Hömppäsarja Docventures
Joskus toki ihan asiaakin, mutta pääosin hevon humppaa jossa kapea marginaali tuo esille oman asiansa absoluuttisena totuutena. Toinen juontaja vääntää vedet silmille huo..r atakseen katsojilta sympatiaa ja arvostusta osakseen. Ällöä.
Kommentit (18)
Nuo juontajat ovat näitä nykypäivän vasemmistolaisia. Pidetään julkisuudessa hirveää meteliä kaikista vähemmistöjen oikeuksista ja tulonjaon oikeudenmukaisuudesta, mutta oikeasti kumpikaan ei todellakaan kursaile isojen palkkioidensa kansssa.
Melko paljon samaa "vasemmistolaisuutta" näissä on kuin esim. Arhinmäessa, esim. https://www.iltalehti.fi/sotshi-2014/2014022418070378_sb.shtml
Toinen näistä pelleistä kirjoitti kolumnin "Miksi Venäjää aina syytetään" tai jotain vastaavaa. Niin, ja kirjoitti sen jotain viikko ennen Krimin ryöstöä. Miten nyt sattukaan...
Vierailija kirjoitti:
Nuo juontajat ovat näitä nykypäivän vasemmistolaisia. Pidetään julkisuudessa hirveää meteliä kaikista vähemmistöjen oikeuksista ja tulonjaon oikeudenmukaisuudesta, mutta oikeasti kumpikaan ei todellakaan kursaile isojen palkkioidensa kansssa.
Melko paljon samaa "vasemmistolaisuutta" näissä on kuin esim. Arhinmäessa, esim. https://www.iltalehti.fi/sotshi-2014/2014022418070378_sb.shtml
Eli miten sinun mielestäsi pitäisi toimia? Vaatia pienempää palkkaa, mikä auttaisi vähemmistöjä jotenkin?
Tässä docventures kavereineen esittää terveiset suomalaisille:
https://nuorivoima.files.wordpress.com/2016/03/leinonenhalonen21.jpg
Kaarnalaivoihin nämä sankarit saivat yli 100 000 euroa start up-rahaa......
Jännä, että tämän ketjun kriitikot eivät lainkaan halua vastata heille esitettyihin kysymyksiin!
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tämän ketjun kriitikot eivät lainkaan halua vastata heille esitettyihin kysymyksiin!
Ja kaikille meille kriitikoille on esitetty kysymyksiä? Hassua, kun meni ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikille meille kriitikoille on esitetty kysymyksiä? Hassua, kun meni ihan ohi.
No, kumpaankaan kysymykseeni ei ole vielä vastattu. Mistäs minä tiedän, kelle ne olen esittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkisi olisi uskottavampaa, jos osaisit tuoda esimerkkejä asioista, jotka ovat mielestäsi hömppää.
Kapitalismi ainakin. Kokoomus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kumpaankaan kysymykseeni ei ole vielä vastattu. Mistäs minä tiedän, kelle ne olen esittänyt.
Olen tämän ketjun kriitikko. Meni ohi se, missä minulle olisi esitetty kysymyksiä.
Ihan mielenkiintoisia dokkareita, mutta kaikkea ei tietenkään pidä sokeasti uskoa. Yleensä dokumentin tekijöillä on aina joku oma agenda, jota halutaan ajaa.
Ihan hyviä pätkiä on kyllä ohjelmaan valittu, ei sillä.
🇺🇦🇮🇱
Riku ja Tunna olivat ok joskus 90-luvulla. Nykyään ei jaksa enää katsoa kun heidät on ostettu osaksi propagandakoneistoa, joka toitottaa kasvissyönnin ja monikulttuurisuuden ihanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkisi olisi uskottavampaa, jos osaisit tuoda esimerkkejä asioista, jotka ovat mielestäsi hömppää.
Kapitalismi ainakin. Kokoomus jne.
Ei nyt edelleenkään avautunut. Mitä Docventuresissa on kapitalismista ja Kokoomuksesta (jne.) sanottu sellaista, mikä on mielestäsi hömppää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ketjun kriitikko. Meni ohi se, missä minulle olisi esitetty kysymyksiä.
Viestit 1 ja 4, jos et itse pysty niitä tästä lyhyestä ketjusta löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestit 1 ja 4, jos et itse pysty niitä tästä lyhyestä ketjusta löytämään.
Ei noita ole osoitettu minulle.
Docventuresin dokumentithan ovat eri puolilta maailmaa kotoisin olevien, eri ohjaajien kuvaamia teoksia, joiden kuvaamisen ja käsikirjoittamisen kanssa Rikulla ja Tunnalla ei ole mitään tekemistä.
Riku ja Tunna ovat vain keränneet Docventures sarjan alle nämä erilaiset, kiinnostavina ja ajattelemisen aihetta antavina pitämänsä filmit. Monelle tuntuu tämä tosiseikka olevan hakusessa.
Taso on kyllä laskenut melkoisesti ja se kaarnavene-episodi kyllä toisaalta paljasti missä leirissä Docventures häärää.