Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säätiö on piilottanut Jani Toivolan palkkiot papereista

Vierailija
26.09.2018 |

Mitä ihmettä!?

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta uutisoi iltasanomat.

Vierailija
2/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän jonkun tutkia onko palkkioita maksettu ristiin eduskunnan taksikulujen. kanssa. Sen verran on herra ajellut taksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani ei varmaan tiennyt tästäkään. Pitäisiköhän Janin kysyä tällä kertaa äidiltään ettei vain ole tullut tehneeksi mitään väärää.

Vierailija
4/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani ei varmaan tiennyt tästäkään. Pitäisiköhän Janin kysyä tällä kertaa äidiltään ettei vain ole tullut tehneeksi mitään väärää.

janskun omatunto on puhdas

Vierailija
5/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä kansanedustajat saavat palkkaa, kun normaalin työhön kuuluvista asioista maksetaan erikseen ja kaikki kulut korvataan täysimääräisenä? Olemassa olosta?

Juu ja olen kateellinen, erityisesti siksi, kun mulle oltiin pitkän työmatkan verovähennyksistä kateellisia, tajuamatta, että se verovähennysmäärä ei ole euromäärä ja että kuluja tulee todellakin paljon enemmän kuin pieni veroprosentin alennus.

Vierailija
6/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä kansanedustajat saavat palkkaa, kun normaalin työhön kuuluvista asioista maksetaan erikseen ja kaikki kulut korvataan täysimääräisenä? Olemassa olosta?

Juu ja olen kateellinen, erityisesti siksi, kun mulle oltiin pitkän työmatkan verovähennyksistä kateellisia, tajuamatta, että se verovähennysmäärä ei ole euromäärä ja että kuluja tulee todellakin paljon enemmän kuin pieni veroprosentin alennus.

Voi voi, olet ymmärtänyt ihan väärin. Kansanedustajat tekevät pyyteetöntä työtä meidän kaikkien eteen ilman palkkaa. Heille maksetaan kulut ja palkkio siitä hyvästä.

Vierailija
7/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä Lasten ja nuorten säätiö oikein on. Onko ideana että eliitti sitä kautta kähmii itselleen veroeuroja?

"http://asten ja nuorten säätiö ilmoittaa toimintakertomuksessa 2015 toisen hallituksensa jäsenen työpaikan ja säätiön välisen taloudellisen toimen raha-arvon. Samassa yhteydessä kuin kerrotaan Toivolan palkkioista kouluvierailuista kerrotaan, että säätiön hallituksen jäsen Leena Suurpää työskenteli tutkimusjohtajana Nuorisotutkimusseurassa ja että säätiö tilasi Nuorisotutkimusseuralta 15 000 euron tutkimuksen."

Vierailija
8/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto on puhdas koska teflonia eikä mikään tartu.

Vierailija
9/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti luottamus ei ole mennyt.

Jani Toivola.

Vierailija
10/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Timo Heimoselle on kouluvierailuista riittänyt hyvä kouluruoka, koska kuuluvat kansanedustan työhön ja josta jo nauttii palkkaa.

Vierailija
11/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli kyllä susta vielä pääministeri tulee

Vierailija
12/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein just mustan paskan ja haisi pahalle. Olen syönyt paljon mustikkaa. Karhunpaskatkin on mustikka-aikaan mustia.

Itse asiassa enemmänkin sinisiä. Kirkkaita punaisia puolukoita seassa sitten syssymmällä.

Vierailija
13/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee myös yli ymmärryksen se, että miksi kansanedustajille pitää hyvän kuukausikorvauksen (0likohan 6000€/kk) päälle maksaa työmatkoista, asunnosta, kokouksista, valiokunnista ja puheiden pitämisestä lisäksi erikseen. Siitähän väkisinkin muodostuu tilanne, että kansan edustaminen muuttuu eurojen perässä juoksemiseksi ja jokainen yrittää maksimoida rahantulon. Ja kun kansanedustajan työ, jos minkä, pitäisi olla kutsumus.

Vierailija
14/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee myös yli ymmärryksen se, että miksi kansanedustajille pitää hyvän kuukausikorvauksen (0likohan 6000€/kk) päälle maksaa työmatkoista, asunnosta, kokouksista, valiokunnista ja puheiden pitämisestä lisäksi erikseen. Siitähän väkisinkin muodostuu tilanne, että kansan edustaminen muuttuu eurojen perässä juoksemiseksi ja jokainen yrittää maksimoida rahantulon. Ja kun kansanedustajan työ, jos minkä, pitäisi olla kutsumus.

No kato ku kansanedustajahan on saanut kansalta luottamustehtävän ja siit koituu niinku kuluja ja ethän säkään oo taloyhtiön hallituksessa ilmatteeks. Niin siks maksetaan kuluist vähän enemmän ku niit todellisuudes onkaan. Pisara meressä, tajuutsä?

Vierailija
15/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani, tuu pois kentältä. Siellä on peli.

Vierailija
16/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani Toivola.

Luottamus?

Vierailija
17/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani Toivola.

Luottamus?

Niinhän sano itse. Toiv luottamus ei ole mennyt.

Vierailija
18/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani Toivola.

Luottamus?

Niinhän sano itse. Toiv luottamus ei ole mennyt.

Janille: ainoastaan asioita joita omistaa voi menettää.

Vierailija
19/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja Timo Heimoselle on kouluvierailuista riittänyt hyvä kouluruoka, koska kuuluvat kansanedustan työhön ja josta jo nauttii palkkaa.

Miksi lapsille ei tarjota samaa ruokaa kuin Heimoselle? Törkeää.

Vierailija
20/206 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KallionKebab kirjoitti:

tottakai kun kaikki säätiön jäsenet kuuluvat samaan homokulttiiin, homot ovat suurempia rikollisia Suomessakin

Olen aavistuksen huolissani. Kertoisitko lisää tästä kultista. Onko se laajemmallekin levinnyt ilmiö?