Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettideitit laittaa heti numeronsa?

Vierailija
27.09.2018 |

Tällä viikolla jo 4 miestä laittanu heti parin viestin jälkeen numeronsa, että jos haluan whatsappailla.. Mistä se kertoo? Olen heti perääntynyt kun tulee numero, koska en halua numeroani tuntemattomille..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) siirryin mielelläni whatsappiin jos kiinnostava mies sitä ehdotti. Miten netti eroaa tässä asiassa live-elämästä? Baarissa jos tapaa jonkun, niin vaihdetaanhan silloinkin yhteystiedot. Jos joku hullu olisi osunut kohdalle, niin estot päälle ja viime kädessä vaikka lähestymiskielto. Linnakundin oloisille en olisi vastannut muutenkaan, joten ehkä sinänsä olen huono sanomaan.

Multa ainakin monet kysyvät numeroa heti hei:n jälkeen. Miten siinä voi vielä sanoa, onko toinen kiinnostava tai täysjärkinen? Jos käytät baarivertausta, niin antaisitko sielläkään numeroasi jollekin joka vain kävelee kun luo ja sanoo "moi, saanko sun numeron"?

Vierailija
22/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) siirryin mielelläni whatsappiin jos kiinnostava mies sitä ehdotti. Miten netti eroaa tässä asiassa live-elämästä? Baarissa jos tapaa jonkun, niin vaihdetaanhan silloinkin yhteystiedot. Jos joku hullu olisi osunut kohdalle, niin estot päälle ja viime kädessä vaikka lähestymiskielto. Linnakundin oloisille en olisi vastannut muutenkaan, joten ehkä sinänsä olen huono sanomaan.

Multa ainakin monet kysyvät numeroa heti hei:n jälkeen. Miten siinä voi vielä sanoa, onko toinen kiinnostava tai täysjärkinen? Jos käytät baarivertausta, niin antaisitko sielläkään numeroasi jollekin joka vain kävelee kun luo ja sanoo "moi, saanko sun numeron"?

Puhuinkin kiinnostavista miehistä. Eli on jo juteltu muutakin kuin hei. Esimerkiksi koko ilta viestejä edestakaisin. Olisi tuntunut hassulta olla siellä deitissä aktiivisesti linjoilla, kun halusin keskittyä yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monella on myös pre-paid ihan näitä varten. Miksei ap voisi hommata myös, jos huolestuttaa antaa puhelinnumeroa?

Itsekin olen mielelläni hetken katsellut tilannetta ennen kuin olen antanut numeroni. En tosiaankaan anna sitä kelle vain.

Joku muuten antoi hyvän neuvon, parin viestin jälkeen jo tapaaminen ja julkisella paikalla. Ei kannata pitkään pelkästään viestitellä. Puhun kokemuksesta. N

Vierailija
24/24 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.