En ole kontrollifriikki, vaikka jotkut väittävät
Se oli viimeinen kerta, kun minulta viedään mökillä lapsi teille tietymättömille ja palautetaan sen jälkeen, kun olen ollut aivan hysteerinen. Naurettiin vielä, kun olin levoton ja etsin, eikä paljastettu juonta. Kun sanoin soittavani kohta hätäkeskukseen, niin sitten vasta alkoi tietoa tihkua tipoittain. Sitten aikuinen palasi ja näin kun oli jättänyt lapseni kävelemään rantaan yksin. Juoksin lapsen luo. Ei ollut turha huoli aikuisen tavasta huolehtia lapsestani!
En todellakaan anna lapsiani hoitoon huolettomille ihmisille ja koen tapahtuneen jo kiusaamisena!
Kommentit (12)
En pystyisi todistamaan, että lapsi olisi kidnapattu, joten ei kannata soittaa. Tiedän vain, että en voi luottaa heihin pienen lapseni asioissa enää koskaan. Muuten ihan ok ihmisiä, mutta ajattelevat, että kun hekin selvisivät lapsena hengissä, niin on vain huonoa tuuria, jos lapselle jotain tapahtuu. Minä luotan enemmän lapsen perään katsomiseen, kuin tuuriin! Enkä ole synnyttänyt lapsia niin, että riittäisi yhtäkään "särkymävaraksi"!
ap
Käänsin selkäni ja aikuinen livahti sillä aika ovesta ulos lapsen kanssa. Olisi voinut kysyä, että saako mennä ulos, mutta tiesivät vastaukseni ilmankin. Tiesivät entuudestaan, että vahdin lasta kuin haukka ulkona, veden äärellä ja siksi eivät kysyneet. Pitivät minua ylihysteerisenä äitinä, kun pelkäsin lapseni hukkuvan.
ap
Meninkin rantaan etsimään ja en nähnyt kumpaakaan!
Minulle ei riitänyt tieto, että yksi aikuinen ja lapseni on kateissa. Tässä reagoin niin, että on mahdollista, että lapseni on jossain yksin.
ap
Siis kuka tuo "aikuinen" oli, jonka kanssa vietit aikaa mökillä ja joka vei lapsesi ulos?
Onpa outo lauma aikuisia. Eikö teistä kukaan ole töissä vai miksi vietätte joukolla aikaa mökillä syksyisenä arkipäivänä?
Oli varmasti koettelemus. Olen sitä mieltä, että tuo oli ilkeää, törkeää ja ajattelematonta.