miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?
minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.
Kommentit (361)
Entä noin niin kuin realistinen oman tason unelmanainen?
Ihminen vanhenee niin nopeasti että ulkonäkö rapistuu vuosi vuodelta joka tapauksessa. Pari muodostuksen kannalta ulkonäkö on tietysti tärkeä asia, mutta sen varaan ei pidä laskea liikaa. Sen ymmärtää jo tämän ikäisenä, mutta nuorempana se ei oikein mielessäkään käynyt vaikka asian olen aina tiedostanut. Nyt se vaan on enemmän konkreettista. Oma vaimoni on edelleen kaunis nainen mielestäni, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin sekä hän että minä itse olemme parhaat päivämme nähneet mitä ulkonäköön tulee.
Oma ihanteeni on lähellä vaimoani. 165-170cm, hoikka, tummatukka, B-kuppi, hyvä /C.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että u-li miehiä ja katkeria ikisinkkuja riittää tulevaisuudessa kun miesten ihanne on leikelty, muokattu, photoshopattu ja ”tunattu” nainen (tekotissit, tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekohuulet, tekorusketus jne). Onnea vaan etsintään! Sit kun ei löydy niin voikin alka katkeraksi ja inhoomaan naisia.
Kysyttiin unelmaa, turha haaveista on kitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen näköset naiset voi olla mun makuun kauniita. Jos mietin vaikka mun nykyistä tyttöystävää ja edellistä tyttöystävää niin ei oo ulkonäössä paljoo samaa. Nykyisellä on tummat ja tosi pitkät hiukset, eksällä oli blondit ja semmonen polkkatukka(?). Nykyisellä on ruskeet silmät, eksällä oli vaaleensiniset. Nykyinen on 174cm, eksä oli noin 159 cm. Molemmilla on hyvä kroppa mut eksä oli aika isorintanen ja kroppa oli aika treenattu, nykyinen tyttöystävä on tosi siro ja hoikka ja rinnat on hyvät mut pienet yms.
Molemmat yllämainituista on hiton kauniita. Ja paljon on tietysti muitakin hyvännäkösiä naisia tullu nähtyä. Kokonaisuus sen jotenkin ratkasee eikä mitkään tietyt kriteerit tyyliin tietty hiustenväri tai tietty kuppikoko. Tykkään myös jos ulkonäöstä paistaa läpi ystävällinen ja positiivinen luonne eli aito hymy oikeesti vakuuttaa, samoin kun itsevarmuus. Jos se huokuu niin se oikeesti lisää fyysistä viehättävyyttä.
M29
Off topic, mutta sanoisitko samat asiat nykyiselle tyttöystävällesi päin naamaa vai kirjoitatko häneltä salassa näitä tänne AV:lle? Kertoisitko hänelle suoraan että vertailet hänen ja exäsi ulkonäköä tuolla tavalla ja kehuskelet exääsi "hiton kauniiksi" samassa lauseessa hänen kanssaan? 😊
OT, mutta ihmetyttää voiko joku oikeasti kokea tällaisen kommentin jotenkin mielensä pahoittamisen tai mustasukkaisuuden arvoiseksi? Ei minua ainakaan haittaisi jos mies vertailisi minun ja jonkun entisensä ulkonäköpiirteitä tällaisessa keskustelussa ihan asiallisesti kuten tuossa kommentissa tehtiin. En myöskään ymmärrä miksi exää ei saisi sanoa kauniiksi? Minä en ainakaan oleta, että olen miehen mielestä ainoa kaunis nainen maailmassa enkä todellakaan usko, että yhtäkkiä hän onkin alkanut pitää aiempia kumppaneitaan rumina vaikka selvästi aiemmin on kolahtaneet.
Coco Austin! Siinä nainen kuin jumalatar! Jos en vastaavaa saa, olen suosiolla kokonaan ilman!
http://www.notiactual.com/wp-content/uploads/2016/11/Las-fotos-de-Nicol…
Huvittavaa, miten mammat triggeröityvät näistä kuvailuista. Kysyttiin ulkonäöstä, ei luonteesta. Joten onko yllättävää, että hoikka, nuori, muodokas, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen on useiden miesten mieleen? Harva esim. pitää ohuita huulia viehättävänä, silti mammoilta heti tulee huutoa "huulitäytteet!!11", kun postaa jonkun pulleahuulisen tytyn. Newsflash, monella naisella on ihan luonnostaan muhkeat huulet ilman mitään täytteitä. Ja voittehan te viivahuulisetkin niitä ottaa, ettei tarvitse niin hirveästi kadehtia ja haukkua jokaista luonnollisesti kaunishuulista täytetyksi.
Miksi näissä ulkonäkökeskusteluissa AINA haukutaan ruskeasilmäisiä? Viestien tyylin perusteella haukkujat ovat aina naisia :D
Amanda Harkimo boob jobin jälkeen
Crissy Moran. Pieni, siro ja söpö.
Aitajuoksija Viivi Lehikoinen
https://www.ksml.fi/incoming/d6vynx-kuva2.jpg/alternates/FREE_960/kuva2…
http://www.yleisurheilu.fi/sites/default/files/styles/articles_breakpoi…
https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_800,f_auto,fl_lossy,q_…
http://www.yleisurheilu.fi/sites/default/files/styles/articles_breakpoi…
Älyttömän söpö ja täydellinen kroppa. 10/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että u-li miehiä ja katkeria ikisinkkuja riittää tulevaisuudessa kun miesten ihanne on leikelty, muokattu, photoshopattu ja ”tunattu” nainen (tekotissit, tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekohuulet, tekorusketus jne). Onnea vaan etsintään! Sit kun ei löydy niin voikin alka katkeraksi ja inhoomaan naisia.
Katkerat kitisee. Tässä kysyttiin nyt ihannenaista, ei naista joka olisi edes välttämättä realistista saada. Ei ainakaan minun ihanteeni ole erityisen muokattu, vaan nainen jolla olisi tukkaa ja tissiä ja ripsiä riittävästi omasta takaa ilman lisäkkeitä. Tähän tyyliin:
https://www.instagram.com/p/BlJkaLej1BO/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Oikeastihan en tuollaista naista tule ikinä saamaan, se on toinen juttu.
Mutta tuolla naisellahan on todennäköisesti silikonit, kenties hiustenpidennykset ja eteläamerikkalaisena kenties muuta muukin kauneusleikkaus takana. Siellä kauneusleikkaukset ovat suosittuja. Hyvin kaunis nainen kuitenkin photoshopista huolimatta.
Pointtina tässä se, että miesten tuntuu olevan vaikea käsittää, että heidän luonnollisena pitämänsä hyvännäköinen nainen saattaa oikeasti olla hyvinkin ei-niin-luonnollinen. Jos tuo ymmärrys puuttuu, tuntuu hieman epäreilulta, että meitä tavallisia verrataan aina "luonnonkauniiseen" naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä ulkonäkökeskusteluissa AINA haukutaan ruskeasilmäisiä? Viestien tyylin perusteella haukkujat ovat aina naisia :D
Musta taas tuntuu, että vaaleahiuksiset saa alapeukutukset. Brunetet saavat olla enemmän miesten mieleen. En tiedä onko se alkukantainen juttu, että blondit = bimboja, brunetet = vaimomateriaalia.
Jotenkin jännä, kun suomalaiset ovat kuitenkin suurimmalta osalta vaaleahiuksisia.
Oon huomannut tän muissakin keskusteluissa, jossa puhutaan ihanteista yms.
Kyllä naisen pitää olla lyhythiuksinen, tatuoitu, huppareihin ja verkkareihin pukeutuva, ei meikkiä, niin ruma kuin vaan mahdollista. Luonne räväkkä ja kaikkialla kälättävä, itsenäinen ja vahva, ei mitään ulkomaisten naisten huorailua. Tällainen on suomalaisen miehen unelmanainen. Ai niin, alkon käyttö ja tupakointi on aina plussaa.
Tämän näköisistä: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…
Toki muun näköisistäkin, mutta tuossa hyvä esimerkki.
Jenni Vartiainen on rotunainen ihan toista maata kuin nuo instabimbot. Sielukas ja kaunis. Ihana ääni, se on tärkeää myös millainen ääni on.
Normaalipainoinen tai hoikka vartalo ja sellainen iloinen ilme yleisesti. Vaikea nyt tarkemmin kuvata, mutta jos perusilme on suupielet alapäin, niin ei se kovin houkuttelevaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämän näköisistä: https://78.media.tumblr.com/456bee77eb45ba93dee9ecafd2267f2f/tumblr_p1x…
Toki muun näköisistäkin, mutta tuossa hyvä esimerkki.
Näytti kyllä ihan nukelta, mutta olisihan tuollainen näyttävä tapaus. Ei kovin realistinen kyllä.
Niin turha keskustelunaihe. Kuka mistäkin tykkää; kirjo on valtava. Ja sama päinvastoin: mistä naiset tykkää. Jokaiselle jotakin, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan IHANTEESTA, siis unelmista ja ideaaleista! Eihän nyt kukaan näitä luule irlistä löytävänsä tai saavansa, mutta saahan sitä kai ihastella silti? Minusta mielenkiintoinen ketju.
En itsekään vastannut ihannemiestä koskevaan vastaketjuun sillä mielellä, että mun toiveet olisi jotain hakukriteereitä. Vastasin siten, mikä olisi mun äärimmäinen fantasiani miehestä. Eikä semmosta tosielämästä löydy, fiktio fiktiona.
Suvi Teräsniska
Ei naisen kuten ei miehenkään tarvii kropalta olla tietynlainen?
Tai no, sairaalloinen lihavuus ei muhun iske, eikä myöskään anorektikko..
Eniten merkitsee se sisin ja että on sinut itsensä ja muiden kanssa.
Katse ja hymy ovat asioita johon itse kiinnitän ekana huomion.
Jos nainen olisi yleisen käsityksen mukaisesti hyväkroppainen, hyvätissinen mutta käytös olisi muutoin resting bitch-tyyliä niin yäk! hyihyi!