Olen syrjäytynyt yliopisto-opiskelija ja vastaan kysymyksiin
Kommentit (31)
Mikä mielestäsi johti syrjääntymiseen? Kuitenkin opiskelet joten et ehkä ihan kokonaan voi olla syrjäytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Saitko hyvät yo-paperit?
M, 2*C ja B.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla syrjäytynyt?
Ei tietoakaan työpaikasta eikä mitään sosiaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mielestäsi johti syrjääntymiseen? Kuitenkin opiskelet joten et ehkä ihan kokonaan voi olla syrjäytynyt?
Olin kolme vuotta toimeettomana ennenkun pääsin yliopistoon. Perustele sinä miksei opiskelija voisi olla syrjäytynyt.
Sama, mutta olen vain yo ja yksi turha ammattitutkinto.
No life
Missä olit, kun kuulit Mauno Koiviston kuolemasta?
Vierailija kirjoitti:
Missä olit, kun kuulit Mauno Koiviston kuolemasta?
Kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole syrjäytynyt. Ajattelin että olet tyyliin sellainen, jolla on 0 opintopistettä useampana vuonna, tuet peritty takaisin ja elämä solmussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole syrjäytynyt. Ajattelin että olet tyyliin sellainen, jolla on 0 opintopistettä useampana vuonna, tuet peritty takaisin ja elämä solmussa.
No on se jos elämän ainoa sisältö on opinnot. Siinähän on samassa tilanteessa kun ennen yliopistoa.
No, haistata peet sille akatemisuudelle ja ala elää.
Sinä siis opiskelet, mutta koet olevasi syrjäytynyt? Eteneekö opinnot kuitenkin mukavasti?
Mä koin myös olevani syrjäytynyt vaikka olin kirjoilla yliopistossa. Opinnot etene etanan vauhtia, mulla ei ollut töitä eikä sosiaalista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis opiskelet, mutta koet olevasi syrjäytynyt? Eteneekö opinnot kuitenkin mukavasti?
Mä koin myös olevani syrjäytynyt vaikka olin kirjoilla yliopistossa. Opinnot etene etanan vauhtia, mulla ei ollut töitä eikä sosiaalista elämää.
Olen vasta ihan alussa mutta hyvin tuntuu opinnot etenevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kolme vuotta toimeettomana ennenkun pääsin yliopistoon. Perustele sinä miksei opiskelija voisi olla syrjäytynyt.
Syrjäytynyt määritellään usein sellaiseksi henkilöksi, jolla ei ole työ- tai opiskelupaikkaa ja esimerkiksi tukevaa sosiaalista verkostoa.
Olet kuitenkin opiskelemassa, mikä tarkoittaa ettet ihan elä ns. yhteiskunnan marginaalissa. Masentunut ja kenties ulkopuoliseksi itsesi kokeva voit olla. Voisiko sinua auttaa käydä juttelemassa jollekulle ammattihenkilölle tilanteestasi?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuvaamasi. Haluatko kysyä jotakin?
Saitko hyvät yo-paperit?