Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalando palauttamassa jo toista kertaa rahat tilaamastani tuotteesta.

Vierailija
28.09.2018 |

Tilasin ja samalla maksoin Zalandolta noin 1,5kk sitten vajaat 60€ vaatteen.
En tykännyt tuotteesta ja palautin sen. Kului kolmisen viikkoa ja rahoja ei näkynyt tililläni. Lopulta selvisi, että tuote kadonnut matkalla. Hyvittivät maksamani tuotteen tililleni.
Nyt tuli viestiä, että palauttamani tuote saapunut heille ja hyvittävät sen hinnan tililleni.
Mitä te tekisitte? Ottaisitteko nuo rahat itsellenne, vai ilmoittaisitteko, että summa on jo hyvitetty teille? Meinasin soittaa sinne, mutta kyselen muiden mielipidettä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan ilmoittaisin, näkisin painajaisia ja pelkäisin jääväni kiinni, jos en ilmoittaisi. Hyvässä lykyssä he palkitsevat sinut jotenkin.

Vierailija
2/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin olisin vaan hiljaa 🙊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät tuosta ennen pitkää kiinni ja siitä voi napsahtaa pikkuinen petossyyte. Mä kerran maksoin 2 kertaa ostamani tuotteen ja meni jonkun aikaan kun ilmoittivat että mikä on tilinumerosi, maksoit tuotteen kaksi kertaa. Niillä on järjestelmät siellä ja huomaavat kyllä ajallaan tollaset virheet.

Vierailija
4/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ne jossain vaiheessa huomaa kuitenkin virheensä, jos siis pidät rahat?

Vierailija
5/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin että massit on jo saatu.

Vierailija
6/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös ne jossain vaiheessa huomaa kuitenkin virheensä, jos siis pidät rahat?

huomaa. siihen voi mennä aikaa mutta kyllä ne huomaa kuitenkin.se näkyy järjestelmässä jos palautetusta tuotteesta on 2 x palautettu rahat. mut onnea vaan sulle ap!

Vierailija
7/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta välttämättä jää kiinni, mutta kyllä ihan varmuuden ja puhtaan omatunnon vuoksi palauttaisin sen ylimääräsen rahasumman.

Vierailija
8/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäät tuosta ennen pitkää kiinni ja siitä voi napsahtaa pikkuinen petossyyte. Mä kerran maksoin 2 kertaa ostamani tuotteen ja meni jonkun aikaan kun ilmoittivat että mikä on tilinumerosi, maksoit tuotteen kaksi kertaa. Niillä on järjestelmät siellä ja huomaavat kyllä ajallaan tollaset virheet.

Millä perusteella tuosta petossyyte tulisi? Ei ole kytännyt toisen virheitä niin on petos, vai häh?

Vierailija
9/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman yksinkertaisin juttu selvittää että olet saanut rahat 2 kertaa. Ja todellakin tulee ilmi.

Vierailija
10/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tuosta petossyyte tulisi? Ei ole kytännyt toisen virheitä niin on petos, vai häh?

Vaikka. Onhan niitä tapauksia vaikka kuinka kun on jostakin rahasummasta oltu hiljaa ja kirkkain silmin väitetty, että en minä huomannut ja se on katsottu petokseksi.

Vierailija
11/11 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin ja asian oli kunnossa. Olisivat maksuvaiheessa huomanneet, että rahat jo tilitetty minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi