Kiira Korpi EVS
Kiira on aina ollut mielestäni kaikkea muuta kuin bimbo. Harvinaisuus noin kauniiksi. 👍
Kommentit (15)
Ei ollu ylläri että Roope haastattelee ;)
Näyttää liikaa Raunolta minun makuuni.
Yrittääkö Roope imitoida Marian inhottavaa haastattelutyyliä, kun kyselee Kiiralta, että eikös tuntunut että hän odottaa jotain vastavuoroisuutta kun lahjoi sinua (toisinsanoen annoitko seksiä lahjoja vastaan)?
Kuka nainen muka olisi niin idiootti että kieltäytyisi, kun mies lahjoittaa auton ja vielä antaa munaa kaupan päälle?
Pakko sanoo että onhan se tosi nätti, luonnollinen kaunotar. :) Varmaan ihan fiksukin.
Kiira on kaunis, luonnollinen ja aina niin herttaisen ja ystävällisen oloinen.
Ihanan hoikka ja siro. Kivan oloinen ja kuulostaa hyvältä nuo psykologian opinnot.
Söpö ja kaunis sekä ulkoa että sisältä 😊💖
Vierailija kirjoitti:
Kiirassa minua viehättää se, että hän on todella luonnollisen oloinen ja ikään kuin jotenkin tietämättömän oloinen omasta viehätysvoimastaan.
Kiira taitaa olla tietämätön vähän kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö Roope imitoida Marian inhottavaa haastattelutyyliä, kun kyselee Kiiralta, että eikös tuntunut että hän odottaa jotain vastavuoroisuutta kun lahjoi sinua (toisinsanoen annoitko seksiä lahjoja vastaan)?
Kuka nainen muka olisi niin idiootti että kieltäytyisi, kun mies lahjoittaa auton ja vielä antaa munaa kaupan päälle?
Mä ottaisin vain auton :)
Taidan olla ainoa jonka mielestä hän ei ole kaunis.
Kiira näyttää 22 v. Roope on komistunut, uusi hiustyyli.
Siis tuleeko Love Island kuudesti viikossa ja joka kerta uusi jakso?
Ihana Kiira💟