Kysy mitä vain lääkäriltä!
Olisikos meillä lääkäri paikalla? Minä en ole lääkäri :)
Kommentit (26)
Miksi joillain ihmisillä, esim. minulla alkaa silmät vuotamaan kun naurattaa? Ei tarvitse edes kovin paljoa nauraa. Onko se jokin rakenteellinen juttu (varmaan, mutta mikä ja miksi) ?
Hitto luulin, että olis oikeesti lääkäri paikalla, mutta hulluahan oli niin edes luulla.
Mulla oli muutama vuosi sitten pukama, peräpukama siis. Se tavallaan "tyhjeni" ajan kanssa eikä ole ollut kipeä. Peräaukon suulla se kuitenkin vielä hengaa, sellainen vajaa sentinkokoinen pyöreä nahkapala siis. Mitenkähän pääsisin siitä eroon? Olen käynyt gynellä kyllä välissä, mutten ole viitsinyt ottaa puheeksi kasvotusten. Kuitenkin se seksuaalista itsetuntoani kaihertaa koska takaapäin yhdyttäessä välillä mietin miltä se näyttää. Että saisiko sen jotenkin leikattua, entä kuinka kivuliasta poistaminen olisi/pystynkö istumaan tms. leikkauksen jälkeen? Pahoittelut jos ketju poistetaan, mutta tuohon haluaisin vastauksen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Hitto luulin, että olis oikeesti lääkäri paikalla, mutta hulluahan oli niin edes luulla.
Mulla oli muutama vuosi sitten pukama, peräpukama siis. Se tavallaan "tyhjeni" ajan kanssa eikä ole ollut kipeä. Peräaukon suulla se kuitenkin vielä hengaa, sellainen vajaa sentinkokoinen pyöreä nahkapala siis. Mitenkähän pääsisin siitä eroon? Olen käynyt gynellä kyllä välissä, mutten ole viitsinyt ottaa puheeksi kasvotusten. Kuitenkin se seksuaalista itsetuntoani kaihertaa koska takaapäin yhdyttäessä välillä mietin miltä se näyttää. Että saisiko sen jotenkin leikattua, entä kuinka kivuliasta poistaminen olisi/pystynkö istumaan tms. leikkauksen jälkeen? Pahoittelut jos ketju poistetaan, mutta tuohon haluaisin vastauksen.
N24
Ei kuule kiinosta yhtyjää sinun pertsarit. Jos tuohon tilanteeseen päädyt ei kuule pukamat visuaalisuutta pahenna. Ehkä jopa päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Ei kuule kiinosta yhtyjää sinun pertsarit. Jos tuohon tilanteeseen päädyt ei kuule pukamat visuaalisuutta pahenna. Ehkä jopa päin vastoin.
Niin se mieskin sanoo, tai siis ei kuulemma haittaa. Ajattelin kuitenkin hyödyntää tilaisuuden kysyä anonyyminä kun en kehtaa tuon takia lääkäriaikaa varata. En myöskään uskalla ponnistaa kakkaa kovasti kun pelkään, että sitten on kunnon rypäs näitä, että sillälailla haittaa myös kakkimista. Kosmeettinen haittahan tuo on, ettei varmaan julkisella hoidettaisi... tai ehkä pitäisi hankkiakin kunnon pukamat niin pääsisi ehkä samalla tästäkin eroon. Kunnolla kipeät varmaan leikattaisiin.... Ei hätää, en kommentoi tähän ketjuun enää.
Huhuu!