Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa öisin nukuttua selkäkivultani, pyysin kipulääkkeitä, niin lääkäri määräsi Ketipinoria. Eikö kyseessä ole melkoinen myrkky? :O

Vierailija
26.09.2018 |

Muutenkin ihmetyttää, että miksi minulle määrätään jotain epämääräistä päätä sekottavaa mömmöä, kun tarve on selvästi kipulääkkeelle. Lääkäri solkotti kipulääkkeistä tulevan riippuvaiseksi, joten niitä ei tahdota määrätä. Ihmeelliseksi on mennyt tämä touhu Suomessa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri teki aivan oikein.

Vierailija
2/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitele selkä Bepanthenilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, opioidit pitkäaikaiseen kipuun ovat huono homma, ja lääkärit niitä nihkeästi määräävät.

Vierailija
4/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on nykyään lääkäreille yleislääke. Kipuun, unettomuuteen ja siihen mihin se on tarkoitettu eli mielialalääkkeeksi. En kyllä suosittele sitä mömmöä kenellekkään.

Vierailija
5/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuota pari vuotta enkä kuollut

Vierailija
6/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor? No huhhuh. Sehän sitten selkää auttaakin kun zombina olet mättänyt itsesi lääkkeen aiheuttamissa mässyissä ylipainoiseksi.

Vierailija
7/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selkäkivun syytä selvitetty?

Vierailija
8/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä annoksella se määrättiin?

Vierailija
9/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilääke. Sain unettomuuteen. Hain Apteekista, kun en muistanut, että miksi en sitä söis. Katsoin kotona sitten tuoteselosteen. Noh, en saatan syö tuollaista myrkkyä. Ensinnäkin aiheuttaa veritulppia, ja mulla on ollut massiivinen keuhkoveritulppa, joka lähti jalasta.

Pienempänä annoksena tuolla lääkkeellä on enempi haittavaikutuksia.

Vierailija
10/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis on välilevyissä ihan kuvin todistettavaa vikaa, eli ei ole todellakaan mistään keksitystä tai kuvitellusta kivusta kyse. :( Mainittakoon myös, etten ole ikinä syönyt mitään mieleen vaikuttavia lääkkeitä, joten siitäkin syystä tuntui hurjalta hypätä heti kipulääketarpeessa noin vahvasti mieleen vaikuttavaan lääkkeeseen, joka kuitenkin kuuluu psykoosilääkkeisiin..

AP

Vierailija
11/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 mg annoksella.

AP

Vierailija
12/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosilääke. Sain unettomuuteen. Hain Apteekista, kun en muistanut, että miksi en sitä söis. Katsoin kotona sitten tuoteselosteen. Noh, en saatan syö tuollaista myrkkyä. Ensinnäkin aiheuttaa veritulppia, ja mulla on ollut massiivinen keuhkoveritulppa, joka lähti jalasta.

Pienempänä annoksena tuolla lääkkeellä on enempi haittavaikutuksia.

Se on kylläkin psykoosilääke ainoastaan isommilla annoksilla,pienemmällä auttaa nukkumaan

Vierailija
13/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 mg annoksella.

AP

Toi on unettomuuteen määrätty. Sanoit lääkärille että et saa unta (kivuiltasi), ja lääkäri ymmärsi sen niin.

Mitä siinä reseptissä on sanottu syyksi?

Vierailija
14/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin auttaa nukkumaan 25 mg annoksella. Toimii!

Vierailija
15/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa apu selkään itsellä on ollut Panacod. Katkaisee myös sen ärtyneen hermon kipukierteen ja palauttaa normaaliin. Lääke on niin vaikea saada, että otan tabletin vasta jos ärtyy niin pahaksi etten voi olla enää missään asennossa. En sitten tiedä miten hyvä sekään on.

Vierailija
16/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin auttaa nukkumaan 25 mg annoksella. Toimii!

Ei toimi mulla.

Vierailija
17/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 mg annoksella.

AP

Unettoman minimiannos. Psykoosipotillaat syövät jopa satakertaisia annoksia.

Vierailija
18/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita Ketipinoria, mene mieluummin vielä toiselle lääkärille.

Vierailija
19/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla siis on välilevyissä ihan kuvin todistettavaa vikaa, eli ei ole todellakaan mistään keksitystä tai kuvitellusta kivusta kyse. :( Mainittakoon myös, etten ole ikinä syönyt mitään mieleen vaikuttavia lääkkeitä, joten siitäkin syystä tuntui hurjalta hypätä heti kipulääketarpeessa noin vahvasti mieleen vaikuttavaan lääkkeeseen, joka kuitenkin kuuluu psykoosilääkkeisiin..

AP

No ymmärsin että hait kipulääkkettä. Miksi tämä ei kelpaa?

Nykyään tieto kivun kokemisesta on edennyt ja lääkärit tietävät, että monet psyykenlääkkeet tai vastaavat keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet, vaikuttavat myös kipuun. Siksi monissa sairauksissa käytetään kipulääkkeenä esim. masennuslääkkeitä tai epilepsialääkkeitä. Annostus on tietenkin joka vaivaan eri.

Vierailija
20/58 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin tuota sen takia, kun nenäni alkoi mennä makuuasennossa tukkoon enkä saanut sen takia nukuttua :D Ihan älytöntä.