Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
16001/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ankulla hiustenpidennyksiä? Minusta näyttäisi olevan aito oma tukka.

Vierailija
16002/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän uusi valitse Tanjan (ku ei uskalla Ankua) ja muut parit vakkarinsa, jolloin Sami tippuu. Mika ja Senja tulee varmaan vasta hu.

Ihan on peli jo pelattu, joku vanhoista voittaa ihan selvästi. Sikäli noiden uusien ja vanhojen tuominen on ihan turhaa.

Ja tulevaisuudesta.... tuskin Pati uskaltaa mihinkään asuntovaunuun muuttaa, kuhan haaveilee. En tajua kyllä miten joku Anku sopii hänen boheemeihin kuvitelmiinsa, on hassua muutenkin että miehet tykkäävät tuollaisista kilteistä ja samalla haaveilevat jostain asuntovaunuelosta. Ihan kuin joku Anku muuttaisi ikinä johokin vaunuun asumaan.

No mutta asuntovaunu reissaaminenhan sooiikin kilteille. Ei sitä riitaiset harrasta. Mitä siittä tuli, jos oltaisiin koko ajan mököttämässä, kun pitäs elää ja matkustaa tiiviisti yhdessä. Kilteille ja spuisille se sopiikin.

No mut siis pointsi oli se, etteivät Ankun kaltaiset kiltit ja turvallisuushakuiset ihmiset ylipäätään halua elämää tien päällä. Ankuhan haluaa varmaan ihan perusrivari jota saa sisustella. Ja miehen ja lapsia ja koiran ehkä. Mutta tää nyt vaan on spekulaatiota ja meni vähän sivuraiteille.

Mut siis kaikki mun tuntemat nuoret miehetkin on lopulta jämähtäneet sinne kotikulmilleen vaikka kuinka uhoaisivat muuttavansa Jenkkeihin tai tekevänsä ties mitä. Lopulta harva tekee.

Mistä päättelet että Anku on turvallisuudenhakuinen? Turvallisuudenhakuinen ihminen ei reissaa maailmalla ja vaella siellä täällä.

Mun mielestä Anku ei vaikuta lainkaan perusrivari-tyypiltä. Miehen varmasti, kun on tähänkin lähtenyt mukaan ja lapsiakin ehkä. 

Koska oon käynyt katsomassa Ankun ja Patrckin instat (ja kyllä muidenkin saarelaisten). Ankulla huulet töröllä kuvia ja Patrickilla seikkailuhenkisiä kuvia. Anku vaikuttaa just tollaiselta, et seuraa miestä mut ei keksi mitään itse. Tiedän naisia, jotka ihan oma-aloitteisesti matkustelevat, surfaavat ja urheilevat ilman että odottavat että saavat ensin oikean tyylisen miehen ja sitten muuttuu sen miehen kaltaiseksi. Ankuhan on muuttanut pukeutumistaankin Patrickin tyyliseksi.

Kaikenlaisia fantasioita sulla on ihmisistä ja ihmissuhteista että miten niiden pitäis mennä..

Ja päättelet instagramin mukaan että sopiiko jotkut ketä et tunne toisilleen vai ei. Voi hyvä tavaton. Toivottavasti et sentään lähesty heitä näillä sun ”havainnoillasi” ja koita saada heitä ymmärtämään että ovat väärän ihmisen kanssa sun mielestä.

Toi sun pukeutumiskommenttikin oli lapsellinen. Mitä väliä jollain pukeutumisella on? . Ei se pukeutumistyyli ihmisestä tietkö välttämättä niin paljon kerro. Että onko päällä samanlainen nahkatakki joka on näemmä jokaisella saarelaisella vai ei ole.

Ja kummallisesti se Anku on pystynyt päivittää tyylinsä vaikka ei ole päässyt tuolta mihinkään ostoksille. Miten sinne sen matkalaukkuun on tupsahtanut se ”Patin tyyli”?

Pati ei halua olla Emman kanssa. Eikä hän halua olla Hannan kanssa. Koita päästä sen yli.

Mitä sä sekoilet? Ota ne lääkkeet. En mä ole mitään tollasta väittänyt. Kyllä ihmisistä näkee aika hyvin päällekäin keiden kanssa he sopivat yksiin. Anku ja Patrick eivät olisi ulkomaailmassa pariutuneet ikinä. 

Mistä ihmeestä sinä voit senkin tietää?

Kyllä se sekoiluja olet sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16003/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku onkuin 40-vuotias kotirouva :)

Jos olisi, niin aviomiehillä ei olisi nykyisen kaltaista tarvetta vinkua ja valittaa kuinka se oma rouva on levinnyt ja paisunut joka suuntaan sekä kiukkuinen kuin ampiainen 24/7. Ei olisi jatkuvaa märinää tunikoista+leggareista ja lyhyeksi kynitystä kananp*rseestä. Tai siitä että se rouva ei pussaile eikä pidä enää muutenkaan hyvänä. Vähemmän olisi varmasti myös hinkua ru*nkata nettip*rnolle, hankkia salasuhdetta ja/tai pistää lusikoita jakoon jos kotona odottaisi oma anku..

Mut joo, eipä nämä aviomiehetkään ole salskeita palomies-patrickkeja.

Ei kiitos paluuta 50-luvulle. Antaa naisten ihan itse päättää haluavatko esim pitkän tukan vai sen kanan p*rseen. Toki hyvä jos näitä ankuja vielä nykyäänkin löytyy heille on varmasti omat ottajansa, mutta itse olen tyytyväinen, että on myös tuollaisia kuin Aura. Aura olisi mun ykkösvalinta.

Onhan Aurallakin aina pitkät hiukset ainakin iltaisin kun on ne lisukkeet päähänsä laittanut.  Kellään täällä ei ole kananp*rsekampausta, jokaisella ehkä Tanjaa lukuunottamatta on lisukkeita päässään. Aura on kyllä sellainen nais"jätkä", mitä varmaan tarkoitat. On rock. 

Ja Anku toinen, jolla ei ole lisukkeita omien hiusten lisänä. Lisukeripset kyllä on.

Vierailija
16004/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin kanssa Ankun instan. Ihan normaalia nuoren naisen elämää: matkoja, festareita, bilettämistä, Rukan juhannusta.

Tuo vaellus Santiago de Compostellaan on kova juttu.

Mistä ihmeestä joku keksii näitä väitteitä tavattomasta tylsyydestä?

Aiheuttaako Ankun kauneus ja suosio miesten keskuudessa oikeasti noin paljon kateutta ja katkeruutta?

Nimenomaan aiheuttaa. Tyypillinen ilmiö joka on todistettu moneen kertaan. Todella huippukauniita naisia toiset naiset vihaa ja pitää tyhminä. Todistettu tutkimuksissakin.

Kyllä Ankussa ärsyttää se, että hän piilottaa oman persoonansa tai ei ole edes etsinyt sitä vielä tai sitten on ihan kauhean vetäytyvä ja mitäänsanomaton ihan aidosti. 

Kyllä ainakin minä voin naisena aidosti ihailla kaunista ja älykästä naista. Ehkä ärsytyskynnys kuitenkin on huomattavasti alempi kuin miehillä ja miehiä taas viehättää naisessa ehkä aivoton nukkemaisuus kun nainen taas ihailee naisessa tiettyä energiaa ja kompetenssia. 

Vierailija
16005/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en kohta jaksa enää lukea tätä keskustelua ollenkaa -.- yhtä vääntämistä ja tappelua jokaisen parin fanijoukon välillä..

Mää oon periaatteessa Ankun ja Patin kannattaja, mut en jaksa tuota et sitten pitää lytätä joku toinen pari tai henkikö.

Ei tarvi yleistää että kaikki Anku-fanit ois yhtä innokkaita Veeran tai Pauliinan haukkujia.

Mä tykkään Ankasta ja Veerasta molemmista. Pauliina on liian outo koirakouluttaja mun makuuni.

Vierailija
16006/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku onkuin 40-vuotias kotirouva :)

Jos olisi, niin aviomiehillä ei olisi nykyisen kaltaista tarvetta vinkua ja valittaa kuinka se oma rouva on levinnyt ja paisunut joka suuntaan sekä kiukkuinen kuin ampiainen 24/7. Ei olisi jatkuvaa märinää tunikoista+leggareista ja lyhyeksi kynitystä kananp*rseestä. Tai siitä että se rouva ei pussaile eikä pidä enää muutenkaan hyvänä. Vähemmän olisi varmasti myös hinkua ru*nkata nettip*rnolle, hankkia salasuhdetta ja/tai pistää lusikoita jakoon jos kotona odottaisi oma anku..

Mut joo, eipä nämä aviomiehetkään ole salskeita palomies-patrickkeja.

Ei kiitos paluuta 50-luvulle. Antaa naisten ihan itse päättää haluavatko esim pitkän tukan vai sen kanan p*rseen. Toki hyvä jos näitä ankuja vielä nykyäänkin löytyy heille on varmasti omat ottajansa, mutta itse olen tyytyväinen, että on myös tuollaisia kuin Aura. Aura olisi mun ykkösvalinta.

Onhan Aurallakin aina pitkät hiukset ainakin iltaisin kun on ne lisukkeet päähänsä laittanut.  Kellään täällä ei ole kananp*rsekampausta, jokaisella ehkä Tanjaa lukuunottamatta on lisukkeita päässään. Aura on kyllä sellainen nais"jätkä", mitä varmaan tarkoitat. On rock. 

Ja Anku toinen, jolla ei ole lisukkeita omien hiusten lisänä. Lisukeripset kyllä on.

Ei Veerallakaan ole pidennyksiä. Pauliinakin vaikuttaisi siltä, että hiukset ovat omat, jos ova pidennykset, ovat erityisen onnistuneet. 

Vierailija
16007/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrickin imitointi Aurasta ja Ankusta: Aura seksikäs ja hauska, Anku takertuva ja vähän yksinkertainen. Ei välttämättä ajattele näin, mutta imitointi loi tämän mielikuvan.

Patrick myös sanoi Auran olevan ainoa nainen talossa, jonka kanssa pystyy kunnolla puhumaan. Ankulla hymy hyytyi aavistuksen tuossa kohtaa, vaikka tsemppasikin hyvin.

Patrickin imitaatio Ankusta oli kyllä vähän ikävän puoleinen. Ankukihan naurun lomassa totesi siihen vain että "No sä ootki ihan tyhmä..." Tai jotain tuollaista.

Vierailija
16008/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrickin ja Ankun suhde on pelkkää fyysistä vetovoimaa. Niillä ei tunnu olevan mitään sanottavaa toisilleen. Yhtään oikeaa keskustelua en ole nähnyt. Aina kun ovat yhdessä niin se on pelkkää pusuttelua ja hiplailua.

Vierailija
16009/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin kanssa Ankun instan. Ihan normaalia nuoren naisen elämää: matkoja, festareita, bilettämistä, Rukan juhannusta.

Aiheuttaako Ankun kauneus ja suosio miesten keskuudessa oikeasti noin paljon kateutta ja katkeruutta?

Nimenomaan aiheuttaa. Tyypillinen ilmiö joka on todistettu moneen kertaan. Todella huippukauniita naisia toiset naiset vihaa ja pitää tyhminä. Todistettu tutkimuksissakin.

Kyllä Ankussa ärsyttää se, että hän piilottaa oman persoonansa tai ei ole edes etsinyt sitä vielä tai sitten on ihan kauhean vetäytyvä ja mitäänsanomaton ihan aidosti. 

Kyllä ainakin minä voin naisena aidosti ihailla kaunista ja älykästä naista. Ehkä ärsytyskynnys kuitenkin on huomattavasti alempi kuin miehillä ja miehiä taas viehättää naisessa ehkä aivoton nukkemaisuus kun nainen taas ihailee naisessa tiettyä energiaa ja kompetenssia. 

Mä en näe että hän piilottaa persoonaansa. Sulla vaan taitaa olla mielessä joku tietynlainen henkilö tai persoona, jollainen sun mielestä pitää olla. Ja kun joku ei ole sellainen se oikeuttaa sut sun mielestä vihaamaan sitä ihmistä.

Vierailija
16010/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrickin ja Ankun suhde on pelkkää fyysistä vetovoimaa. Niillä ei tunnu olevan mitään sanottavaa toisilleen. Yhtään oikeaa keskustelua en ole nähnyt. Aina kun ovat yhdessä niin se on pelkkää pusuttelua ja hiplailua.

No he sentään viihtyvät yhdessä, toisin kuin joku muu pari.

Vierailija
16011/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nimeenomaan kuulla näiden kahden keskusteluja, kyllähän ne nyt herranen aika jutteleekin tuolla jotain eikä vaan pussaile.

Molemmat vielä oikein mainosti et miten hyvin tulevat juttuun ja helppo keskustella.

Ois ihan kiva nähdä niitäkin puolia.

Vierailija
16012/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sithän kauneimmat olisi Veera, Pauliina ja Emma. Saaneet eniten kuraa niskaan tällä palstalla. Ymmärrän kylllä, munki mielestä kauneimmat tuolla. Omaavat kauneuden lisäksi persoonan. Veera vielä yliopistossa lukee venäjää eli fiksu koska kouluttaa itseään.

Vierailija
16013/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ihailen ankua Ankun ystävällisyyden ja herttaisuuden takia. Ankusta välittyy, ettei hän tahdo pahaa muille. Liian monelta naiselta puuttuu näitä ominaisuuksia!

Ihailen myös älykkäitä naisia. Älykkyyttä on myös tunneälykkyys ja toisten huomioon ottaminen.

Vierailija
16014/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitä keskustelua ei ainakaan näytetä.

Eipä Jannen ja Veeran tai Pauliinan tai Villenkään keskustelut niin ihmeelisiä ole tuolla olleet.

Vierailija
16015/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankku on Jousimies horoskoopiltaan. Joku kysyi sitä. En kyllä ymmärrä mitä sillä on merkitystä.

Vierailija
16016/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrickin imitointi Aurasta ja Ankusta: Aura seksikäs ja hauska, Anku takertuva ja vähän yksinkertainen. Ei välttämättä ajattele näin, mutta imitointi loi tämän mielikuvan.

Patrick myös sanoi Auran olevan ainoa nainen talossa, jonka kanssa pystyy kunnolla puhumaan. Ankulla hymy hyytyi aavistuksen tuossa kohtaa, vaikka tsemppasikin hyvin.

Patrickin imitaatio Ankusta oli kyllä vähän ikävän puoleinen. Ankukihan naurun lomassa totesi siihen vain että "No sä ootki ihan tyhmä..." Tai jotain tuollaista.

Millainen se imitaatio oli? Kikatteliko?

Vierailija
16017/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuosta Ankun mollaamisesta tultu jo siihen tulokseen että haukkujat ovat kateellisia ku Anku on saanut napattua noin kuuman miehen

Vierailija
16018/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ihailen ankua Ankun ystävällisyyden ja herttaisuuden takia. Ankusta välittyy, ettei hän tahdo pahaa muille. Liian monelta naiselta puuttuu näitä ominaisuuksia!

Ihailen myös älykkäitä naisia. Älykkyyttä on myös tunneälykkyys ja toisten huomioon ottaminen.

Sellainen kuva, mikä Anku-tyypistä on tässä ohjelmassa annettu, on lapanen, joka menee solmulle ja mukautuu aina toiseen ja kumartelee joka suuntaan itsensä kustannuksella. Lisäksi yrittää miellyttää muita ja nauraakin sisäänpäin, koska ei uskalla olla oma itsensä ja hengittää vapaasti. Hymy ei välitä aitoa hyvänolontunnetta vaan on vähän kuin meikki - näin olen viehättävä ja pidetty. 

Oikea Anku voi olla ihan mitä tahansa muuta, mutta valitettavasti tuotanto on onnistunut luomaan minulle tuollaisen kuvan ja sen kuvan mukainen ihminen ei pysty aidosti luomaan hyvää oloa ympärilleen ja rakkailleen, koska häneltä puuttuu kyky olla proaktiivinen, koska lähes kaikki on reagointia ympäristöön. Tämä "ankukuva" luo hyvää oloa vain sillä, että hän ei ole hankala ja hän on ystävällinen, mutta hän ei anna itsestään mitään signaalia, että hän pystyisi tukemaan vaikeassa paikassa, ratkaisemaan ongelmatilanteita tms. 

Hän vaikuttaa tukea tarvitsevalta söpöliiniltä, joka palkitsee saamansa hyvän olemalla asettumatta vastahankaan ja pyrkimällä mukautumaan toisen tarpeisiin.

Vierailija
16019/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick käy Balilla surfaamassa, harrastaa urheilua, lumilautailee, maalaa lisäksi. Ei Patrickin  tarvitse ohjelman jälkeen käydä kuin kerran Balilla ja Anku on unohtunut. Balilla paljon kauniimpia kuin Anku ja samanlaisia elämäntapahaaveilijoita kuin Patrick, jotka urheilevat ja nauttivat elämästä. En näe Ankua muualle kuin someen pusuhuulikuvia ottamaan ja johonkin Onnelan tanssilattialle. Eivät yhtään samantyyppiset. Mutta näen tätä tosielämässäkin usein, että miehet valitsee ensisijaisesti ulkonäön perusteella kunnes vanhempana oppivat että pitäisi sitä jotain yhteistäkin olla että jaksaa elää yhdessä. 

Naulan kantaan! Tässä mielessä Emma ja Hanna olisivat olleet paljon paljon sopivampia. Emma oli kanssa seikkailunhaluinen ja Hannalla oli tosiaan se asuntovaunukiertolaisen elo haaveena. Mutta kun naama ratkaisee.

Et sä voi tietää kenestäkään mitään tuon ohjelman perusteella.

Hanna sanoi itsekin pudottuaan, että on ujo.

En ymmärrä miksi hänet haluttiin esitellä jonakin boheemina seikkailijattarena.

Siis miten ujous estäisi boheemiuden ja seikkailunhalun? Ei mitenkään... Ujous tulee ilmi vain sosiaalisissa tilanteissa, eikä estä noita muita luonteenpiirteitä. Et sä voi tietää Hannastakaan mitään tuon ohjelman perusteella, että onko hän oikeasti sellainen minä hänet esiteltiin.

Vierailija
16020/23806 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Patrick eteni ehkä enemmän "perinteisesti" suhteessaan eli tutustuivat ja ihastuivatkin toisiinsa ennen kuin päätyivät pariksi. Nyt sitten eivät enää jarruttele fyysistäkään puolta kun tuntevat toisensa, pelimerkit on selvillä ja ihastus on molemminpuolista. Nyt on aika nauttia toisistaan, se arki tulee sitten aikanaan kuitenkin ja nyt juuri luodaan sitä perustaa ja liimaa, jonka varassa suhde kestää niitä huonompiakin hetkiä. Silloin on hyvä palata tähän alkuhuuman hetkeen ja muistaa kuinka hyvä toisen kanssa oikeasti on, vaikka vastoinkäymisen hetkellä se ei siltä aina tunnukaan.

Lisäksi tietysti meille näytetään vain se mitä tuotanto haluaa meidän näkevän. Ankun ja Patun kuhertelua näytetään ehkä siksikin, että tämä on love island  ja moni muu pari suhtautuu tuolla pariinsa lähinnä kuin kaveriin. Ja kaveriin lämpimämmin ja läheisemmin kuin pariinsa. Ei ole kauheasti lovea.

Ketju on lukittu.