Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille pienistä tisseistä

Vierailija
26.09.2018 |

Huomautuksena että puhun nyt aa/a-kupista (miehillä kun tuntuu olevan täysin eri käsitys pienistä rinnoista kuin naisilla). Eli kysymykseni kuuluu; onko sulla koskaan ollut vaikeuksia saada itsesi kovaksi jos naisella on pienet rinnat? (Isotissisen kanssa tätä ongelmaa tuskin on). Toinen kysymys: Miksi mies harrastaa seksiä pienirintaisen naisen kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vaikeuksia. Siksi harrastaa, että pienet rinnat on just ihanat.

Vierailija
2/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun.Naisten ei tarvi häpeillä pieniä tissejä pienet on kauniimmat mitä isot pallot.itse olen aina tykännyt pieni tissisistä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koko ei ole mitenkään vaikuttanut kykyyni saada erektio. Kyllä ne murheet aikanaan johtuivat stressistä, eivätkä siis mitenkään naisesta. Olen joskus möläyttänyt, että riittää, kunhan naisella on nännit, eivätkä nekään oikeastaan ihan välttämättömät ole. Minä en ole koskaan valinnut naisseuraani rintojen koon perusteella. Jos ihan puhtaan esteettisesti ajattelen, ja mikäli sellainen on mahdollistakaan, niin pidän pieniä rintoja kauniimpina kuin isoja. Se ei missään nimessä tarkoita, ettenkö jossain toisenlaisessa elämäntilanteessa voisi innostua seksistä isorintaisen kanssa. Minusta on surullista tuollainen esitetty olettamus, että kaikki miehet ovat mahtilollofetisistejä. Se ei pidä paikkaansa, johan se näkyy tässäkin keskustelussa.

Mies harrastaa seksiä pienirintaisen kanssa varmaankin suunnilleen samoista syistä kuin isorintaisen: rakkaudesta, kiihkosta, satunnaiseen mielitekoon - jos sattuu saamaan, tyydyttäkseen naista ja mistä syystä kukakin sitten seksiä harrastaa. Naisissa yleensä on melkoinen joukko muutakin kiehtovaa kuin rinnat. En toki voi puhua kaikkien miesten suulla, mutta eivät miehet minusta käytännössä vaikuta hirveän krantuilta naisten ulkonäköseikkojen suhteen. Ihan tavallisten naisten kanssa tuntemani miehet ovat. Koko rintakeskustelu on mielestäni saanut kohtuuttomat mitat: jonkun pienen porukan kapeat näkemykset saavat liiallisen huomion. Varmaan kaikilla miehillä on jonkinlaisia naiseen kohdistuvia ulkonäköpreferenssejä, mutta eivät ne näytä mitään kynnyskysymyksiä olevan. Myönnän kyllä itsekin, että on naisia, jotka minusta ovat ulkonäkösyistä luotaantyöntäviä. Liian vanhan näköiset eivät kiinnosta, ja onpa jokunen nuorikin nainen ollut mielestäni suorastaan ruma. Tällaisia rumina pitämiäni olen elämäni aikana tavannut ehkä viisi.  Eihän moinen suhtautuminen kohteliasta ole, mutta olen tyynnytellyt omatuntoani sillä, että joskus riittää, kun kohtelee ihmistä asiallisesti ja että ei minullakaan ole velvollisuutta suorastaan pitää ihan kaikista ihmisistä.

Jopa meni jaaritteluksi. Onkohan ap kovin nuori? Usko huviksesi, kelpaat monille miehille. Jos olet olemukseltasi reipas ja hymyileväinen, kaikki on sen suhteen hyvin. Jos et ole kovin hymyileväinen, voit kenties olla eteerinen ja salaperäinen kaunotar =)

Vierailija
4/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ei todellakaan oo mistään kotoisin, vaikka täällä niistä muuta mussutetaan.

Vierailija
5/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmia pienetn rintojen takia. 

Rinnoissa omasat mielestani tärkeintä on, että naine tykkää että niitä hyväillään.

Pienet rinnat ovat useimmiten kauniimmat kuin isot.

Ainut etu isoissa rinnoissa on, että niiden väliin voi rakastella. Mutta se on vain yksi seksin muoto.

Vierailija
6/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walde kirjoitti:

Pienet tissit ei todellakaan oo mistään kotoisin, vaikka täällä niistä muuta mussutetaan.

Itse en välitä isoista rinnoista - ei toimi minulle kiihokkeena. Joillekin miehille isot rinnat on fetissi. Luonnolliset, sopusuhtaiset/ pienet viehättävät minua. Onneksi makuja on monia. 😉

Vierailija
7/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan rinnoistasi, meitä pienten rintojen tykkääjiä löytyy taatusti muitakin kuin minä.

Terkkuja tisuillesi ;)

Vierailija
8/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas nyt! Ne pienet rinnat ei ala roikkumaan koskaan.

Naiset ovat erilaisia, niin myös heidän rintansa. pääasia että nainen ymmärtää olevansa haluttu myös pienten rintojen kanssa, joskus jopa juuri niiden takia.

M65

Vierailija
9/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä rinnoista :) Yleensä en juuri kiinnitä ensimmäiseksi huomiota rintoihin, elleivät ne ole poikkeuksellisen isot (mikä kyllä vähentää kiinnostusta). Ulkoisista seikoista kiinnitän huomiota seuraavassa järjestyksessä:

1. silmät (tai itse asiassa se katse niissä silmissä)

2. kasvot,

3. takapuoli, reidet ja keskivartalo

Tämän jälkeen tulee muut asiat, kuten hiukset, tissit, kädet, etc. Näillä muilla asioilla ei ole kuitenkaan juurikaan merkitystä

Vierailija
10/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh... minusta pienet rinnat on seksikkäät. Tekisisi mieli NYT juuri sellaista Naista! Nam!

Vierailija
11/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin jaloa sanoa, että kokonaisuus ratkaisee. Se vain ei paljon kerro. Itse tykästyn jonkun ulkonäköön huomattavan nopeasti, intuition perusteella. Että siinä mielessä kokonaisuus ratkaisee, mutta pitäähän sitä edes vähän pystyä analysoimaan.

1) Kasvot. En edes osaa sanoa, millaiset kasvot on kauniit. Monenlaiset. Armoton pottunokka vieroksuttaa, mutta kuitenkin elämäni naiset ovat jostain kumman syystä olleet isonenäisiä. Ehkäpä nuorempana kiinnitin huomiota kasvoiltaan jotensakin standardi-hyvännäköisiin. Meikeillä tietenkin voi vaikuttaa kasvojen antamaan vaikutelmaan, mutta kyllä ne peruskasvonpiirteet erottuvat meikistä huolimatta.

2) Ryhti. Ei tarvitse olla sotilas, mutta oikein lyyhistynyt tapa olla kertoo minulle jostakin ongelmasta. Sellainen herättää enemmän myötätuntoa kuin ihastusta.

3) Reippaus ja virkeys. Bored bitch -ilme karkoittaa minut. Hymy, iloinen puheääni, avoimet silmät ja sen sellainen ihastuttavat.

4) Siisteys. Ei tarvitse olla pyntätty ja meikattu. Hyvin riittää, että hiukset on pesty lähihistorian aikana eikä mistään huou hien tai muun kuonan haju. Erittäin mieto, hyvä tuoksu on plussaa, mutta en ole tavannut sellaista odottaa. Pikemminkin ylenpalttinen kasvojen pintakäsittely ja hajusteissa lutraaminen antaa turhamaisen vaikutelman.

x) Rintojen koko... tämä on jossain sijalla 40394850345. Riippurinnoista en pidä. Kunhan rinnat ovat edes suunnilleen ryhdissään, niin hyvä on. Koolla sinällään ei ole minulle väliä. Ja jos nainen on muutoin jees, niin minkä hän mahdollisille riippurinnoilleen voi? En minä oleta, että joku tavallinen, mukava ja fiksu nainen maksaisi tonnikaupalla rintojen muokkaamisesta vain, että joku yksittäinen mies tykkäisi. Eivät ne leikkaukset riskittömiä ole, eivätkä tulokset ikuisia. 

Vierailija
12/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tuossa aamupäivällä hieman puristelin ja hieroin sellaisia pienempiä tissejä työpäivän lomassa. Heti alkoi seisoa, mutta vähintään yhtä paljon kuin itse tissien, se oli sen ansiota kenen tissit ne olivat (vaimon)...

Ei miehet nyt keskimäärin niin helppoja oo, että pelkkä tissien koko määrittää reaktiot. Tässähän voisi vaikka loukkaantua 🙂

Vierailija
13/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pienistä rinnoista :) Yleensä en juuri kiinnitä ensimmäiseksi huomiota rintoihin, elleivät ne ole poikkeuksellisen isot (mikä kyllä vähentää kiinnostusta). Ulkoisista seikoista kiinnitän huomiota seuraavassa järjestyksessä:

1. silmät (tai itse asiassa se katse niissä silmissä)

2. kasvot,

3. takapuoli, reidet ja keskivartalo

Tämän jälkeen tulee muut asiat, kuten hiukset, tissit, kädet, etc. Näillä muilla asioilla ei ole kuitenkaan juurikaan merkitystä

Olen vähän samoilla linjoilla. Jos arvottaisin pelkästään katseella havaittavat piirteet:

1. Naisellinen, itsevarma olemus

2. Hyvä ryhti

3. Kasvot (silmät, hymy)

4. Tyyli (ehdottomia turn-offeja ovat mm. tatuoinnit, tupakointi ja äijätyyli)

5. Vartalo (vyötärö, lantion ja rintojen kaaret)

Eli siis pienilläkin rinnoilla pärjää hyvin. Luulin nuorempana olevani tissimiehiä, mutta toisin kävi. Jos otetaan kadulta ensimmäinen isorintainen nainen (esim. G-kuppi tai isompi), saadaan todennäköisesti läski wt-ruusu. Pukeutuu verkkareihin, värjää hiuksensa, tupakoi ja on tatuoitu. Laiska olemus näkyy ulkonäössä mm. vatsamakkarat (yhtä suuret kuin ne rinnat), linttaan tallatut UGGit, tympeä ilme.

Vierailija
14/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta tuossa aamupäivällä hieman puristelin ja hieroin sellaisia pienempiä tissejä työpäivän lomassa. Heti alkoi seisoa, mutta vähintään yhtä paljon kuin itse tissien, se oli sen ansiota kenen tissit ne olivat (vaimon)...

Ei miehet nyt keskimäärin niin helppoja oo, että pelkkä tissien koko määrittää reaktiot. Tässähän voisi vaikka loukkaantua 🙂

Ai niin, jäi tuo toinen kysymys vastaamatta. Minä harrastan seksiä pienirintaisen naisen kanssa useimmiten siksi että häntä ja minua panettaa samaan aikaan.

Vierailija
15/29 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole tissien koosta kiinni, että kiihotunko ja seisooko vaiko ei.

M40

Vierailija
16/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja hoikka vartalo kiihottavat, koska useinmiten myös tiukka pillu!

On tosi ihanaa panna kunnon kalulla tiukkaan pilluun.

Pienet ja hennot naiset taipuvat moneen asentoon ja usein ottavat myös hyvin suihin.

Parastaa A-luokkaa rakasteltavaksi!

Vierailija
17/29 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on monin sanoin jo sanottu, mutta se nainen missä ne tissit sattuu kiinni olemaan kiihottaa, eikä ne tissit missä se nainen sattuu kiinni olemaan.

Vierailija
18/29 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tiukka vartalo pienillä tisseillä kuin läski lollottimilla.

Vierailija
19/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomautuksena että puhun nyt aa/a-kupista (miehillä kun tuntuu olevan täysin eri käsitys pienistä rinnoista kuin naisilla). Eli kysymykseni kuuluu; onko sulla koskaan ollut vaikeuksia saada itsesi kovaksi jos naisella on pienet rinnat? (Isotissisen kanssa tätä ongelmaa tuskin on). Toinen kysymys: Miksi mies harrastaa seksiä pienirintaisen naisen kanssa?

Dögg lohduttaa alastomuuttaan häpeileviä naisia sillä, että suurin osa miehistäkin kokee paineita olla tietyn näköinen. Kun vaatteet sitten otetaan treffi-illan jälkeen pois, harva mies arvostelee kanssaan olevaa naista.

– Suurin osa miehistä ajattelee, että ”enkeli on laskeutunut taivaasta ja tehnyt sinusta täydellisen! Olen niin kiitollinen, että olet kanssani.”

https://yle.fi/uutiset/3-10426323

Vierailija
20/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tisseillä niin väliä. Kaikki fyysisesti tärkeä löytyy kylkiluitten ja polvien välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän