Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Easy Park on tyypillinen "ilmainen" kusetus.

Pitäkää parkkiruutunne!
27.09.2018 |

Easy Park käytännössä pakottaa käyttämään kyseistä palvelua tietyillä parkkialueilla. Näin minulle kävi Katinkullan hotellin parkkialuella. Ensimmäisellä käyttökerralla sinut rekisteröidään käyttäjäksi ja "käyttö on maksutonta".

Vuoden päästä tulee sitten lasku ("hienon" tuulilasitarran kera) kuukausimaksusta, tarvitset palvelua tai et. Onhan se hullua maksaa pysäköinnissä siitä, että joku vetää välistä ja näin hinta vain nousee. Ja siitä, että maksaa pitää joka kuukausi, vaikka ei yhtään pysäköisikään! :O

No tämän palvelun voi tietysti perua eikä laskua tarvitse maksaa. Näin tein kauan sitten, mutta nyt Easyparkilta tuli viesti, että pankkikorttini voimassaolo on päättymässä ja se pitäisi uusia. Sitkeästi roikkuvat minussa kynsin ja hampain!

Arvatkaapa uusinko maksukortin sinne!!!!!!!!!! Pitäköön prkle ryöstöpalvelunsa ja samalla meni Katinkulta yms. pakko-easy park-paikat boikottiin!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kuittia vaan lukee tietokantavirhe joka kerta.en voi työantajalle viedä kuittia kun ei kuittia tulee

Vierailija
22/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos koskaan laskeneet minkälaista neliöhintaa (€/kk/m2) lumisesta parkkiruudusta pyydetään. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan asua maalla. Helvetin työlästä näperrellä parkkimaksujen kanssa. Ja eihän ne mitään parkkipaikkaa takaa!

Vierailija
24/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokailin EasyParkin kanssa niin paljon ja kalliisti, että mieluummin olen ilman ja maksan pankkikortilla tarvittaessa.

Vierailija
25/33 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easyparkilta tuli sähköpostiviesti osoitteesta no-reply@hello.easypark.net (liekö edes heidän virallinen osoite vai joku huijaus?) käyttöehtojen muutoksesta, VAIN ENGLANNIKSI !!!

Käsittääkseni firma on suomalainen ja vain englanninkielisen viestin lähettäminen suomenkieliselle, Suomalaiselle asiakkaalle on lähinnä vettuilua. Tyypillistä toimintaa muutenkin arroganteilta ja ylimielisiltä parkkifirmoilta. Joutaisi koko ala kieltää lailla!!!

Vierailija
26/33 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uutisissa kerrotiin, että Lahdessa ei voi enää juuri missään maksaa parkkipaikkaa edes pankkikortilla, vaan on maksettava mobiilisovelluksella. Kolikoilla ei voi maksaa ollenkaan.

Mielestäni olisi pitänyt säilyttää mahdollisuus maksaa edes pankkikortilla. Itse en aiko mobiilimaksua ottaa käyttöön. En jaksa säätää niiden ehtojen kanssa enkä jaksa alkaa tarkistelemaan, onko parkkimaksua mennytkin liikaa, kun vekotin ei olekaan lopettanut laskuttamista, vaikka olen jo ajanut pois parkkipaikalta aikoja sitten.

Vierailija
27/33 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen maksanut parkkimaksun mobiililla ja lähden sitten autosta pois, niin mistä se samantien paikalle tullu parkkipirkko tietää, että olen maksanut parkkimaksun? Puhelin kun ei mitään maksukuittia tulosta, minkä voisi tuulilasin alle laittaa nähtäville.

Jotkut ovat saaneet myöhemmin parkkisakkoja, vaikka ovatkin maksaneet parkkimaksun mobiilisovelluksella. Kiva alkaa selvittelemään ja todistamaan jälkeenpäin, että kyllä minä maksoin sen parkkimaksun.

Vierailija
28/33 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ulkomaalainen turisti tulee Lahteen ja haluaa pysäköidä autonsa, onko hänenkin pakko hankkia siinä parkissa istuessa ensin mobiilisovellus, että saa maksettua??

Vierailija
29/33 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksua tuli yli 14 r vaikka en ole käyttänyt   miten siitä pääsee eroon tulossa on puhelin ja sähköposti.

Vierailija
30/33 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös vihaan näitä sovelluksia.

Vierailija
31/33 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ahneudella ei ole rajaa kirjoitti:

Olettekos koskaan laskeneet minkälaista neliöhintaa (€/kk/m2) lumisesta parkkiruudusta pyydetään. :O

Parkkipaikka tienaa enemmän kuin keskiverto suomalainen

Vierailija
32/33 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ulkomaalainen turisti tulee Lahteen ja haluaa pysäköidä autonsa, onko hänenkin pakko hankkia siinä parkissa istuessa ensin mobiilisovellus, että saa maksettua??

Todennäköisesti hänellä on jo Easypark-sovellus, sillä sitä käytetään useimmissa Euroopan maissa (ja USA:ssa, Kanadassa, Australiassa, Uudessa Seelannissa). Itselläni on sovellus toisesta maasta, meillä ei ole mitään kuukausimaksuja.

Vierailija
33/33 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisista firmoista pääsee eroon siten, että valittaa sille yritykselle, joka on palvelun firmalta tilannut ja kertoo siirtyvänsä asiakkaaksi toiseen firmaan. Meidän vakkarihotellissa on muutamille vakkariasiakkaille sellaisia parkkipaikkoja, joihin ei tarvita minkäänlaisten parkkifirmojen asiakkuuksia. Hotellin respasta huonetilauksen yhteyess varataan parkkipaikka ja kerrotaan rekkari ja hotelli kertoo missä parkkipaikka sijaitsee, joka on meille varattu koko sen ajan, kun hotellissa olemme. Oli helppoa jäädä tuollaisen hotellin vakkariasiakkaaksi. Toki tuokin parkkipaikka maksaa, mutta on se edullisempi kuin jonkun parkkifirman + ei tarvitse mitään pakkojäsenyyksiä mihinkään.