Ville Valon uudet hampaat
Voi Ville minkä teit! Uudet hampaat on tosi epäluonnollisen näköset, liian isot ja muuttaa koko kasvojen muotoa. Vanhentaa hitosti.
Ny kun mies vaihto iskelmään niin ulkonäkökin alkaa muistuttaa papparaista. Ikävä Himpula musaa ja entistä Villeä!
Kommentit (456)
Missä on Ville? Tää tyyppi ei näytä enää Villeltä! Pelkät hampaat ei voi muuttaa ulkonäköä noin paljon, varsinkaan jos kuvassa on suu kiinni. Silmille on myös tapahtunut jotain. Pelkkä kajalin puuttuminen tuskin kaikkea selittää.
Ryövännyt Dave Lindholmin identiteetin noilla legoilla. Aiemmin Valolla yönarskuttelijan hampaan tyngät.
Olen todella monessa Himin Youtube videon kommentti kentässä törmänny siihen kun ihmiset kauhistelee ja voivottelee Villen pieniä hampaita ja en oikeastaan ihmettele jos on kriisiä pukannu ja menny sit korjauttaan hampaansa
Ville näyttää siltä, että on kyolemassa syöpään. Ei mitään seksikkyyttä tai charmia jäljellä 😢
Hän on ollut todella komea mies, ehkä antoi ikäkriisille periksi liian varhain ja oli liian itsekriittinen.
Purentahan siinä on tärkein, ei ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis TÄH?! Oliko Soundi lehen haastattelussa oikeasti noin paljon hampaisiin liittyviä sanontoja? =D
Kyseessä saattaa olla alitajunnasta lähtevät ajatuskulut. Hampaat ovat Villellä mielessä, koska ne on suurella vaivalla remontoitu. Tällöin ne "tulevat vastaan" joka puolella ja pyörivät ajatuksissa.
Saattavat olla myös ihan tarkoituksella heitettyjä. Jos haastattelija on vaikka maininnut uusista hampaista, ja Ville on päättänyt suhtautua koko juttuun huumorilla. Ville on aina taitanut itseironian. :)
Mutta siis mistä tämä kyseinen haastattelu löytyy? Haluaisin lukea, mutta en kyllä uusimmasta Soundi-lehdestä löytänyt.
Toivat ikää lisää mutta sitähän onkin.
Hammasrempan ymmärrä ja varmaan on ihan tieteellä tehty. Valkoisuus mua niisssä häiritsi eniten. Aivan liian valkeat hampaat Villen suuhun.
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/921b59aae2b944b583eb4a7363ed8f89.j…
Purentaa korotettu ihan liikaa, kun ei suuta pysty luonnollisesti pitämään kiinni. Ihan selvä virhe tehty. Kun jo näin tärkeä asia mättää, voi vain kuvitella, mitä muita virheitä tuolta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Purentahan siinä on tärkein, ei ulkonäkö.
Sekö oli Villellä pielessä?
Vierailija kirjoitti:
Hammasrempan ymmärrä ja varmaan on ihan tieteellä tehty. Valkoisuus mua niisssä häiritsi eniten. Aivan liian valkeat hampaat Villen suuhun.
Itse kun teetin vastaavan hammasrempan niin olisin halunnut vitivalkoiset hampaat, mutta hammaslääkäri toppuutteli. Onneksi toppuutteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun teetin vastaavan hammasrempan niin olisin halunnut vitivalkoiset hampaat, mutta hammaslääkäri toppuutteli. Onneksi toppuutteli.
Paljonko maksoi?
Antakaa nyt ihmisen ikääntyä. Ei hän jaksa olla seksisymbolinne.
"Sehän on onnistuneen operaation merkki, että näyttää vain raikkaalta eikä kukaan osaa tarkkaan sanoa, mitä on tehty"
No ei todellakaan ole😆! Se on onnistunueen operaation merkki, että näytät paremmalta, fressimmältä, mutta kellekkään ei tule mieleenkään, että kävit kirurgilla. Se, että kaikki ihmettelee kun näytät oudolta ei todellakaan ole onnistuneen operaation merkki 😅.
En olis arvannut, että Ville lähtee mukaan tohon idiotismiin, huonon itseluottamukaen omaavien rahastuskampanjaan. Jotenkin epätoivoista ja noloa...
Kaikki leikkelyt, fillerit ja vielä kaikista valkoisin väri tekareihin, että varmasti saadaan sellanen pissismeininki. Yks kumipää lisää