Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Aura on vasemmistolainen. Arvo nousi heti silmissäni kilometrin.
miksiköhän mua nauratti tuo koppakuoriainen noin paljon...:D
Tuntuu että tähän mennessä paras jakso. Jotenkin energia muuttunut tuolla.
Samille sopii hyvin meikit!!
Vierailija kirjoitti:
Refai :D "kun sulle annetaan käsi, sä haluat mennä lähemmäksi kättä ja ottaa siitä kiinni"
Repesin. Ihmispsykologi vauhdissa.
Aura äärivasemmistolainen.. Jaahas. Ei vaikuta yhtä kivalta enää. 😆
Mäki nauroin tolle koppakuoriaiselle varmaa enemmän kuin milleen muulle tän sarjan aikana
Voi mitä söpiksiä nuo Jeffrey ja Aura, mutta myös Patrick ja Anku ovat just nyt tuolla sängyillä, tykkään tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän mua nauratti tuo koppakuoriainen noin paljon...:D
Olet ehkä väsynyt?
Vierailija kirjoitti:
Auralla on kiva tyyli
Joo niin on. Kynnet on kyllä aika järkyt. Vihreät monsterit.
Täällä on Anku fani(jonka nimi jääköön mainitsematta) ja Sami fani (jonka nimeä emme tunne) : D
Olipas miehet hyvännäköisiä tuossa rock-tyylissä.
Mä en oikein pitänyt kun koppakuoriainen kitui selällään.
Nytkö ne tuuppasi kaikki ketjusta nappaamansa ideat tähän yhteen jaksoon? Oli jo se tuttu juttu.visailu ja nyt sitten ainakin jonkinsortin rumuuspäiväkin.
Mitäs me seuraavaksi toivotaan?
Ilmapiiri on parempi, kun parinvaihto onnistui tosi hyvin
Alkoihan se Ankullekin patukka maistumaan.
Hammaslääkäri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin juuri, että Emman keskimmäiset etuhampaat ylhäällä ovat paljon valkoisemmat kuin muut hampaat.
Laminaatit etuhampaissa. Säästömalli, vain etuhampaisiin laitettu ja väärä väri, kun ei mätsää muuhun rivistöön.
Jep. Poltetaan roviolla.
Omat hampaani ovat valkoiset. Huulet ja leveä hymy varjostaa ja saa näyttämään sivuhampaat tummemmilta.
Kaipaisin enemmän materiaalia talontapahtumista. Mutta ei.... ruutu aikaa saa jopa koppakuoriainen.
Ykstuttu/serkkutyttö. Lopeta jo. Kirjoita välillä vaikka johonkin toiseen ketjuun näitä juttuja.