Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain 16-vuotiaalta tytöltä, jolla on paha olla

Vierailija
28.09.2018 |

Pitää palauttaa puhelin 33min päästä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että ahdistaa ja masentaa.

Yritä kumminkin uskoa, että jossain vaiheessa sun asiat on paremmin.

Ootko saanut mistään apua, onko sulla läheistä ihmistä johon voit luottaa, yhtään ystävää? Auttaako kukaan sua siinä että oppisit saamaan tunteita ja asioita hallintaan?

On mulla ihmisiä joille uskallan puhua, pari ystävää, musta välitetään. Mutta mun pää oireilee jostain menneestä.

Ap

Vierailija
22/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole kelvoton. Olet masentunut, ja siksi tunnet itsesi kelvottomaksi. Koulunkäynti tai työ vaikeutuu masennuksen takia, ihan kaikilla. Se ei ole kelvottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tykkäät?

Musiikista, eläimistä, nukkumisesta ja hyvistä elokuvista.

Ap

Vierailija
24/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin ap, huomenna taas uusi päivä : )

Vierailija
25/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ja arvokas silloinkin kun et itse tunne olevasi. Sinulla on oikeus olla sellainen kuin olet ja kaikki tunteesi ovat hyväksyttyjä. Olin itse nuorena laitoksessa ja nykyään olen 34-vuotias perheenäiti, olen itsenäinen ja rohkea ja tyytyväinen - silloinkin kun olen yksinäinen ja surullinen. Älä odota muilta mitään, odota itseltäsi.

Pyysit kysymään sinulta jotain mutta minulla ei ole muuta kysyttävää kuin että miten voit?

Vierailija
26/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta...Minulla on samanikäinen tytär kuin sinä, siksi tämä koskettaa. Muista että olet arvokas ja ainoa sinä. Elämä on vasta alussa. Älä luovuta - jonkin ajan kuluttua olet aikuinen ja voit rakentaa elämääsi. Ympärilläsi on varmasti ihmisiä jotka haluavat auttaa ja sinulle pelkkää hyvää.

Ap

Vierailija
27/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
28/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku? Neitsyt?

Vierailija
29/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joka päivä vähintään viisi positiivista ajatusta. Aluksi vaikka vähän pakolla ja teennäisesti kuten minulla onlämmin tai ihana kun illalla nukahdin helposti. Helpottaa päivä päivältä. 

Vierailija
30/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole kelvoton. Sinulle vain sattui kelvottomia asioita lapsuudessa. Olet kuitenkin vielä nuori ja sinulla on mahkut vielä ihan kelvolliseen elämään.

Mistä sä tiedät mitä mun lapsuudessa on ollut?

Ap

Oot kertonut joitakin asioita täällä ennenkin.

Mistä voit olla varma että se olin juuri minä?

Ap

Tuskinpa sillä on väliä. Vai onko?

Ole armollinen itsellesi äläkä takerru menneeseen, ansaitset parempaa. Toivon kaikkea hyvää sulle jatkossa <3

*virtuaalihalaus*

Vierailija
31/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ikäistäni kypsemmältä. Eli jos siellä ei joku av-mamma trollaa niin luultavasti masennuksesi osasyy on että olet ikäisiäsi edellä

Vierailija
32/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulotat tosi fiksulle.

Toivottavasti pystyt luottamaan siihen, että elämä kantaa. Uskon itse, että kaikella on jokin tarkoitus.

Halauskommentti jäi mietityttämään - kosketus kuten halaus on tutkitusti elintärkeää aivoille. Onko siellä laitoksessa turvallisia ihmisiä, jotka halaavat joka päivä edes hetken?

Vierailija
33/33 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paha olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän