunnallista tasa-arvoa, oikeudenmukaisuutta ja ekologisuuden puolesta puhun.  Huumori ei aina ole suotua nuorille naisille eikä korrektia, mutten minä siitä välitä. Jotkut ystävät kyllä, mutta useammat eivät. voi että nauramme kyyneleet silmissä ja nollaamme

Vierailija
20/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinun itsesi mielestä huono puoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi