Olen mies. Pitääkö minun hävetä sukupuoltani?
Kommentit (16)
Aivan sama, syyllinen olet kuitenkin. Ai mihin? No ihan kaikkeen.
Ainakaan et saisi ottaa osaa mihinkään yhteiskunnallisiin keskusteluihin, koska ”nyt on muiden vuoro”.
Tuota lapsekasta trollailuasi voisit kyllä hävetä mutta tuskinpa kuitenkaan...
Sinuna häpeisin. Kuten myös tuntisin epäonnistuneeni, jos olisin synnyttänyt pojan.
Pitää, mutta vain jos olet valkoinen CIS-mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Olen siis osaltani vastuussa orjakaupasta ja naisten alistamisesta, koska olen syntynyt valkoiseksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Olen siis osaltani vastuussa orjakaupasta ja naisten alistamisesta, koska olen syntynyt valkoiseksi mieheksi.
Aivan näin,muista hävetä.Sinun syytäsi on myös että minun pitää huuhdella jauhenliha ainakin kaksi kertaa ja raikkaat leivätkin meni pipariksi!
Vierailija kirjoitti:
Tuota lapsekasta trollailuasi voisit kyllä hävetä mutta tuskinpa kuitenkaan...
Asian ytimessä.
Ei tietenkään, sen sijaan sinun on hyvä miettiä millainen olet ihmisenä ja hävetä itseäsi sitten sitä kautta, jos aihetta on.
Onneksi sukupuolen voi nykyään korjata, niin sinäkin vapaudut häpeästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse syyllistyä eikä hävetä, jos et ole mitään väärää tehnyt.
Jos jossain puhutaan vaikka rasismista tai naisten alistamisesta niin anna puhua, jos se ei koske sinua mitenkään, niin calm down. Ei siinä ole sinusta kyse. Toki se voi tuntua ikävältä, jos on tottunut siihen, että ennen oli useammin kyse nimenomaan valkoisista miehistä, nykyään taas välillä puhutaan muustakin.
En minäkään loukkaannu jos jossain puhutaan vaikka väkivaltaisista äideistä/naisista. Hyvä että puhutaan, en itse siihen joukkoon kuulu, joten en siitä syyllistykkään. Antaa puhua vaan.
Ei tietenkään! Jumala on sinutkin luonut omaksi kuvakseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse syyllistyä eikä hävetä, jos et ole mitään väärää tehnyt.
Jos jossain puhutaan vaikka rasismista tai naisten alistamisesta niin anna puhua, jos se ei koske sinua mitenkään, niin calm down. Ei siinä ole sinusta kyse. Toki se voi tuntua ikävältä, jos on tottunut siihen, että ennen oli useammin kyse nimenomaan valkoisista miehistä, nykyään taas välillä puhutaan muustakin.En minäkään loukkaannu jos jossain puhutaan vaikka väkivaltaisista äideistä/naisista. Hyvä että puhutaan, en itse siihen joukkoon kuulu, joten en siitä syyllistykkään. Antaa puhua vaan.
Word. Sama juttu täällä että pidän hyvänä sitä että keskustellaan äitien tai vaimojen väkivaltaisuudesta, miksi ihmeessä syyllistyisin ja suuttuisin kun en itse ole väkivaltainen. Sehän on todella tärkeää että asiasta silloin puhutaan jos ihmiset kärsii. Joku itsessä resonoi silloin kun raivostuu ja syyllistyy tällaisista asioista. Sitä esim. voisi miettiä että onko oma nettikäytös kunnossa ja siihenkö niinsanotusti kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään! Jumala on sinutkin luonut omaksi kuvakseen :)
Tai tarkkaan ottaen kuvan puolikkaaksi.
Ei tietenkään, miksi kysyt noin tyhmiä kysymyksiä?