Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät uskalla mennä hammaslääkäriin?

Vierailija
28.09.2018 |

Mahtaako olla ketään samanlaisia kuin minä, että hammaslääkäriin meno on kamalaa? Viimeksi kävin 7 vuotta sitten ja en ole saanut mentyä sen jälkeen, vaikka pitäisi. Pelkään hammaslääkäriä niin paljon, vaikka minulle ei ole ikinä tehty hammaslääkärissä mitään ihan kauheita toimenpiteitä. Hampaat ovat aina olleet kahta juurihoitoa ja neljää reikää lukuunottamatta hyvässä kunnossa. Hammaskiveäkään ei kauheasti tule. Nyt huomasin kuitenkin, että vanha paikattu hammas vihloo välillä jos siihen jää ruokaa, joten pakko olisi mennä tarkistuttamaan se ja samalla kaikki muutkin hampaat. Miten mä kehtaan sanoa hammaslääkärille, että on ollut noin pitkä tauko???!!! Se on yksi estävä tekijä, kun hävettää...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas tehty melkeinpä joka remontti jonka hampaille voi tehdä. (Kun geenilotossa voittaa huonon hammasluun)

Pelkäsin ennen hammaslääkäriä, nykyään koen käynnit melkein rentouttavaksi. Saa istua paikallaan ihan omissa ajatuksissa, hiljaa, sen tunnin eikä kukaan vaadi mitään. Surullista, joo. 😂

Vierailija
22/26 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut pelottamaan hammaslääkäri, kun ensi viikolla olisi kahden reiän paikkaus ja yhden hampaan poisto. Ikinä ole hammasta poistettu eikä paikattu, joten sattuuko ne kuin paljon? 

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen viime vuosina käynyt vain päivystyksessä, en pelkää mutta pitäisi alkaa poistamaan hampaita, enkä halua vielä tekareita. Kivuttomat ovat tällä hetkellä ja rahakin vaikuttaa asiaan.

Vierailija
24/26 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää mitään, mutta ei kiinnosta käydä missään.

Hammaslääkäri, parturikampaamo, hieroja tai tavallinen terveys lääkäri.

Miksi helvetissä maksaisin siitä hyvästä ison rahan, että menetän myös omaa vapaa-aikaani siihen että toinen hipelöi minua. Siis puolituntematon hyypiö hipelöi minua ja hoitaa juttujaan ja maksan siitä hyvästä heille?

En nyt ole mikään perverssi sentään.

Miettikää asetelmaa tarkkaan. Maksatte siitä, menetätte mahdollisesti ainakin tunnin elämästänne ja tuntematon ihminen hipelöi teidän suutanne, hiuksianne tai ihoanne.

Eikö ole vastenmielistä? Ja maksatte siitä...

Kyllä se pitäisi mennä niin että he maksavat meille, että pääsevät hipelöimään meitä, koska se on niin vastenmieleistä ja riistää vapauttamme!

Vierailija
25/26 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas tehty melkeinpä joka remontti jonka hampaille voi tehdä. (Kun geenilotossa voittaa huonon hammasluun)

Pelkäsin ennen hammaslääkäriä, nykyään koen käynnit melkein rentouttavaksi. Saa istua paikallaan ihan omissa ajatuksissa, hiljaa, sen tunnin eikä kukaan vaadi mitään. Surullista, joo. 😂

Menetät tunnin elämästäsi ja maksat siitä hyvästä. Ja joku ronkkii suutasi ja koet sen rentouttavaksi?

Oletko perverssi vai mitä? Tai kenties jo alistunut koko toiminnalle tukholmasyndrooman tavoin.

Eihän tuo ole tervettä. Mieti mitä kivaa vosit tehdä ainoan elämäsi aikana tuon tunnin sijaan minkä tuhlasit hammaslääkärille. Nuo loiset saa ihan hirveän korkeaa palkkaa ja nauttii korkeaa elintasoa muihin kansalaisiin nähden. Vemputtavat vain muiden ikeniä.

Sen lisäksi ottavat aika kivan lohkon rahaa työläiseltä. Ei kuulosta reilulta.

Älkää tukeko hammaslääkäreitä. Heidän palkkiot ei ole reilun ostovoiman tasolla.

Vierailija
26/26 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi hammaslääkäriin mennä, alkanut pelottamaan kun löytyi tarkastuksessa reikä ja joutuu paikkaamaan. Ikinä aiemmin ole reikiä ollut =( N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi