Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Ei ollu kyllä hääästäk kielimoukun suuteloimisessa tunnetta mukana :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan noista ei oo niin dorka että kuvittelee tuolta löytävän rakkauden. 25 000. Noi on nuoria ja ne löytää rakkauden aikoinaan. Te siellä illulisoitte rakkaudesta.
"Illulisoitte"?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Alexander ohjelman jälkeen tyytyväinen että lähti nolaamaan itsensä telkkariin? No julkisuutta se on paskakin julkisuus...
Taitaa olla ihan harkittu valinta. Jos olet yhtään telkkaria katsonut viime vuosina ja vertaat kielimoukun taustaa vaikkapa Linnonmaahan, Hautalaan, Perälään, Kuroseen ja Heikelään. Työtarjouksia se varmasti ainakin saa.
Eipä ole hetkeen ollut mitään niin väkinäisyydellään katsojaa vaivaannuttavaa kanssakäymistä tv:ssä kuin Allun eilinen suoritus: Senjan bikinikropan ilmeisen teeskennelty kehuminen aasinsiltana tuskallisen konemaiseen kielimoukkuun 😣
Joku sanoikin, ettei pystynyt edes katsomaan. Samat fiilikset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon että Veera ei voita! Hirveää esittämistä ja suunnitelmallista showta koko kausi hänen osaltaan. :( Tarkkaan valitsi Jannen jota kukaan muu ei huolinut ja tiesi pääsevänsä sen kanssa pitkälle. Livenä yliopistollakin Veera on aina muut jyräävä ja omaa etuaan ajava ja on tuolla kyllä ihan rahankiilto silmissä. Hänhän oli ennen tuonne menoaan katsonut kaikkien maiden kaudet ja hionut sitä kautta pelitaktiikkaansa. Ulosotto-Janne oli hyvä pelikaveri kun tarvitsee yhtä kipeästi rahaa.
No hahaha,siellä oikein satu-täti kyllikki säteilee.
Minusta taas Veera on vielä sen verran lapsellinen, että sponttaanisti melko suodattamattakin sanoo ääneen kaikenlaista kuin myös tekee asioita hetken mielijohteesta. Juonittelee ja mököttää. Ottaa itseensä, mutta myös leppyy. Aika ailahtelevaisen kuvan olen saanut. Muutoin hauska ja viihdyttävä. Voi vaatia kumppanilta kärsivällisyyttä pysyä Veeran ajatuksen juoksun perässä.
Niin että yliopistolla Veera toimii kuten miehet? Tuollaiset tyypit ovat nimittäin niitä jotka pääsevät pitkälle.
Ja mitä tuohon esittämiseen tulee, niin en ihan oikeasti usko että kukaan jaksaa viikko tolkulla vetää tuollaista showta. Nimenomaan siksi, ettei voi tietää mitä näytetään tv:ssä joten ikinä ei voisi olla vain.
Ja kyllä Janne mulle kelpais. :D
Veeran kaltaiset ihmiset saavat enemmän elämässään, koska he avoimesti sanovat ja näyttävät mitä haluvat.
Ja myös tavoittelevat haluamaansa eivätkä istu odottamassa.
Tuolla voitaisiin kyllä pitää sellainen meikitön päivä. Ei tarttis sitten kuluttaa aikaansa siihen että miettii miltä noi naiset oikeasti näyttää. Senjakin aina kuin juhliin menossa. Eli naamari päällä.
Liekö senjalla jonkinlainen korvakompleksi, kun peittelee niitä koko ajan ja yölläkin näköjään pitää hiuksia kiinni niin, että korvat on peitossa..?
--Ja päivällä koko ajan asettelee hiuksiaan ikäänkuin varmistaakseen, että korvat(?) ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan noista ei oo niin dorka että kuvittelee tuolta löytävän rakkauden. 25 000. Noi on nuoria ja ne löytää rakkauden aikoinaan. Te siellä illulisoitte rakkaudesta.
Miksei se rakkaus voi löytyä vaikka 14-vuotiaana? Tai oudommastakin paikasta.
Mä luulen, että Janne on aika yksityinen seksiasioissa. Sehän oli ollut Veeralle sen sviitti yön jälkeenkin "ei kerrota tästä". Luulen, että ei pidä siitä, että kumppani suutelee ketään muuta. Mikä on ihan ymmärrettävääkin. Kyllähän monet laskee suutelun pettämiseksi, joten voi olla että suuttui tosta oikeasti.
En usko, että Villeä isomman haittaa.
Huomisessa pudotuksessa ei mun mielestä tarvis enää sanoa sitä katsojien suosikkiparia.
Ollaan jo niin lähellä loppua, että kaikki sais olla ns. samassa veneessä sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Janne on aika yksityinen seksiasioissa. Sehän oli ollut Veeralle sen sviitti yön jälkeenkin "ei kerrota tästä". Luulen, että ei pidä siitä, että kumppani suutelee ketään muuta. Mikä on ihan ymmärrettävääkin. Kyllähän monet laskee suutelun pettämiseksi, joten voi olla että suuttui tosta oikeasti.
En usko, että Villeä isomman haittaa.
Naisilla tuntuu yleisesti olevan joku käsitys että naisten kesken voi touhuta mitä vaan, vaikka olisi suhteessa. Täytyy näin miehenä sanoa, etten välttämättä itsekään olisi tuosta ollut hyvillä fiiliksillä.
Pauliinan ja Veeran suuteleminen oli paljon kuumempaa kuin radion imuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Villeä isomman haittaa.Naisilla tuntuu yleisesti olevan joku käsitys että naisten kesken voi touhuta mitä vaan, vaikka olisi suhteessa. Täytyy näin miehenä sanoa, etten välttämättä itsekään olisi tuosta ollut hyvillä fiiliksillä.
Yhtä lailla moni nainen olis varmaan jossain määrin järkyttynyt ja ahdistunut, jos yhtäkkiä näkis oman miehen suutelemassa toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Alexander ohjelman jälkeen tyytyväinen että lähti nolaamaan itsensä telkkariin? No julkisuutta se on paskakin julkisuus...
Taitaa olla ihan harkittu valinta. Jos olet yhtään telkkaria katsonut viime vuosina ja vertaat kielimoukun taustaa vaikkapa Linnonmaahan, Hautalaan, Perälään, Kuroseen ja Heikelään. Työtarjouksia se varmasti ainakin saa.
Toivottavasti ei ainakaan telkkarista, kyllä noi Jaajot ja Hautalat on jo nähty. Kuronen on ainakin ihan omassa sarjassaan.
Huomaa kyllä, että ohjaajia ja leikkaaja on useampi; tasoerot eri jaksojen välillä on aikamoiset.
Jäiköhän kopeloinnin asteelle Allulla ja Senjallla yöllä, oli valittu ohjelman lopun sänkyklippiin pätkä, jossa peitto 'liikkuu' (en viitti laittaa 'heiluu', kun ei tiedä)
Veeran kaltaiset ihmiset saavat enemmän elämässään, koska he avoimesti sanovat ja näyttävät mitä haluvat.