Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat luonteesi huonoja puolia? :) :(

Pelot ulos
28.09.2018 |

Jokaisella meillä on hyvät ja huonot puolet. Tärkeintä on, että hyvät puolet lopulta voittaa ja voittaahan ne! Älä veli tai sisko luovuta! Kysymys kuuluu:
mitkä ovat luonteesi huonoja puolia, joita tahtoisit parantaa tai sitten vain hyväksyä?

Usein myös näemme vinoutuneesti tietyt piirteet itsessämme huonoina ja tietyt hyvinä. Hiljainen voi olla nöyrä ja kunnioittava, järjettömän jämäkkä taas vallanväärinkäyttäjä eli heikko itseluottamus.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinun itsesi mielestä huono puoli?

Kenelle kommentti on tarkoitettu?

Vierailija
22/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle: "Olen saanut palautetta ettei idealistisista ihmisistä pidetä. Selvästikään ei, kun isäni ensin luokitteli minut sellaiseksi ja sitten totesi, että idealistit ovat rasittavia. Ikää minulla taisi olla 15 vuotta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle: "Olen saanut palautetta ettei idealistisista ihmisistä pidetä. Selvästikään ei, kun isäni ensin luokitteli minut sellaiseksi ja sitten totesi, että idealistit ovat rasittavia. Ikää minulla taisi olla 15 vuotta."

En tiedä. En osaa olla toisenlainen, mutta vanhemman dissaamisen takia minun on välillä todella vaikea nähdä itseäni myönteisessä valossa.

Vierailija
24/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimismi ja jatkuva huolissaan olo. Kateellisuus.

Vierailija
25/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kenen kannalta asiaa tarkastelee. Olen hyväkäytöksinen, kohtelias, avulias ja kiltti mies. Hyväksikäyttäjien mielestä mainio kaveri, mutta minulle nuo ovat huonoja ominaisuuksia. Mieluummin olisin röyhkeä ja häikäilemätön narsku tai jännittävä vaimonhakkaaja. Missä tuollaiseksi voisi kouluttautua?

Vierailija
26/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonot puolet:

-kärsimättömyys, ois helpompi olla sellanen seesteinen

-mielialan vaihtelut, mut vaan välillä ärsyttää, ei aina :D

-stressaaminen yms. ihan pikkujutuista

-ujosteleminen turhanpäiväsissä asioissa

-helposti kiihtyvyys, ois helpompaa jos olis päinvastainen :D

27/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltteys ja rehellisyys.

Komppaan kyllä tuota. Äkkiseltäänhän nuo piirteet tuntuu hyviltä mutta maailma tahtoo olla julma, helpommalla ehkä pääsisi jos olisi jotain muuta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennun tosi helposti kaikista vastoinkäymisistä. Vaikka elämässä ois paljon ihan ok, näen vain sen sarjan jatkuvia epäonnistumisia, joiden takia on aina mieli maassa enkä näe että asiat voisivat olla paremmin ikinä koskaan, vaikka yritän kyllä niin mikään ei tunnu onnistuvan, höh.

Vierailija
29/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mitään. En kärsi itsestäni, vaan muista ihmisistä, jotka ovat törppöjä. Minusta vain joku muu kuin minä voi olla sitä mieltä, että luonteessani on joitain huonoja puolia.

t.kristallikissa

Vierailija
30/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti tylsä, en osaa pitää yhteyttä enkä tehdä aloitteita. Minusta on aivan mahdoton pitää ja se näkyy 

Vierailija
31/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hymiöitä!

Vierailija
32/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimättömyys ja kyynisyys. En jaksa enkä kestä enää oikein ketään enkä mitään :-/ hermostun ja luovutan ihmisten ja asioiden suhteen tosi nopeasti ajatuksella että aha, taas tätä samaa pa skaa, eri paketissa vaan. Ei tule elämästä oikein mitään tällä tavalla :-/

Vierailija
33/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäänvetäytyvyys. Siis mua itseäni se ei haittaa ollenkaan, mutta tämän piirteen olen kuullut lukemattomia kertoja itsestäni nimenomaan negatiivisena asiana. En vaan kauheasti välitä olla ihmisten keskellä, ahdistun siitä. Olen aina tykännyt olla itsekseni. Itselleni se ei siis ole ongelma, vaan nimenomaan muille.

Vierailija
34/52 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan hymiöitä!

🙁

Vierailija
35/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan hymiöitä!

Kuulosti enemmän mielipiteeltä, kuin itsetutkiskelulta.

Vierailija
36/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika mustasukkainen, vaikkei kukaan sitä tiedäkään. Piilotan sen hyvin.

Vierailija
37/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäänvetäytyvyys. Siis mua itseäni se ei haittaa ollenkaan, mutta tämän piirteen olen kuullut lukemattomia kertoja itsestäni nimenomaan negatiivisena asiana. En vaan kauheasti välitä olla ihmisten keskellä, ahdistun siitä. Olen aina tykännyt olla itsekseni. Itselleni se ei siis ole ongelma, vaan nimenomaan muille.

Missä kyky tarkastella omaa toimintaa. 

Eiks tässäkin thredissä syytetään: 

maailmaa

muita

Eiks tää nimenomaa ollut oman toiminnan ja luonteen miettimistä. Ei muiden syyttelyä. Sille on VAUVApalstalla jo monta viestiketjua.

Vierailija
38/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimättömyys ja kyynisyys. En jaksa enkä kestä enää oikein ketään enkä mitään :-/ hermostun ja luovutan ihmisten ja asioiden suhteen tosi nopeasti ajatuksella että aha, taas tätä samaa pa skaa, eri paketissa vaan. Ei tule elämästä oikein mitään tällä tavalla :-/

Hienoa että huomaat ton! Sitten vaan muuttamaan tapoja tapaus kerrallaan. Kuukauden päästä olo voi olla jo helpottuneempi, jossei silloin niin puolen vuoden päästä. Älä rakenna vankilaa itsellesi.

Vierailija
39/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että huomaat ton! Sitten vaan muuttamaan tapoja tapaus kerrallaan. Kuukauden päästä olo voi olla jo helpottuneempi, jossei silloin niin puolen vuoden päästä. Älä rakenna vankilaa itsellesi.

Niinhän se pitäs yrittää, mutta mä olen jotenkin menettänyt toivoni kaikkeen ihan kokonaan, siis aivan totaalisesti. On tullut niin älyttömästi takkiin, että on alkanut tuntua turhalta enää edes yrittää. Ei täällä olis ketään, kellä on ollut näin ja olis päässy tuosta yli ja eteenpäin? Mitä tapahtui ja kuinka tuo onnistui? Jos jollain on kokemusta tai vinkkejä niin kuulisin niitä mielelläni.

Vierailija
40/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermojen hallitsemattomuus.