Ville Valon uudet hampaat
Voi Ville minkä teit! Uudet hampaat on tosi epäluonnollisen näköset, liian isot ja muuttaa koko kasvojen muotoa. Vanhentaa hitosti.
Ny kun mies vaihto iskelmään niin ulkonäkökin alkaa muistuttaa papparaista. Ikävä Himpula musaa ja entistä Villeä!
Kommentit (456)
Vierailija kirjoitti:
Olen vertaillut noita ennen ja jälkeen kuvia ja mun mielestä nenäkin näyttää erilaiselta. Olisikohan sitäkin leikelty?
No nyt lähti kyllä vähän laukalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti ettei hän ole vielä tottunut uusiin hampaisiinsa ja tämä mielestäni kuului myös laulussa.
Ajatelkaas Freddie Mercurya. Hänellä oli todella huomiotaherättävä etupurenta ja voisi sanoa, että hampaat olivat rumat. Hän ei koskaan korjannut tuota piirrettä, vaikka rahaa olisi ollut. Miksi? Hän pelkäsi, että se vaikuttaisi hänen ääneensä. Ääni oli hänelle tärkein asia, ulkonäkö tuli vasta sen jälkeen.
Aikakin oli eri. Nykyaikana Mercurykin olisi ehkä mennyt operaatioihin, eikä hän olisi edes kuollut siihen hiv:iin/aidsiin.
Mun edellisen viestin lainaus epäonnistui, niin tässä viesti:
Nenä on kaventunut. Sieraimet ovat pienentyneet, eivätkä ole niin härkämäiset kuin aiemmin. Lisäksi hampaat ja kiristys tai täyteaineet laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Näytti ettei hän ole vielä tottunut uusiin hampaisiinsa ja tämä mielestäni kuului myös laulussa.
Tämä todellakin. Näytti aivan siltä ettei suu edes oikein toiminut tai tuntunut omalta, varsinkin ässän lausui oudosti ja koko naama jotenkin venähtänyt.
Villen omat hampaat olivat nuoresta asti sellaiset todella pienet nysät (googletelkaa vaikka kuvia ellette usko) ja tupakan kellastamat.
Tuollaiset ylisuuret purkkatyynyt näyttävät aivan käsittämättömiltä.
Olisi totetutettu edes vähän maltillisemmin ja omaa alkuperäistä kalustoa mukaillen.
Sillä oli alunperin tuollaiset lapsen hampaat, tos hassun näköistä aikuisella. Katsokaa se esitys Emma-gaalasta, jäätävä alapurenta ja pelkäsin koko ajan että hampaat tippuu suusta
Ei oo paha leikkaus jos tehdöän silmäluomien leikkaus. Katse avartuu. Teetin Mehiläisessä mutta omat hyvät hampaat on.
Osa Villen charmia oli se lievä dekadenssius ja rähjäisyys - mustat silmänaluset, raskaat luomet. Kaikista eniten mua häiritsee nuo pinkeät ja kohonneet yläluomet. Muutamassa kuvassa mies ei enää näytä samalta.
Ville teki Renee Zellwegerit.
Miksi jengi vouhotti vaan hampaista, kun silmäluometkin on ihan selvästi leikattu? Vaan ei siinä mitään - kukin tekee kropalleen mitä haluaa ja musta toi muutos on ihan vaan ja pelkästään fressi. En ole ollut renttuvaiheen fani.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.
Ihana tarina :3
"Uudet leegot Villelle" -kansalaiskeräys pitäisi laittaa pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tavalliselle pulliaiselle menee melko helposti läpi se, että pelkkiä hampaita olisi vain vähän muutettu. Minä en mitään toimenpiteitä paheksu tai tuomitse (olen niissä käynyt itsekin), mutta ilmeisesti siksi huomaan helposti jotain, mitä jotkut eivät. Näiden kuvien välillä on 2 vuotta:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
https://i.ytimg.com/vi/AaPuNS67mKA/maxresdefault.jpg
Älkää hyvät ihmiset jaksako väittää että juuri mitään ei ole tapahtunut. Tupakoinnin ja juomisen on lopettanut jo vuosia ennen, eli siitä ei ole kiinni. Omaan silmääni näytti paremmalta ennen, vaikka en osaa sanoa mikä nykyisessä ulkonäössä olisi vialla. Tärkeintä on, jos itse on tyytyväinen.
Höpö höpö.
Laihtunut (ehkä jopa liikaa), alkopöhötys
hävinnyt naamasta, kasvoissa freesimpi väri.Uudet hampaat muuttaa myös kasvojen rakennetta.
Höpö höpö itsellesi. Katso nyt vähän:
https://i.pinimg.com/236x/f4/06/43/f4064321c4cf8bfacd5841d98e5370af--vi…
Niin? Uudet hampaat.
Ei ole tehty silmäluomille mitään. Mun miehelläni on tuollaiset mulkosilmät ja jos se on juhlinut niin ne yläluomet on turvoksissa. Villen luomet on aivan samassa kuosissa kuin aiemmin silloin kun ne eivät ole turvoksissa eikä niissä ole meikkiä.
Laittaisko joku tänne tuohon biisiin sanat? Mä voin säveltää ja laitan sitten tuotoksen youtubeen.
Villen ja kumppanien 2000-luvun tuotantoa tuli selailtua illalla Youtubesta tämän hammaskeiju-keskustelun siivittämänä. HIMin 2000-alun rokkivideoita pikakelatessa piirtyi selkeä kokonaiskuva näiden pimeyden kerubien sanomasta: dekadenssia, lakastumista, kuolemaa, rakkaus sanoo EI, pelataan Laurin kaa spiritismiä ja Maria Abramovicin näköisiksi tuunattujen letukoiden kaa vampyrismiä.
Näin jälkiviisaana moralistina tulee mieleen, että manasivatko Valo muut 2000-luvun alun suomimetalli-ikonit lyriikoillaan ja videoimillaan rituaaleilla nykyisen suomalaisen kulttuurin itse mur han, yhteiskuntaan hiipineen henkisen pimeyden, kauhun ja turvattomuuden, tosi naj atte lijo iden vainon, lasten jouk ko ra isk aukset ja väe stö kad on?
Onko edes herroilla käynyt mielessä että mitä tulikaan pyydettyä ja manattua silloin tuonpuoleisesta? Kävikö mielessä, että sitä saa mitä tilaa?
Katkera moralisti kirjoitti:
Villen ja kumppanien 2000-luvun tuotantoa tuli selailtua illalla Youtubesta tämän hammaskeiju-keskustelun siivittämänä. HIMin 2000-alun rokkivideoita pikakelatessa piirtyi selkeä kokonaiskuva näiden pimeyden kerubien sanomasta: dekadenssia, lakastumista, kuolemaa, rakkaus sanoo EI, pelataan Laurin kaa spiritismiä ja Maria Abramovicin näköisiksi tuunattujen letukoiden kaa vampyrismiä.
Näin jälkiviisaana moralistina tulee mieleen, että manasivatko Valo muut 2000-luvun alun suomimetalli-ikonit lyriikoillaan ja videoimillaan rituaaleilla nykyisen suomalaisen kulttuurin itse mur han, yhteiskuntaan hiipineen henkisen pimeyden, kauhun ja turvattomuuden, tosi naj atte lijo iden vainon, lasten jouk ko ra isk aukset ja väe stö kad on?
Onko edes herroilla käynyt mielessä että mitä tulikaan pyydettyä ja manattua silloin tuonpuoleisesta? Kävikö mielessä, että sitä saa mitä tilaa?
Nyt vttu ne lääkeet ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
No missä ne hampaat voi nähdä?
Ne hampaat on palkittu Oscarilla ja näkyvät itsenäisesti seuraavassa palkintojenjakotilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehty silmäluomille mitään. Mun miehelläni on tuollaiset mulkosilmät ja jos se on juhlinut niin ne yläluomet on turvoksissa. Villen luomet on aivan samassa kuosissa kuin aiemmin silloin kun ne eivät ole turvoksissa eikä niissä ole meikkiä.
Katsoitko itse tuon linkkaamasti videon ? Ota rinnalle kuvaa tuolta Emma-gaalasta. Ihan samalta näyttää? :D
Tässä Ville 2017 Emma-gaalassa, kiinnitä huomiota silmäkulman voimakkaisiin ryppyihin. :
https://is.mediadelivery.fi/img/978/bbbb445d0d9d414bbbb5d06a1068be0f.jpg
Tässä näkyvät todella heikosti:
https://i.ytimg.com/vi/AaPuNS67mKA/maxresdefault.jpg
Jos joku tulee itkemään että ei ole sama asia,ei hymyile samaan tapaan niin->Tässä ihan varmasti näkyisivät, jos ei olisi fiksattu botoxilla
https://i.ytimg.com/vi/p1sgO_tehW4/hqdefault.jpg
Ihan kaiken muun ohella tämä siis tehty. Hän ei ole juonut rankasti enää vuosiin, joten ihan turha yrittää selitellä sillä. Silmäluomet leikattu,botoxia,fillereitä ja ties mitä muuta. Nuoren tyttöystävän rinnalla sitä saattaa tuntea itensä erityisen vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
No toi videohan ON Villen comebackin jälkeen kuvattu -_- Eli luomet on rilluvuosien jälkeen leikattu ja siinä ei ole todellakaan mitään pahaa. Itekin varmaan leikkautan jossain vaiheessa about kuuskymppisejä yläluomet, kun mulla on 10 v nuorempi mies :-D Vielä ei ikäero näy...
Nenä on kaventunut. Sieraimet ovat pienentyneet, eivätkä ole niin härkämäiset kuin aiemmin. Lisäksi hampaat ja kiristys tai täyteaineet laitettu.