Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?

Vierailija
26.09.2018 |

minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.

Kommentit (361)

Vierailija
141/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on upea vartalo. Naamaahan voi meikeillä ehostaa muttei vartaloa. Tällainen vartalo on ideaali, johon kaikki naiset saisivat pyrkiä, tai sitten olla suosiolla ei-haluttavia:

http://www.2busty.net/wp-content/uploads/2015/09/charms-2busty-legend-6…

Vierailija
142/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, mutta muodokas. Muodokas siis siten, että on vyötärö, mutta ei liian leveä lantio. Liian leveä lantio saa muhkeatkin pakarat näyttämään kuihtuneilta. Suuret rinnat myös, mutta ei niin suuret, että näyttää niiden takia lihavalta. Pitää olla myös hyvät olkapäät, että ne rinnat näyttävät sopusuhtaisilta. Ei siis edes C-kuppia liian kapeilla olkapäillä. Kapeat olkapäät saavat myös pään näyttämään luonnottoman suurelta, jolloin nainen näyttää hyppyrotalta. Saa olla kypsä, mutta pitää näyttää nuorelta. Sellainen ageless, niinkuin esimerkiksi Grace Kelly tai Audrey Hepburn. Tai sitten tämä italialainen kaunotar, Monica Bellucci. Oikeastaan siis hyvä kasvojen luusto korkeilla poskipäillä ja kapealla leualla. Suomalaisilla on muutoin melko usein tämän tyyppiset kasvot, mutta ne menevät pilalle niillä hikisillä sittiäisen pierun kokoisilla silmillä, joissa ei ole edes mitään väriä. Eli väriä pitää myös olla niin silmissä, kuin hiuksissa. Hiuksissa toki luonnollista-, ei purkkiväriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha, mutta muodokas. Muodokas siis siten, että on vyötärö, mutta ei liian leveä lantio. Liian leveä lantio saa muhkeatkin pakarat näyttämään kuihtuneilta. Suuret rinnat myös, mutta ei niin suuret, että näyttää niiden takia lihavalta. Pitää olla myös hyvät olkapäät, että ne rinnat näyttävät sopusuhtaisilta. Ei siis edes C-kuppia liian kapeilla olkapäillä. Kapeat olkapäät saavat myös pään näyttämään luonnottoman suurelta, jolloin nainen näyttää hyppyrotalta. Saa olla kypsä, mutta pitää näyttää nuorelta. Sellainen ageless, niinkuin esimerkiksi Grace Kelly tai Audrey Hepburn. Tai sitten tämä italialainen kaunotar, Monica Bellucci. Oikeastaan siis hyvä kasvojen luusto korkeilla poskipäillä ja kapealla leualla. Suomalaisilla on muutoin melko usein tämän tyyppiset kasvot, mutta ne menevät pilalle niillä hikisillä sittiäisen pierun kokoisilla silmillä, joissa ei ole edes mitään väriä. Eli väriä pitää myös olla niin silmissä, kuin hiuksissa. Hiuksissa toki luonnollista-, ei purkkiväriä.

Mitäs kysyitte. :)

Vierailija
144/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniiiiiii <3<3<3<3

m24

Vierailija
145/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Candice Swanepoel.

Kelly Brooke pari kiloa sitten.

Ensimmäinen näistä toki kaunis, eihän muuten olisi ulkonäöllään niin kuuluisaksi tullut. Kuitenkin jotain todella tavallista hänessä ja se "jokin" puuttuu. Tämä toki naisen mielipide, itse vaan taidan pitää "eksoottisemman" näköisistä enkä vain ehkä siksi ymmärrä.

Vaalea nätti nainen pitkillä vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Onko ne siis juuri nuo piirteet mitkä monia miehiä viehättää noin ylipäätään, vai haluaisiko joku kertoa mikä tämä "jokin" on mikä hänessä kiehtoo?

Ja ennen kuin joku huutelee että on tavanomaista kauniimpi, niin varmasti onkin, mutta toki hyvien geenien lisäksi maailman paras tiimi pitämässä huolta että näyttää hyvältä, hitosti rahaa pitää itsestään huolta ja ainiin, se photoshop. Näiden kauniiden julkkisnaisten vuoksi tuntuu, että miehet monesti unohtaa miten tavalliselta se kaunis julkkiskin näyttää meikittä ja asetetaan sitten kriteerit naisten suhteen epärealistisen korkeiksi.

Tässä sama nainen paparazzin kuvaamana, ilman meikkiä.

https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2016/05/candice-swanepoel-out…

Paremmalta näyttää ilman meikkiä.

M

Vierailija
146/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 170 cm, 56-60 kg, strategiset noin mitat rinta 100, vyötärö 75 ja takamus 100, pitkät vaaleat lainehtivat hiukset, siniset tai vihreät silmät, ei lävistyksiä, tatuointeja eikä selluliittiä, ehjät kauniin muotoiset hampaat, ihana hymy ja symmetriset piirteet, lievästi atleettinen vartalo, jossa sopivasti myös rasvakudosta naisellisilla vyöhykkeillä. Ei siis tikkujalkainen, vaan hyvin muodotuneet reidet ja pohkeet ja hoikat nilkat. B-C kupin rinnat.

Noilla mitoilla paino ainakin 70 kg. Jos sillä nyt väliä, en tajua mitä mieltä näissä painorajoissa on :D

Mä olen 169 ja 58kg. Mitat 90, 73 ja 97.... Että läheltä liippaa:D sori offtopic

Vierailija
147/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 170 cm, 56-60 kg, strategiset noin mitat rinta 100, vyötärö 75 ja takamus 100, pitkät vaaleat lainehtivat hiukset, siniset tai vihreät silmät, ei lävistyksiä, tatuointeja eikä selluliittiä, ehjät kauniin muotoiset hampaat, ihana hymy ja symmetriset piirteet, lievästi atleettinen vartalo, jossa sopivasti myös rasvakudosta naisellisilla vyöhykkeillä. Ei siis tikkujalkainen, vaan hyvin muodotuneet reidet ja pohkeet ja hoikat nilkat. B-C kupin rinnat.

Noilla mitoilla paino ainakin 70 kg. Jos sillä nyt väliä, en tajua mitä mieltä näissä painorajoissa on :D

Mä olen 169 ja 58kg. Mitat 90, 73 ja 97.... Että läheltä liippaa:D sori offtopic

Huomaa, että oot laihaläski :D

Mun mitat: 170 cm ja 66 kg. 90, 72 ja 100.

Vierailija
148/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellane natine janssenin näköne

Vierailija
149/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellanen keski-ikäinen XL-nainen kävisi, mut heille ei näytä kelpaavan tavismies.

Vierailija
150/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, tytönvartaloinen, nätti, mieluusti mustat hiukset. Semmonen mulle.

Vierailija
151/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellanen keski-ikäinen XL-nainen kävisi, mut heille ei näytä kelpaavan tavismies.

Ei ole kelpaamisketju tämä, vaan kauneusihanneketju. Nyt saa ja pitää luetella unelmia ja ideaaleja, ei rypeä itsesäälissä ja marttyyriydessä. Ne ketjut tulee sitten huomenna taas, kun saat itkeä kelpaamattomuuttasi - trust me.

Vierailija
152/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa rivi näpsäkän näköisiä naisihmisiä vuosikymmenten takaa: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bb/Naples%2C_Mis…

.

Vierailija
154/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän leveä erottuva lantio; hyvän synnyttäjän merkki. Ei pieni peppuinen, vaan senkin on oltava riittävän iso ja kiinteä, ei kuitenkaan mikään Kim Kardashian -tyylinen. Rinnoilla ei ole kauheasti merkitystä minulle. Vaalea mieluummin kuin tumma.

Vierailija
155/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on meljko lailla ihanteellinen rakkauspakkaus.

Vierailija
156/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaimoni on 173cm ja paino taitaa olla 75kg tienoilla.

On sopivasti muotoja, aika lähellä ihannettani.

Kroppa sekoitus tiimalasia ja päärynää.

Vierailija
157/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa erittäin kaunis!

Vierailija
158/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmikuntoinen ja hoikka tyyliin Nooralotta Neziri (tähän kroppaan sopii pienet rinnat hyvin) tai sitten vähän muodokkaampi tyyliin tv-kokki Nigella Lawson tai jotain näiden ääripäiden väliltä. Kropassa tärkeintä hyvä lantio/vyötärö suhde.

Kasvoissa saisi olla jotain persoonallista. Hiusten väri tai pituus ei kauheasti meinaa.

poika-vartaloinen

Vierailija
159/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on meljko lailla ihanteellinen rakkauspakkaus.

Totta!

Vierailija
160/361 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että oot laihaläski :D

Mun mitat: 170 cm ja 66 kg. 90, 72 ja 100.

Mä oon 165 / 65, 98-70-92. Jos tästä ottaisi 5-10kg pois, olisin kohta jo alipainoisen näköinen luikku... koska tisseistä ja pepuatahan se lähtee. Että mistähän löytyy 170/56 100-75-100 😄?? Ehkä jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi