Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä puhelimeen vastataan jos ei pysty puhumaan???

Vierailija
26.09.2018 |

Eikö silloin olisi parempi joko jättää puhelin pois matkasta tai laittaa äänettömälle ja antaa sen soida ilman että siihen vastaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää jotka kysyy onko paha paikka, kun vastaan puhelimeen. En mä oo niin tyhmä, että vastaisin jos en vois puhua. Osaan olla vastaamatta, jos en pysty puhumaan.

Kaikki uudemmat puhelimet ainakin pystyy vaimentaan, jos ei halua vastata eikä lyödä luuria korvaan, mutta ei voi pitää puhelinta äänettömällä.

Vierailija
22/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on narsistista yrittää vaikuttaa siihen millä tavalla ihminen, jolle soitat, toimii puhelimensa kanssa. Jos hän haluaa vastata puhelimeen sanoakseen, ettei ehdi nyt mutta palataan se on hänen tapansa toimia. Useimmiten puhelimeen vastataan siltä varalta, että toisella on jokin nopea asia.

Täytyy opetella elämään maailmassa, jossa kaikki eivät toimi samoin kuin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotku puhelut ohittavat tärkeydessä sen, miksi en juuri nyt pysty puhumaan. Koskaan ei esimerkiksi tiedä, milloin päiväkodista tai koulusta soitetaan, että lapsi on sairas. Siksi vastaan puhelimeen työpäivän aikana, vaikka tilanne olisikin huono. 

Sitten jos puhelu ei todellakaan ole tärkeä, totean etten ehdi puhumaan. 

Eli ehdit vastata mutta et ehdi sen aikaa puhua että saisin kerrottua että sinulle varattua lääkäri aikaa joudutaan valitettavasti siirtämään? Just tälläinen ärsyttää..

Kerrotko soittavasi lääkärinajasta heti vai sönkötätkö pikajunavauhtia etunimisukunimityöpaikkatäällähei olisko hetki aikaa? Itse kyllä kuulisin tuon asian vaikka olisi kiireempää, jos olisi todella mahdoton hetki en vastaisi ollenkaan. Mutta jos esittely on epäselvä, voisin hyvinkin päätellä että taas myyntipuhe, ei tälle ole aikaa.

Luonnollisesti esittelen itseni ja siinä vaiheessa toisesta päästä kuuluu etten ehdi puhua... Olisi outoa jos sanoisin heti, ilman esittelyä, että perutaan tämä teidän huominen lääkäri.

Nimesi lisäksi myös edustamasi terveydenhoitoyksikkö, kiitos. Muuten kuulostat nimenomaan puhelinmyyjältä.

Vierailija
24/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan, koska kyseessä voi olla joku teinilapsiini liittyvä asia. Mutta muissa asioissa en töissä ehdi puhua. 

Vierailija
25/25 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomiin numeroihin saatan vastata esim. Töissä, jolloin en pysty puhumaan. Mutta vastaan jos esim. Lasten koulusta tms soitettaisiin. Tuttuihin numeroihin en vastaa jos huono tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan