Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen yli noloista asioista menneisyydessä?

Vierailija
26.09.2018 |

Tekisi mieli kertoa kumppanille menneisyydessäni tekemistäni typeryyksistä, mutta en pysty enkä halua. Ollaan keskusteltu tästä ja hänkään ei kerro minulle kaikista menneisyyden tempauksistaan, koska mitä rakkautta se on saada elämän rakkaus tuntemaan sellaista pahoinvointia ettei toisen kanssa suhteessa oleminen enää kiinnosta?

Miten te toimitte näiden luurankojen kanssa? Auttaako jollekin kolmannelle osapuolelle (terapeutti, psykologi tai kuka tahansa muu, luottamuksellisesti) keskustelu? Mua jäytää monet monet asiat. Eihän lopulta niillä ole edes väliä jos niistä on oppinut. Mulla on vain jokin ihmeellinen tarve olla ylirehellinen. En osaa selittää. Mitä tekisitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi.

Vierailija
2/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista noloista asioista puhut? Voisiko olla mahdollista että suurentelet asiaa päässäsi eivätkö nuo nolot jutut olekaan niin noloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hurjia asioita te molemmat olette menneisyydessä tehneet, jos ne toisessa osapuolessa aiheuttavat ihan "pahoinvointia".  Ehkä sitten hyvinkin sovitte toisillenne.

Vierailija
4/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Tuosta ohjeesta riittää ammennettavaa loppuelämäksi.

Vierailija
5/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kertoa kumppanille menneisyydessäni tekemistäni typeryyksistä, mutta en pysty enkä halua. Ollaan keskusteltu tästä ja hänkään ei kerro minulle kaikista menneisyyden tempauksistaan, koska mitä rakkautta se on saada elämän rakkaus tuntemaan sellaista pahoinvointia ettei toisen kanssa suhteessa oleminen enää kiinnosta?

Miten te toimitte näiden luurankojen kanssa? Auttaako jollekin kolmannelle osapuolelle (terapeutti, psykologi tai kuka tahansa muu, luottamuksellisesti) keskustelu? Mua jäytää monet monet asiat. Eihän lopulta niillä ole edes väliä jos niistä on oppinut. Mulla on vain jokin ihmeellinen tarve olla ylirehellinen. En osaa selittää. Mitä tekisitte?

Mitä jos kertoisit kumppanille, mutta tiivistetyn version. Lyhyesti. Kerro myös, että sinulla on halu olla ylirehellinen. Sehän kertoo siit', että olet tosissasi kumppanisi suhteen. Haluat tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kun olet.

Vierailija
6/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi on hyvä ajatus. Tai joku läheinen luotettava ystävä. Saat ehkä tekemisesi oikeaan mittakaavaan kun joku kertoo sinulle että eihän tuossa nyt mitään häpeämistä ole.

Muuten en kannata ylirehellisyyttä. Uskon että paremmin menee kun emme oksenna kaikkea mennyttä siihen olkkarin matolle toisen ihmeteltäväksi. Miksi pitäisi? Ehkä sitten joskus 20 vuoden päästä jos siltä tuntuu. Silloin ainakin tuntee toisen paremmin.

Vierailija
7/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia auttaa ikävissä asioissa.

Vierailija
8/8 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä jotain rituaalimurhia taustalla?