Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1604)
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudessani 80-luvulla tuli pääsiäisenä aina piirretty missä pajunkissa muuttui kissanpennuksi.
Ai niinpä tulikin! Olin unohtanut sen kokonaan, mutta nyt muistan taas.
Columbo ! " vielä yksi asia" .D
Olin jo aikuinen, mutta koukutuin katsomaan Niin kutsuttu elämäni / My so called life, jonka jälkeen Claire Danes nousi tähdeksi. Hänellä oli sarjassa ystävänään homopoika, en muista mitä heidän elämässään tapahtui mutta sarjassa oli jotain tosi sympaattista ja nuoren aikuisen elämänpohdintoihini sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa TUHKIMOTARINAN! Venezuelalainen telenovela tuli subilta arkisin joskus vuonna 2007 vai 2008. Ihan paras! :D
Ai caramba! Muistan! Mi Gorda Bella, oli sarjan alkuperäinen nimi. Valentina Villanuevasta oli pullukka joka rakastui mieheen joka rakastunut kauniiseen malliin, ja tämä Valentina lähti vähäksi aikaa pois ja palasi itse laihtuneena ja mallimittaisena takaisin kuvioihin, muttei kertonut kuka on vaan vaihtoi nimeä!
Ihana se 'Poco a Poco'-teemabiisi joka tuossa sarjassa soi.
Louvren kummitus. Pelkäsin niin etten uskaltanut sulkea silmiä, ennen kuin uni tietystiviimein tuli. Sisko vielä pelotteli pimeässä lastenhuonessa hyytävällä äänellä: luuuuuvren kummitus tulee.
Jukka-Pekka Palon Megavisa ja erityisesti kotipelikupongit joita ihmiset hamstrasivat aina suuria määriä kaupoista kun niitä ilmaiseksi ainakin muistaakseni sai. Äidilläkin oli tuohon tuolloin taipumusta.
Nykyaikana vastaava on sitten nämä tietokilpailusovellukset joita ilmaiseksi lataillaan. En ole ainakaan vielä sortunut kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Minä muistan kanssa ja ensimmäiset jaksot nähtyäni ajattelin, että tämä sarja ei tule menestymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lordin euroviisuvoitto. Siis silloin on pisteitä ilmoitettiin. Oli lauantai.
Tämä oli ihana TV-ilta. Ei unohdu koskaan.
Meillä piti olla miehen kanssa baari-ilta ja olikin. Mies lähti edellä, mutta minä olin niin varma Lordin voitosta, että jäin katsomaan ja menin sitten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoistornien romahtaminen livenä, satuin näkemään ihan suorana. Oli se jännän kutkuttava tunne, en tuntenut surua, oli hieno näky.
Sitten kyllä alko vähän miettiä, ei kai ala joku maailmansota ja tuleeko se Suomeenkin.
Livenä? Tuskinpa
:D
Vierailija kirjoitti:
Auu stiks stiks stiks.
Aki ja Turo.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Kinnusen mielestä kaikki oli mielenkiintoista.
"Eikö olekin mielenkiintoista, että ihmisen sisällä on viisi metriä suolta?"
hauskaa oli kirjoitti:
Spede-show, mm. naisen logiigga, retkelle lähtijät ja rautakaupan myyjä (Vesa-Matti Loiri).
Spede itse oli rautakaupan myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Kinnusen mielestä kaikki oli mielenkiintoista.
"Eikö olekin mielenkiintoista, että ihmisen sisällä on viisi metriä suolta?"
"Etkö tiennytkään, että sullakin ne on sadan metrin suolet?"
Eikö olekin mielenkiintoista?
Semmoinenkin eräänlainen oman aikansa Posse tuli 90-luvun alussa kuin Hullu Suomi. En tiedä muistaako kovin moni muu tätä, kyseessä kuitenkin lyhytikäinen ohjelma. Juontajana oli Simo Rantalainen ja vähän ennenkuin Hyvät, pahat ja rumat alkoi pyörimään.
Itseltäkin löytyy vielä Vhs-kasetilta yksi jakso kun noitakin on mulla vielä tallessa.
Ohjelmassa ihan tavikset yleensä kävivät studiossa esittelemässä kykyjään ja oli esim. kaikenlaisia kaksoisolentokilpailuja. Siitäkin jäänyt mieleen kun eräs tyyppi esitti Neumannia tuolloin. Ohjelmaan sai mys lähettää omia kuvaamiaan kotivideosketsejä ja vastaavia. Näin ennen Youtube-aikakautta.
Jäi semmoinenkin "kyky" tulee mieleen eräältä tyypiltä kun kävi ohjelmassa tunkemassa kuuden tuuman rautanaulan nenäänsä.
Kohtalokas parisuhdetango:
Heikki Kinnunen - Sun heppus lähtee nyt
Vierailija kirjoitti:
toivotaan toivotaan, sohvalla istui joku pitkätukkainen nainen, ja mies, lukivat ihmisten terveisiä ja haasteita.. aika ankea jotenkin, taisi tulla sunnuntaisin, koska jäi ankea mielikuva ohjelmasta.
Pia Christiansen (Määttänen).
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uman (Ulla-Maija Aaltonen) ohjelma "puhumalla paras". Kuunnelkaa,puhukaa, puhumalla paras on...:)
Ohis, mutta eikös tämä Uma Aaltonen ollut joku ”murkkujen” seksiasioiden asiantuntija? Olevinaan...
Muistelen, miten tämä ahdistunut täti oli joka paikassa taivastelemassa, miten pojat haluavat tytöiltä vaan seksiä, ja miten tyttöjen ei ikinä pitäisi suostua seksiin ennen avioliittoa.
Lähinnä tälle ”valistukselle” naureskeltiin, oli tädin jutut jääneet vähän 50-luvulle.
Uma lanseerasi sen murkku -sanan.
Vierailija kirjoitti:
Volkswagenin mainos jossa hamsteri juoksi juoksupyörässä pitkään ja lopussa oli vääntänyt häkin kalterit auki ja karannut. Löytyy youtubesta. Siinä soi jostain syystä hyvin mieleen jäänyt biisi taustalla.
Ikivanha Volkkarimainos oli se, kun pikkupoika luetteli ohi ajavien autojen merkkejä: Volkkari, volkkari, volkkari... ISI! Ja isihän siis tuli volkkarilla kotiin töistä.
Wartburgia mainosti Liisa Tuomi.
Kummitäti ja kyllitädin leninki.