Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta ei saa tehdä mitään, syödä mitään, ostaa mitään, pukeutua mihinkään?! Kaikesta tehdään kamalan iso haloo nykyaikana!

Kielletään ihan kaikki?!
26.09.2018 |

Ei saa ostaa turkkeja kun eläimiä rääkätään, MUTTA ei saa ostaa tekoturkkiakaan koska sen sisältämät muovit saastuttaa eikä se maadu. Ei saa ostaa untuvatakkejakaan kun ovat epäeettisiä. Kuljetaan sitten pyllyt paljaana talvella.

Ei saa syödä lihaa koska elukoita tehotuotetaan ja maatalos saastuttaa, MUTTA ei saa syödä kasviksiakaan koska sitten laiduntavilta eläimiltä loppuu ruoka.

Mitä vielä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan lapsi vielä?

Vierailija
2/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohdut nyt siitä tosiseikasta, että ihminen todellakin on lajina ympäristöhaitta, joka kuluttaa maapallon resursseja kohtuuttomasti ja tuhoaa luontoa loputtomilla tarpeillaan.

Miksi se ärsyttää sinua? Tosiseikat kannattaa hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan lapsi vielä?

Näistä asioista huutelevat vassarit ainakin ovat.

Vierailija
4/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat pitäisi ainakin lailla kieltää koska silikoni on ongelmajätettä.

Vierailija
5/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman! Kaikki vouhkaa ja meuhkaa kaikesta. Mitä sitä uskaltaa enää syödä ettei muut tuomitse? Jäkälää? Ai niin, siinä tapauksessa veisin porojen ruuat.

Vierailija
6/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta on tyhmää. Halutaan suojella eläimiä ja on alettu syömään heinäsirkkoja, ja sen seurauksena länsimainen lintukanta on pienentynyt koska linnuille ei enää riitä niitä ruuaksi.

Vierailija
7/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasuriviherpiipertäjäedustajat ajelee 109 000 euron sähköTesloilla ja paasaa saastuttavasta liikenteestä ja bensasta ja dieselistä, vaikka sen sähköauton akun hävittäminen saastuttaa tulevaisuudessa paljon enemmän luontoa kuin bensa-auto koko elinkaarensa aikana.

Vierailija
8/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastutan niin paljon kuin lystään koska meillä ei ole lapsia eikä tule olemaan.

Vierailija
9/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kalakannat kuolee noiden vegaaniturkisten eli tekoturkisten takia, koska niistä tulee mikromuoveja jotka päätyy mereen. Siksi suosin aitoja, mielellään vintagena.

Vierailija
10/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Kaikissa asioissa on haittapuolensa ja aina jossakin on joku meuhkaamassa niistä. Pitää vaan tutkia suuria linjoja ja faktoja ja valita se kuuluisa kultainen keskitie eikä välittää hihhuleista.

Vierailija
11/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kalakannat kuolee noiden vegaaniturkisten eli tekoturkisten takia, koska niistä tulee mikromuoveja jotka päätyy mereen. Siksi suosin aitoja, mielellään vintagena.

Niin, talvivaatteissahan on vain kaksi vaihtoehtoa, joko aitoturkis tai tekoturkis/muu muovi. Harmi, kun ei ole keksitty esimerkiksi villakangastakkeja! (Merinovillaa en ostaisi itsekään mutta tavallisen villan kanssa pystyn vielä jotenkin elämään, vaikka ruokavalioltani vegaani olenkin.)

Vierailija
12/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitäisi oppia olemaan syömättä ja pukematta niin sitten ehkä olisi hyvä?

Vierailija
13/23 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään ihan kaikki?! kirjoitti:

Ei saa ostaa turkkeja kun eläimiä rääkätään, MUTTA ei saa ostaa tekoturkkiakaan koska sen sisältämät muovit saastuttaa eikä se maadu. Ei saa ostaa untuvatakkejakaan kun ovat epäeettisiä. Kuljetaan sitten pyllyt paljaana talvella.

Ei saa syödä lihaa koska elukoita tehotuotetaan ja maatalos saastuttaa, MUTTA ei saa syödä kasviksiakaan koska sitten laiduntavilta eläimiltä loppuu ruoka.

Mitä vielä?

Arvaa mitä. Mua ei kiinnosta paskaakaan mitä joku itkee miten elämääni elän. Minä tienaan heräämällä omat fyrkkani, joten en ota ohjeita keneltäkään miten rahani tuhlaan. Syön, juon, ostan ja teen just niiku huvittaa ja jos joku pässi ei ymmärrä, niin se on vain ja ainoastaan sen ongelma. En mä roskaa enkä vttuile kellekkään ja autan ihmisiä jos tarvisee apua, mutta kukaan ei sanele mulle miten olen ja elän.

Vierailija
14/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, talvivaatteissahan on vain kaksi vaihtoehtoa, joko aitoturkis tai tekoturkis/muu muovi. Harmi, kun ei ole keksitty esimerkiksi villakangastakkeja! (Merinovillaa en ostaisi itsekään mutta tavallisen villan kanssa pystyn vielä jotenkin elämään, vaikka ruokavalioltani vegaani olenkin.)

Mikäs merinovillassa vikana? moni merinotuote, varsinkin Suomessa myytävät, ovat olleet mulesing-vapaata villaa jo pitkään

Vierailija
15/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskunta on tyhmää. Halutaan suojella eläimiä ja on alettu syömään heinäsirkkoja, ja sen seurauksena länsimainen lintukanta on pienentynyt koska linnuille ei enää riitä niitä ruuaksi.

Meinaatko, että ne syötävät sirkat pyydystetään luonnosta? Tulisi aika kalliiksi sirkkasuklaat :D

Kyseisiä sirkkoja kasvatetaan sirkkafarmeilla, eivät ole siis linnuilta pois.

(En silti söisi.)

Vierailija
16/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että olet käynyt suihkussa oikein? IL:n mukaan nimittäin et ole, etkä ole tehnyt sataa muutakaan juttua oikeaoppisesti. Häpeä!

Vierailija
17/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että ne syötävät sirkat pyydystetään luonnosta? Tulisi aika kalliiksi sirkkasuklaat :D

Kyseisiä sirkkoja kasvatetaan sirkkafarmeilla, eivät ole siis linnuilta pois.

(En silti söisi.)

En söisi itsekään ja varsinkaan sen jälkeen kun kuulin ulkomailla ollessani miten joku bakteeri oli kantautunut elukan syönnin jälkeen miehen selkärankaan ja se mies halvaantui lopullisesti.

Vierailija
18/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet käynyt suihkussa oikein? IL:n mukaan nimittäin et ole, etkä ole tehnyt sataa muutakaan juttua oikeaoppisesti. Häpeä!

Juuri tätä. Media ja keskustelupalstat tunkee vaan jotain omaa propagandaansa ja suomalaiset on niin hyväuskoisia että kaikki pajunköysi menee läpi mitä syötetään.

Vierailija
19/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole mitään ongelmaa olla ostamatta eläinperäisiä vaatteita tai ruokia eli väkivallattomia tuotteita. Ei minulle ole kukaan tullut sanomaan että ei saa ostaa, ihan minusta on normaalia ja luontaista välttää väkivaltaa eläimiä, luontoa tai muita ihmisiä kohtaan. Mukavaa elämää tällainen minusta, elää hyvällä omallatunnolla. En ole palellut vaikka olen asunut pohjoisessakin enkä ole 30 vuoteen edes nahkaa käyttänyt.

Sen kun vaan menee kauppaan, valitsee kaupassa väkivallattoman tuotteen väkivaltaisen tuotteen sijaan, näin helppoa se on!

Vierailija
20/23 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä vanhemman sukulaisen kanssa teatteriin ja aikeissa laittaa hajuvettä. Hän sanoi, että 'saako sitä laittaa'. Ilmeisesti kiellettyä teatterissa yliherkkien vuoksi! Jestas! Laitoin silti.