Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Anku miesten mieleen saaren ulkopuolellakin? Ja jo alussa kaksi miehistä valitsi Ankun. Mikä Ankussa kiehtoo? Kysyn mielenkiinnosta! Onko Anku miehille vähän niin kuin Patrick naisille? Minustakin Anku on nätti, mutta ei mitenkään erikoinen muihin verrattuna. Kun taas Patrickin ulkonäköhän poikkeaa paljon muista, joten ymmärrän miksi on suosittu, vaikka en itse Patrickista tykkää. Niin ja Patrickilla on lisäksi hieno ammatti ja upea kroppa. Joten on selvää miksi se vetoaa naisiin.
Mutta miksi Anku miehiin? Onko siinä muutakin kuin tuo ulkonäkö? Minun mielestä Anku on joo ystävällinen ja herttaisen oloinen, mutta myös vähän alistuvan ja epävarman oloinen. Lisäksi hihittää usein ilman mitään syytä, myötäilee toisten puhetta, ei tunnu omaavan tai ainakaan ilmaise omia mielipiteitä ja näkökantoja, on aika vietävissä... Minusta hänessä ei oikein ole persoonaa. Plussaa siitä että vaikuttaa positiiviselta, ei valita ja kiukuttele. Mutta ihmettelen sitä että tuollainen luonneko on useiden miesten mieleen? En voi mitään sille, että minusta se vaikuttaa siltä, että Ankun halutessaan mies haluaa sievän pikkuvaimon itselleen, joka nauraa miehen jutuille, ihailee tätä, hyväksyy kaiken, pitää miehen tyytyväisenä, ei kyseenalaista, uskoo miestä ja tekee palveluksia, kaikki enemmän yksipuolisesti. Eli se 60-luvun kotirouva, niin kuin täällä on jo sanottu 😀
Mun miespuoliset ystävät sanoo että Anku on toki ulkonäöltään kaunein mutta luonteeltaan myös ja herttaisin ihminen saarella.
Sanoit että hän on epävarma? Mikö epävarmuudessa on haittaa? Musta hänessä on omanlainen persoonansa. Jotta on persoonaa niin ei ihmisen tarvise aina olla räiskyvä,kova ääninen ja temperamenttinen.Epävarmuus saattaa aiheuttaa itselle negatiivisia asioita, eli että ei juuri esim osaa tuoda omia mielipiteitä ja tarpeita ilmi, on altis hyväksikäytölle... Joten minusta se on negatiivinen ominaisuus, ja este tasa-arvoisen ihmissuhteen kehittymiselle ja siten myös omalle hyvinvoinnille.
Ei toki kaikkien tarvitse olla räiskyviä ollakseen persoonallisia, mutta minusta Anku vaikuttaa olevan jotenkin hukassa, ja sen takia persoona ei välity tai se ei ole kehittynyt.
Millain Anku on hukassa?
Vierailija kirjoitti:
no jos anku on lesta tai ex-lesta, niin sehän selittää ton persoonattomuuden, tehtävä on palvella miestä ja alistua.
Mutta miten lestavaikutelma voi olla, vaikka/jos ei enää ole sellainen? Minulla tuli tuo vaikutelma jo ennen kuin joku sano, että olisi ennen ollut. Tosi outoa, että se säilyy, vaikka ei enää ole, ja on ulkonäöltäkin todella erilaisen näköinen kuin mikä heille on sallittua.
Olen mies ja voin sanoa, että Anku on kaunis mutta ei mieleeni. Eniten kiinnostaisi naispuolinen Patrick, eli sellainen surffitukka tyttö, joka olisi vähän rämäpää ja treenattu. Emma pääsi lähelle tätä, mutta tykkään blondeista. Ankusta valitettavasti tulee mieleen sellainen perus silikoneilla varustettu nainen, joka ottaa tuhansia selfietä instaan. Ankun jatkuva hihitys tuo myös mieleen, ettei päässä liiku yhtään mitään. Katsotaan muuttuuko kuva. Siihen saakka Pauliina on kaunein, Veera persoonallisin (plussaa että tykkää olla ilman meikkiä). Taloon voisi tulla jo uusia mimmejä.
Ihmettelevan vaan tätä harhaluuloa, että miehet tykkäisivät noista instabeibeistä. Eivät nimittäin tykkää, mutta toki sopivat tähän konseptiin. Mutta kylhän niille kuville on kiva runkata. Miehetkään ei älyllä loista tässä, vaan pääasia ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Anku miesten mieleen saaren ulkopuolellakin? Ja jo alussa kaksi miehistä valitsi Ankun. Mikä Ankussa kiehtoo? Kysyn mielenkiinnosta! Onko Anku miehille vähän niin kuin Patrick naisille? Minustakin Anku on nätti, mutta ei mitenkään erikoinen muihin verrattuna. Kun taas Patrickin ulkonäköhän poikkeaa paljon muista, joten ymmärrän miksi on suosittu, vaikka en itse Patrickista tykkää. Niin ja Patrickilla on lisäksi hieno ammatti ja upea kroppa. Joten on selvää miksi se vetoaa naisiin.
Mutta miksi Anku miehiin? Onko siinä muutakin kuin tuo ulkonäkö? Minun mielestä Anku on joo ystävällinen ja herttaisen oloinen, mutta myös vähän alistuvan ja epävarman oloinen. Lisäksi hihittää usein ilman mitään syytä, myötäilee toisten puhetta, ei tunnu omaavan tai ainakaan ilmaise omia mielipiteitä ja näkökantoja, on aika vietävissä... Minusta hänessä ei oikein ole persoonaa. Plussaa siitä että vaikuttaa positiiviselta, ei valita ja kiukuttele. Mutta ihmettelen sitä että tuollainen luonneko on useiden miesten mieleen? En voi mitään sille, että minusta se vaikuttaa siltä, että Ankun halutessaan mies haluaa sievän pikkuvaimon itselleen, joka nauraa miehen jutuille, ihailee tätä, hyväksyy kaiken, pitää miehen tyytyväisenä, ei kyseenalaista, uskoo miestä ja tekee palveluksia, kaikki enemmän yksipuolisesti. Eli se 60-luvun kotirouva, niin kuin täällä on jo sanottu 😀
Mun miespuoliset ystävät sanoo että Anku on toki ulkonäöltään kaunein mutta luonteeltaan myös ja herttaisin ihminen saarella.
Sanoit että hän on epävarma? Mikö epävarmuudessa on haittaa? Musta hänessä on omanlainen persoonansa. Jotta on persoonaa niin ei ihmisen tarvise aina olla räiskyvä,kova ääninen ja temperamenttinen.Epävarmuus saattaa aiheuttaa itselle negatiivisia asioita, eli että ei juuri esim osaa tuoda omia mielipiteitä ja tarpeita ilmi, on altis hyväksikäytölle... Joten minusta se on negatiivinen ominaisuus, ja este tasa-arvoisen ihmissuhteen kehittymiselle ja siten myös omalle hyvinvoinnille.
Ei toki kaikkien tarvitse olla räiskyviä ollakseen persoonallisia, mutta minusta Anku vaikuttaa olevan jotenkin hukassa, ja sen takia persoona ei välity tai se ei ole kehittynyt.
Millain Anku on hukassa?
Henkisesti. Tämän vaikutelman olen hänestä saanut.
Joku kirjoitti, että Anku on hukassa.Ei se missään hukassa oo . Varmaan nytkin Patun kainalossa silittelee Patun sänkeä ja on ahhh niin myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tunnen oululaisia, niin ihan samanlaisia, kuuntelee, tietää mut tekevät juntilla tapaa päätökset ja jurnuttaa. Eli se on oululainen, eihän katsoja muuta ymmärrä asukkaista kuin vain sen, että mitä ulkosia asioita siellä tapahtuu ja parhaat ”jutut” näytetään subilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millain Anku on hukassa?
Henkisesti. Tämän vaikutelman olen hänestä saanut.
Perustele.
Edelleen ottaa päähän, että mun suosikki Aura on mieslapsi Jeffreyn kanssa. Samanlainen sössöttävä kuin Ankukin, ainoa ero että Jeff osaa sentään tuottaa puhetta missä on sisältöä. Auralle sopisi toinen mies, mutta luulen ettei Aura tajua vaihtaa ennen kuin on liian myöhäistä, koska on ihastunut. Aura oli niin ihana, kun sanoi että lähtevät dokaa Emman kanssa! Pääsispä mukaan! En tajua, miksi täällä kritisoidaan tota dokaamiskommenttia, hei noi on parikymppisiä. Aika monet ton ikäiset vain juhlii viikonloput, niin tein mäkin.
Vierailija kirjoitti:
no jos anku on lesta tai ex-lesta, niin sehän selittää ton persoonattomuuden, tehtävä on palvella miestä ja alistua.
Eikö sen olisi silloin kannattanut ottaa Refai eikä tehdä oman pään mukaan ja varastaa haluamaansa miestä? Kirjoitat mitä päähän pälkähtää. Käyttämättä yhtään järkeä.
Serkkutyttö kirjoitti:
Ois mielenkiintoista tietää, miten Emma ja Refi pudottuaan. Ovatko olleet yhteydessä toisiinsa? Miltä paikkakunnilta olivatkaan?
instan mukaan ovat , samoin senja ja pojat pitävät yhteisiä iltoja jossa katsova ohjelmaa
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä foorumilla keksi itse tämän.
Sitä paitsi Anku ei ole persoonaton. Hän on rauhallinen. Miksi tarvitsisi olla joku härö ja epävakaa kälättäjä että olisi ”persoonallinen”?
Aura vaikuttaa niin ihanalta ja vilpittömältä, että alan vikistä aina kun sitä näytetään. Voisiko Aura saada lisää ruutuaikaa!
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ottaa päähän, että mun suosikki Aura on mieslapsi Jeffreyn kanssa. Samanlainen sössöttävä kuin Ankukin, ainoa ero että Jeff osaa sentään tuottaa puhetta missä on sisältöä. Auralle sopisi toinen mies, mutta luulen ettei Aura tajua vaihtaa ennen kuin on liian myöhäistä, koska on ihastunut. Aura oli niin ihana, kun sanoi että lähtevät dokaa Emman kanssa! Pääsispä mukaan! En tajua, miksi täällä kritisoidaan tota dokaamiskommenttia, hei noi on parikymppisiä. Aika monet ton ikäiset vain juhlii viikonloput, niin tein mäkin.
Mua kiinnostaa nähdä ensi jaksossa tuo, kenen kanssa Aura kaveeraa nyt kun Emma lähti. Löytyykö yhtä kiinteää suhdetta muiden kanssa tai kokeeko yksinäisyyttä. Siis vähän huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten lestavaikutelma voi olla, vaikka/jos ei enää ole sellainen? Minulla tuli tuo vaikutelma jo ennen kuin joku sano, että olisi ennen ollut. Tosi outoa, että se säilyy, vaikka ei enää ole, ja on ulkonäöltäkin todella erilaisen näköinen kuin mikä heille on sallittua.
No tottakai kasvatus ja lapsuuden olosuhteet näkyy jollain tapaa myös aikuisiässä
Vierailija kirjoitti:
Aura vaikuttaa niin ihanalta ja vilpittömältä, että alan vikistä aina kun sitä näytetään. Voisiko Aura saada lisää ruutuaikaa!
Oletko koira?
no anku kertonut yhtään hauskaa läppää? onko anku kertonut mitään itsestään? onko anku tehnyt muuta kuin nauranut joka sekunti joka helvetin asialle, minkä joku pojista heittää? onko anku kertonut mielipidettään mistään? onko se edes muodostanut kokonaista lausetta ilman että olisi myötäillyt toista?
Ei ole.
Joku yrittää nyt leipoa Jeffreystäkin jotain adoptio lasta ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä. Voi luoja tätä tyhmää palstaa !!
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen olisi silloin kannattanut ottaa Refai eikä tehdä oman pään mukaan ja varastaa haluamaansa miestä? Kirjoitat mitä päähän pälkähtää. Käyttämättä yhtään järkeä.
Sehän otti Patun Patun ohjailun mukaan, ei oma-alotteisesti. Ensimmäisen liikkeenkin teki vasta sitten, kun kuuli Patun kiinnostuksesta. Ei ennemmin, kun varmaan pelkäsi pakkeja. Ja Refaista se pääsi eroon lähinnä Markuksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankuhan noista on kaunein ja miesten mieleen. Osaisi vaan pelata kortit oikein tämän ohjelman jälkeen. En tarkoita että Patukan kanssa olemaan. Varmaan saa laadukkaamman miehen.
Eli sut.
oon nainen
Eikö se ole melkeisn sama sille ulkonäölle? Miksi täällä vähän väliä keskustellaan ulkonäösta, että onko se millainen? Pariutumisem kannalta luulisi tärkeämpää olevan ihmisen luonne. Ei alkuperämaa, ei uskonto, ei puolue, ei ääni, ei hiusten väri jne jne
Ymmärtän, että ulkonäkö tottakait öuhututtaa, mutta miksi se saa niin suuren tilan ja arvon tällä palstalla?
Tai onko niin että muuta ei saarelaisista voi arvioida, koska ei tunne heitä. Ulkonäkö on näkyvillä koko ajan, luonne ei.
Kunhan mietin.