Räikeä huulipuna, värikkäät rillit, roikkukorvikset +kaulakoru yhdistelmä taas bongattu
AamuTV:ssä. Miksi joku voi esiintyä kuin joulukuusi.
Mitä järkeä tunkea kaikki samaan päähän.
Koko komeuden tietysti kruunaa joku mekko ja korkokengät.
Hrr.
En ole mikään tyyliguru itse, enkä pukeudu mitenkään, olen hupparijuntti, mutta toi tyyli naisilla on minusta yhtä karmea kuin vaikka kaljuksi vedetty pää+leijonakoru-tyyli miehillä.
Kommentit (63)
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jotain saattaisi ärsyttää tympeä ilmeesi ja hupparisi. Ei tuo ap:n mainitsema "tyyli" ole tyylikästä, mutta tavallaan kyseinen tyyli on aika "hellyttävää" tällaiselle nihilistiselle ja angstiselle yleensä mustaan, tummansiniseen ja harmaaseen pukeutuvalle nuoremmalle naiselle. Yleensä ko. tyyliä viljelevä on elämäniloinen, itsensä kanssa sinut oleva 50+ nainen. Ihailen sellaisia, vaikka itse olenkin toisenlainen.
Ja mistähän lapset saavat mallia kiusaamiseen. Anna toisten pukeutua miten haluavat.
Vai pitäisikö kaikkien olla niissä hieman liian pienissä leggareissa, jotta alushousut saadaan näytettyä kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän lapset saavat mallia kiusaamiseen. Anna toisten pukeutua miten haluavat.
Vai pitäisikö kaikkien olla niissä hieman liian pienissä leggareissa, jotta alushousut saadaan näytettyä kaikille?
Ei tässä ketään haukuta, vaan keskustellaan tyylistä, tyyleistä.
AP voi laittaa sitten kuvan päivän vaatevalinnoistaan, niin voimme sitten yhdessä kommentoida tätä tyyligurua.
Samaa mieltä kuin ap, demari-tyyli on kammottava. Runsas ylipaino kuuluu tyylin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toista kutsuu joulukuuseksi, niin kyllä minä sen luokittelen kiusaamiseksi.
Tyyligurutkin sanovat, vähemmän on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos toista kutsuu joulukuuseksi, niin kyllä minä sen luokittelen kiusaamiseksi.
Jaaha, no tässä ei ole mainittu ihmisen nimeä eikä mitään muutakaan, tätä tyyliä bongaa aamu-televisiosta joka aamu. Kyseessä voi olla kuka tahansa. Ei ole haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin ap, demari-tyyli on kammottava. Runsas ylipaino kuuluu tyylin myös.
Älä sekota demareita tähän.
ap
Ap on ruma massapukeutuja koska yhyy, joku voi tuijjjjottaa!!! Ei uskalla pukeutua muuta kuin massaan. Eikä riitä mielikuvitusta tai luovuutta muuhun, kun ne perus yhdistelmät. Katos, vähän beessijä, mustoo ja valakosta. Sit luullaan olevan niin bra bra ;)
Vierailija kirjoitti:
AP voi laittaa sitten kuvan päivän vaatevalinnoistaan, niin voimme sitten yhdessä kommentoida tätä tyyligurua.
Johan sanoin etten ole tyyliguru, voi mullakin silti olla mielipide tyyleistä.
Green trash kirjoitti:
Ap on ruma massapukeutuja koska yhyy, joku voi tuijjjjottaa!!! Ei uskalla pukeutua muuta kuin massaan. Eikä riitä mielikuvitusta tai luovuutta muuhun, kun ne perus yhdistelmät. Katos, vähän beessijä, mustoo ja valakosta. Sit luullaan olevan niin bra bra ;)
Menikö tunteisiin.
Kommentista päätellen siellä huutelee joulukuusi.
Tuosta puuttuu enää joku värikäs pinni tais hiuslaite, niin joulukuusi on täydellinen.
Lyhyet arvostelee pitkiä, tummat vaaleita, sinisilmäiset ruskeasilmäisiä, köyhät rikkaita, tuoksuttomat tuoksuvia jne jne. Näin se menee. It's human.
Kuvaukseta puuttuu vain punertavaksi värjätyt hiukset ja etutukka 😬
Vierailija kirjoitti:
Tuosta puuttuu enää joku värikäs pinni tais hiuslaite, niin joulukuusi on täydellinen.
Tuohan voi olla joku tuleva trendi, joka ei ole vielä kunnolla rantautunut Suomeen. :) Tårta på tårta - tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi aiempi kommentoija jatkaa: oikeasti ihmisen sisin on tärkeintä ja nuo tuohon tyyliin pukeutuvat ovat usein tosi kilttejä ja kultaisia ihmisiä. Mieluummin sellainen kiltti, värikkäästi ja vähän höpsösti pukeutuva täti kuin joku nyrpeä mustaan tyylikkäästi pukeutuva v*ttupää. Persoona kruunaa sen tyylin ainakin omasta mielestäni.
Minusta nykyajassa on se hyvä puoli että voi pukeutua ihan miten vaan. 70-luvulla kaikilla oli samantyyliset vaatteet. Itse olen nuoresta pitäen pukeutunut aika tavallisesti mutta minua ei häritse sen enempää räväkkä täti kuin goottityylikään. Jokainen tyylilaji on ok jos se sopii kantajalleen. Olisi aika tylsää jos meillä olisi kaikilla samanlaiset vaatteet ja hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi aiempi kommentoija jatkaa: oikeasti ihmisen sisin on tärkeintä ja nuo tuohon tyyliin pukeutuvat ovat usein tosi kilttejä ja kultaisia ihmisiä. Mieluummin sellainen kiltti, värikkäästi ja vähän höpsösti pukeutuva täti kuin joku nyrpeä mustaan tyylikkäästi pukeutuva v*ttupää. Persoona kruunaa sen tyylin ainakin omasta mielestäni.
Kyllä joulukuusikin voi olla veemäinen ihminen, tai koruttomasti pukeutuva mukava.
Turha vedellä johtopäätöksiä liikaa ulkosen perusteella.
Eihän se nyt kauhean kaunista ole, mutta jos ihminen haluaa niin pukeutua, niin siitä vaan, ei se myöskään ketään vahingoita.
Minulla on tällä hetkellä hiukan värikkäämmät silmälasit (ostan ne, jotka mielestäni sopivat minulle kulloisestakin valikoimasta parhaiten, ja edellisellä kerralla ne olivat nämä - muoto edellä mennään), eikä tulisi mieleenkään käyttää niiden kanssa riippuvia korva- tai kaulakoruja, mutta eipä tullut mieleen harmaiden, ruskeiden tms lasien kanssakaan, minusta rintaneulat ja rannerenkaat ovat tarpeeksi erillään laseista, joten joskus niitä käytän.
Jos laseja täytyy käyttää koko ajan, niin silloin minusta kannattaa oikeasti satsata siihen, että sangat ovat niin hyvännäköiset että ovat itsessään se koru.