Miten ehdottaa naiselle seksiä ?
Mikä sitten mielestänne on se oikea ja hyvä tapa ehdottaa naiselle seksiä??
Miten naiset haluaisitte itse että mies johdattelee teidät seksiin ?
Menettekö istumaan miehen viereen jota ette koe viehättävänä ? tuskin
Ajatteleeko ja odottaako moni naisista mahdollista seksiä kun menee kiinnostavan miehen luo kylään??
Onko tavallaan oikeus kokeilla kepillä jäätä ja koskettaa ja suudella naista kun tämä istuu vierelle sohvalle vaikka baari-illan jälkeen? Tämä on juuri se kriittinen hetki kun ei tiedä millä linjalla toinen on koska useat naiset ei näytä ulospäin ollenkaan että haluaa seksiä vaan on kokeillut riskillä vähän lähestyä samalla jännittäen sitä tuleeko pakit mutta jälkikäteen nainen onkin ollu aivan himoissaan kokoajan. Uskon että moni mies miettii näitä samoja ongelmia
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Näitä samoja aloituksia aina vaan.
Tää ap tekee päivänselvästä asiasta ikuisen ongelman. Ikäänkuin aloitetta ei voisi tehdä jos ei ole 100% varma jo valmiiksi kiinnostaako toista seksi.
Joskus saa pakit ja toisella kerralla ei, se on ihan normielämää.Jäis kyllä muuten parisuhteessakin seksimättä monet kerrat, jos pitäs olla joku ihmeen merkkikieli siihen milloin sopii ehdotella ja toista viritellä, heh.
Noita ap:n kyläily-ihmettelyjä en ole koskaan tajunnut. Mä olen aina tiennyt mitä varten joku mies mun luokse tulee, kaverina kahville, onko nämä treffit vai onko kyseessä ihan pelkkä seksitapaaminen - asioista siis ihan puhutaan.
Vai laittako tää ap itse naisille viestiä et voinksmä piipahtaa kahvilla ja miettii sit et voiko nyt ehdottaa seksiä vai ei. Käytöskukkanen: ei voi ehdottaa, jos on sovittu vain kahveista eikä ole ollut mitään seksiin viittaavaa flirttiäkään. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, sama pätee.
Kysyen?? Sun mielestä siis varmaan pitää kysyä suoraan että " hih hei voinko tulla luoksesi harrastamaan seksiä " :DD.. Varmana paranee fiilikset toisellakin ja alkaa sauna lämpiämää :)
Ikuinen ongelma miettiä koska nainen haluaa kun joillakin naisilla pitää ajatuksia lukea etteivät vihjaa ja tule lähelle yms
Ööh onkohan pikkasen eri tilanne ja tavat alotteilla parisuhteessa ja kun tuntee ihmisen kuin silloin kun on uusi tuttavuus ja tapailee