Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apu liialliseen alkoholin käyttöön? Pelottaa!

hävettää
26.09.2018 |

Juon 1-3 krt viikossa humalahakuisesti.
Elämässäni on ongelmia ja olen paennut niitä päihtymystilaan. Määrällisesti en paljoa juo, mutta esim. perjantai-illan juomasaldona voi olla 2 tai 3 vahvaa olutta, puhun nyt yli 5% alkon oluista. Olen tällä hetkellä työttömänä, niin saatan sitten arkenakin juoda jonakin iltana "ketutukseen" suurinpiirtein saman määrän.
Joka kerta päätän, että tämä on viimeinen kerta ja että haluan pitää pitkän tauon juomisessa, kunnes taas muutama päivä kuluu, tai kompuroin jonkun asian kanssa, niin taas on tervemenoa "kännilandiaan".
Olen itselleni luvannut, len puolisolleni luvannut, olen lapsilleni luvannut, että vähennän juomista, mutta tuntuu, että juomistahti kiihtyy vaan. Ennen on riittänyt kerta viikkoon pe tai la iltana, mut nyt tosiaan alkoa menee myös arki-iltana. :(
Minua nolottaa, kun en pysty pitämään edes lapsilleni lupausta, että en ota.
Joskus olen humaltunut liikaa ja käyttäytynyt sekavasti.
Joinakin aamuina olen krapulassa, jolloin vain makaan sängyssä koko päivän.

Minulla on myös masennustaipumusta, mikä myöskin on niin ikään pahentunut juomisten myötä :(

Millä ottaa itseä niskasta kiinni, kun kerta edes lupaus lapsille ei pidä? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelinkki, keskustelupalstoilta löydät ihan varmasti vertaistukea.

Hyvä, että olet havahtunut asiaan.

Vierailija
2/5 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit humaltua liikaa kahdesta tai kolmesta vahvasta oluesta? Onko nyt kuitenkin niin, että valehtelet alkoholistin tapaan määriä ja laatuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nainen...

Vierailija
4/5 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit humaltua liikaa kahdesta tai kolmesta vahvasta oluesta? Onko nyt kuitenkin niin, että valehtelet alkoholistin tapaan määriä ja laatuja?

"Määrällisesti en paljoa juo, mutta esim. perjantai-illan juomasaldona voi olla 2 tai 3 vahvaa olutta"

"Joskus olen humaltunut liikaa ja käyttäytynyt sekavasti."

Lue ja sisäistä, ole hyvä. ;) 

Vierailija
5/5 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Määrällisesti en paljoa juo, mutta esim. perjantai-illan juomasaldona voi olla 2 tai 3 vahvaa olutta"

"Joskus olen humaltunut liikaa ja käyttäytynyt sekavasti."

Lue ja sisäistä, ole hyvä. ;) 

Ap myös kertoo juovansa humalahakuisesti, lue ja sisäistä.