Nainen! Jos kuvittelet, että miehet ovat uskottomia naisilleen, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis, niin lue tämä!
Arnold Schwarzenegger oli naimisissa Maria Shriverin kanssa. Arska jäi kiinni uskottomuudesta, kun meni sänkyyn kodinhoitajan kanssa.
Arskalla on Marian kanssa yhteinen 1997 syntynyt poika ja kodinhoitajan kanssa myös yhteinen samana vuonna syntynyt poika. Pojilla on ikäeroa alle viikko.
Tässä kuva Arskan petetystä vaimosta: https://c7.alamy.com/comp/BG96PT/arnold-schwarzenegger-maria-schriver-s…
ja kodinhoitajasta (keskellä), jonka kanssa Arska oli uskoton vaimolleen (oikealla):
https://i0.heartyhosting.com/radaronline.com/wp-content/uploads/2011/05…
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Rumia petetään ja kauniita petetään. Ja aina syy on naisessa ja tämän ulkonäössä. Jos on kaunis puoliso niin syy on rumassa toisessa naisessa. Jos on ruma vaimo niin syy on rumassa vaimossa. Eli syy on aina ruman naisen. Ei ikinä pettäjämiehen.
Eihän kukaan noin ole väittänyt. Aika tyhmää kuvitella, jos vaimot ja kakkoset täällä nahistelee niin mies ei saisi koskaan osaansa 🤣
Syy ei ole naisissa vaan miehissä, joilla on biologinen tarvi kylvää siementä joka vakoon!
Vierailija kirjoitti:
Mua on moni varattu mies yrittänyt panna vaikka heillä on kotona isotissinen nainen. Mulla on itselläni aa-kuppi. Aikamoista.
Miten tää tulee sulle yllätyksenä? Jokainen mies valitsisi mielummin AA-kuppisen kuin isorintaisen.
M
Vierailija kirjoitti:
En nyt sitten tiedä mikä oli pointti tässäkin avauksessa. Pettäminen sattuu ja tuhoaa parisuhteita ja avioliittoja vaikka se toinen olisi kuinka ruma ja paska ihminen. Ei sillä ulkonäöllä ole sinänsä merkitystä- petturi mikä petturi. Mun yksi työkaveri teki itsemurhan kun selvisi että hänen mies oli suhteessa työkaverin läheisen ystävän kanssa.
Hyvä kosto oli kyllä sille miehelle. Toivottavasti tuntee syyllisyyttä asiasta koko loppuelämän.
Mukava,sopivasti pyöreä kiimainen nainen ja hyvä pi lu?
Mites tämä tarina prinssi Charlesin ja Camillan kanssa menikään?
Hei kanssanaiset! Kannattaa ensimmäisenä sisäistää, että seksuaalisuus on monimutkainen juttu, myös miehen seksuaalisuus. Se, ketä mies haluaa milläkin hetkellä panna, riippuu monista tietoisista ja tiedostamattomista asioista. Ehkä Arskan lastenhoitajalla oli ominaistuoksu, joka sai Arskan tietämättään sekaisin.
Kaikki on tietenkin yksilöitä, mutta tässä muutamia yleisiä miehiä kiihottavia asioita:
1. Vaihtelu. Kyllä, mies voi rakastaa ja olla yksiavioinen, koska mies ei ole eläin. Eläin miehen sisällä kuitenkin haluaisi kuksia useita naisia. Oli nainen kuinka kaunis tai seksikäs hyvänsä, ennen pitkää miehen seksuaalinen kiinnostus suuntautuu myös muihin naisiin.
2. Rentous. Tämä ei tarkota ylikorostettua rempseyttä tai poikatyttömäisyyttä, vaan takakireyden vastakohtaa. Moni nainen nipottaa pikkuasioista ja vaatii mieheltään jatkuvaa vahvistusta itsetunnolleen (kehuja, lahjoja jne.). Nainen, joka on rennosti oma itsensä, eikä nipota pienistä tai keskity vain omaan ulkonäköönsä, voi olla paljon kiihottavampi kuin takakireä kaunotar.
3. Hymy. Jotkut miehet ovat niin tottuneita kylmään kohteluun, että he tulkitsevat naisen hymyn suurin piirtein seksiehdotukseksi. Sänkykamari-ilmeellä saa jo todellakin ihmeitä aikaan.
4. Halukkuus suu- ja anaaliseksiin. Tämä liittyy kohtaan 1. Mies rakastaa pippeliään ja haluaa fiilistellä asialla, eli esitellä pippeliä ja laittaa sen erilaisiin paikkoihin. Pimpsa on kiva, mutta mies saa erityistä tyydytystä siitä, kun muna laitetaan johonkin toiseen koloon. Tässä myös naisen motivaatiolla ja eläytymisellä on iso rooli. Siinä ero, imeekö munaa velvollisuudesta vai sitä palvoen, kaikkensa antaen ja niin syvälle ottaen, että välillä meinaa tulla oksu.
HUOM! Nää on yleistyksiä ja ei pidä unohtaa, että miehellä on myös järki, kuten naisellakin. Seksuaalisuus ajaa silti siellä taustalla. Älkää pahastuko, minusta pettäjä on pelkuri, enkä hyväksy pettämistä.
Asiahan ei voi mennä mitenkään niin, että kauniit naiset "seurustelisivat" halutuimpien miesten kanssa, jolloin petetyksi tuleminen on mahdollista ja jopa todennäköisestä verrattuna tavalliseen mieheen, johon joku ihastuu ehkä kerran vuosikymmenessä.
Juu, eihän sillä ulkonäön kanssa ole mitään tekemistä. Niin kaunista naista ei olekaan jota ei mies kyllästyisi panemaan ajan mittaan. Mies tarvitsee vaihtelua. Jonnekin syvälle biologiaan on rakennettu tarve paritella usean yksilön kanssa ja siitä tämä varmaan tulee. Mahdollisesti naisilla on sama tilanne, en tiedä.
Mä oon tiennyt ton aina. Koska olen ruma nainen, kukaan mies ei ole minuun rakastunut ja ainoastaan varatut miehet ovat yrittäneet tehdä minusta kakkosnaisen. Ja heidän vaimot on aina olleet kauniimpia kuin minä. Kai ne vaan luulee, että mut saa helposti tyytymään pelkän rakastajan asemaan kun ei mua kukaan halua vaimokseen, saati lastensa äidiksi. Ei miehet vaihda kauniimpaan vaan helpompaan. Kakkonen on syystäkin vain kakkonen. Hän on pelkkää hauskanpitoa varten. Ei siinä tarvitse olla kaunis.
Ddksskdkdck kirjoitti:
Mita hirveeta on panna samaa?pisteytys kuulostaa kamalalta jakeskenkasvuselta
Saattoi myös Maria hieman kyllästyä Arskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just että Maria Shriver näyttää tosi paljon malli Izabel Goulartilta
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Chopard+Trophy+Photocall+70th+Annual…
Jep! Ja toisaalta Izabel Goulart näyttää Natalie Portmanin ja Keira Knightleyn yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on moni varattu mies yrittänyt panna vaikka heillä on kotona isotissinen nainen. Mulla on itselläni aa-kuppi. Aikamoista.
Sama täällä! Paitsi että sanoisin mieluummin 'halunnut panna'.
Ihan yhtä lailla miehet voivat kokea etteivät saa naiseltaan tarpeeksi huomiota ja hakevat sitä sitten joltain toiselta naiselta, joka antaa sitä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä, vaan sillä mitä se nainen ajattelee miehestä. Siis enemmän romanttista seksin kaipuuta.
Noinhan se menee. Esim. Briteissä varmaan kaikki huippujalkapalloilijat ovat narahtaneet vieraista, ja kun nämä säädöt ovat tulleet omilla kasvoillaan julkisuuteen niin todella vaatimattoman näköisiä, jopa rumia naisia, pakko sanoa. Petetyt vaimot taas todellisia kaunottaria.
Ei vieraissa käymisessä ole yleensä kyse siitä onko toinen nainen parempi kuin vaimo, vaan vaihtelusta. Mies vaan kyllästyy samaan naiseen, oli se kuinka upea tahansa. Siksi hymyilyttää kun toiset naiset kuvittelevat itsestään vaikka mitä, kun ”niin upea mies haluaa minua vaikka hänellä niin kaunis vaimo”. Höpsö ei tajua että kakkosnaiseksi tai seksikumppaniksi käy melkein kuka vaan. Se vakituinen kumppani valitaan huolella.
Mun rakastajan vaimo on tosi nätti. Söpö ja lyhyehkö. Kivan näköinen vartalo.
Minä olen kuulemma klassisen kaunis. Pitkä ja pienirintainen. (Itse en pidä itseäni todellakaan kauniina)
Vaimo on vaikea pirttihirmu. Minä olen hymyilevä ja helppo persoona.
Ajauduimme suhteeseen työpaikalla ja en edelleenkään tiedä, mitä hän minussa näkee.
Suhteemme ei ole pelkkä seksisuhde, vaan paljon muuta. Joten en koe olevani vain helppo pano.
Minä en todellakaan ole kedon kaunein kukka, mutta eipä miehenikään ole mikään komistus. Mutta silti miestäni on välillä ollut iskemässä todellisia kaunottaria. Luulen, että osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisistakin, vain tunnistaa jotenkin toisen ihmisen seksuaalisuuden. Mieheni on hyvin voimakkaasti seksuaalinen ja sen vaan vaistoaa, haistaa tai näkee jostain pikkuvarpaan asennosta. Ja sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Jos ei halukas saa haluamaansa kotoa, niin usein hakee sitten jostain muualta. Sellaista se on.
Rumia petetään ja kauniita petetään. Ja aina syy on naisessa ja tämän ulkonäössä. Jos on kaunis puoliso niin syy on rumassa toisessa naisessa. Jos on ruma vaimo niin syy on rumassa vaimossa. Eli syy on aina ruman naisen. Ei ikinä pettäjämiehen.