Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Valon uudet hampaat

Vierailija
25.09.2018 |

Voi Ville minkä teit! Uudet hampaat on tosi epäluonnollisen näköset, liian isot ja muuttaa koko kasvojen muotoa. Vanhentaa hitosti.
Ny kun mies vaihto iskelmään niin ulkonäkökin alkaa muistuttaa papparaista. Ikävä Himpula musaa ja entistä Villeä!

Kommentit (456)

Vierailija
41/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, hää ei oo ehtiny viel tottua niihin:

Kuulostan tuolta kun mulla on purentakisko suussa.

Mutta en moiti Villeä: olen samanikäinen ja myös laitattanut täytteitä kasvoihin. Ei ole kiva vanhera. Villellä nuo on hyvin tehdyt vielä.

Mistä tulikin mieleeni Miika Nousiaisen yllättävät harlekiini-posket. Liikaa pullaa vai pientä korjailua?

https://www.itahame.fi/Uutiset/art2314115

Vierailija
42/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Valo on ihana vaikka hänellä ei olisi hampaita lainkaan, piste.

Hän ei ole itse tästä samaa mieltä ja laitatti laminaatit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa edes näkynyt mitään hampaita. Luultavasti on ylähuuli kohollaan nuuskan takia. On yrittänyt lopettaa röökinpolttoa. Mitä te horisette ihan tyhjänpäiväisiä!

Vierailija
44/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Valo on vain muuttunut entistä paremman näköiseksi ja oloisemmaksi sekä karismaattisemmaksi vanhetessaan. On nykyään itsevarmemman ja läsnäolevamman oloinenkin.

Vierailija
45/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa edes näkynyt mitään hampaita. Luultavasti on ylähuuli kohollaan nuuskan takia. On yrittänyt lopettaa röökinpolttoa. Mitä te horisette ihan tyhjänpäiväisiä!

Kantsis hankkia rillit!

Vierailija
46/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v ittu. Tykkääkö joku oikeasti tuosta? Voisitte sitten mennä vokottelemaan jotain laitapuolen kulkijaa steissillä kun samaa kastia nekin on. Samoin jotkut mikael garbielet ja vesa keskiset.

Tosin eipä mua haittaa. Jääpä enemmän raittiita ja tervejärkisiä miehiä mulle.

Vierailija
47/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v ittu. Tykkääkö joku oikeasti tuosta? Voisitte sitten mennä vokottelemaan jotain laitapuolen kulkijaa steissillä kun samaa kastia nekin on. Samoin jotkut mikael garbielet ja vesa keskiset.

Vierailija
48/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma myös fylliä pakaroissa ja pari ylimäärästä senttiä pippelissä, lisäksi aikaisemmin jo räpylät varpaiden välistä poistettu.

Tosi hyvä frendi oot.! Noista räpyläistä ei ole tiennyt kuin ihan lähinpiiri.

Vierailija
49/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne jotka tykkää, muistaa villen nuorena, luulisin.

Sitä pidettiin tosi kuumana joskus 2000, mutta silloinkin siitä näkyi kyllä tietyt jutut ihan selvästi.

Vierailija
50/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Valo on vain muuttunut entistä paremman näköiseksi ja oloisemmaksi sekä karismaattisemmaksi vanhetessaan. On nykyään itsevarmemman ja läsnäolevamman oloinenkin.

No enpä usko että ikääntyminen on saanut aikaan mainitsemiasi muutoksia. Todennäköisempi syy on se, että taiteilija Valo on skipannut päihteet elämästään.

51/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pidettiin tosi kuumana joskus 2000, mutta silloinkin siitä näkyi kyllä tietyt jutut ihan selvästi.

Näkyihän se päihteiden vetäminen kilometrin päähän.

Nyt on vissiin yrittänyt nelikymppisenä sitten saada vähän itseään kuntoon, ihan hyvä juttu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
52/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selitätte? Mitä siitä näkyi? Ville on upea taiteilija, josta todisteena on maailmanlaajuinen menestys. Taiteilijat eivät tunnetusti ole niitä sovinnaisimpia ihmisiä, ja se voi tietenkin järkyttää sellaisia, joiden ajattelukyky ja älykkyys ei ole parhaimmasta päästä.

Vierailija
53/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole ollut varaa "kunnon hampaisiin" vaan on tullut tuollaiset vääränkokoiset suuhun? Tai ehkä jokin inhimillinen virhe on tapahtunut.

Vierailija
54/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä usko että ikääntyminen on saanut aikaan mainitsemiasi muutoksia. Todennäköisempi syy on se, että taiteilija Valo on skipannut päihteet elämästään.

En usko että on lopettanut, tai tulee lopettamaankaan. Valo vain on niitä miehiä, jotka paranevat vanhetessaan, vaikka ei nuoressa versiossakaan vikoja ollut.

Vierailija
55/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuuli jotenkin kireän näköinen kun liian isot hampaat suussa.

Onko se kalju kun aina toi pulsupipo?

Vierailija
56/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa hiukan Tommi Evilää. Jotenkin oudon näköinen.

Jospa Ville on vaihdettu?

Vierailija
57/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaa hiukan Tommi Evilää. Jotenkin oudon näköinen.

Jospa Ville on vaihdettu?

Tuo oli mun eka ajatus, kun näin tuon videon.

Mutta se menee jo mk-ultra yms. jutuiksi, turha niistä on täällä keskustella. Himillä on muuten butterfly juttuja ja muuta sellaista niiden kappaleissa.

Vierailija
58/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs muut on vaihdattanut legot se yksi pelle, joka ryyppäsi sidukalla hamppinsa ja Jasper jättimela P?

Vierailija
59/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selitätte? Mitä siitä näkyi? Ville on upea taiteilija, josta todisteena on maailmanlaajuinen menestys. Taiteilijat eivät tunnetusti ole niitä sovinnaisimpia ihmisiä, ja se voi tietenkin järkyttää sellaisia, joiden ajattelukyky ja älykkyys ei ole parhaimmasta päästä.

Lol, suomalaisten ruskeakielisyys on aina söpöä.

Puolustetaan kieli ruskeana ties mitä kuvotuksia.

Vierailija
60/456 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasalin kaluston uusinta olisi paikallaan monella muullakin suomalais-alfalla, olisihan silloin jotain muutakin leivän päälle pantavaa kuin ylähuuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän