Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ärsyttää, ettei Patrick vellihousuna saanut sanottua Emmalle että haluaa olla Ankun kanssa ja aikoo vaihtaa paria. Ulkoisti työn Ankulle ja Anku palvelijana totteli. Onkohan Ankulla mitään omaa tahtoa vaan myötäilee loputtomiin.
Niinpä, jotenkin en tykkää Patesta. Mielestäni manipuloi.
Sama se että Emma jankkaa ja sitä toitotti koko ajan, syy päästä eroon.
Kiltti Anku kyllä Patea tottelee.
Oli hyvä jakso eilen! Vihdoin päästiin vauhtiin 😊 Tosi hyvät parit saatiin, paremmin ei olisi voinut mennä. Refai kyllä säälitti.
Sami on tosiaan päässyt nyt esille enemmän ja se on loistavaa! Hyvää itseironiaa ja rento tyyppi. Huumorilla voittoputkeen! Mua ei enää edes häiritse turkku-murre, koska se oikeastaan sopii noihin läppiin.
Pauli ja Alexina voi olla pudotusvaarassa, jos seuraavana pudotetaan pari, sillä molemmat uusia ja Paulin persoona jäänyt vielä ohueksi.
Toivottavasti Patu ja Anku pääsevät oikein nauttimaan toisistaan. Uskon, että heidät valitaan treffeille, jolloin ovat Refain ja Emman haukankatseilta turvassa ja voivat alkaa keskittyä kunnolla toisiinsa. ❤️
Meillekin kannatan Jefin ja Auran voittoa.
Feikkaavat vähiten.
Oikeesti en luota pätkääkään Pateen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin osaisin kuvitella, että jos V&P voittaa rahat, niin V ottaa ja lähtee rahoineen Jannen kanssa luxuslomalle ottaa vähä brunaa lisää xD
Tai Veeran ja Jannen tilantees Janne ottaa rahat ja maksaa velat ja Veera jää rannalle ruikuttaa
Toivon, että voittais joku muu pari, vaik Patu ja Anku ja jakais rahat yhessä
No Anku jakaa rahat mutta entä Patu, en luota häneen.
En heitä tule äänestämään.
Mulle tärkeää että rahat jaetaan.
Täällä on jotkut niin täpinöissään tästä sarjasta että eivät ymmärrä että meitä pannaan kuusnolla😬
Emmasta ja Refaista voisi tulla hyvä pari, vaikka luulen että Emmalle sopisi hieman boheemimpi tapaus. Joka tapauksessa he ovat mielestäni aina ottaneet tukea toisistaan keskustelemalla pareistaan, joten on aika luonnollista että heillä voisi myös synkata.
Mun yli 80v.mummo katsoo tätä ja on kuulemma pettynyt oli kuulemma ulkomainen paljon parempi🤩
Meniskö se aina samassa järjeestyksessä mutta aloittaja aina vaihtuu ja viimeksi aloittanut menee jonon perälle. En ole varma, mutta se olisi sinänsä reilua ettei tuotanto valitsisi.
Kyllä Pate taitaa tosiaan kerätä sulkia hattuun toisten ihastumisilla. Ensin yritti saada Emman tunnustamaan ihastuksen vaikka siitä ei olisi ollut mitään hyötyä, ja nyt sitten muka vitsaillen fantasioi Ankun olevan äärettömän ihastunut häneen. Täysin erilaista puhetta, kuin vaikka Samilla, jolla on jalat maassa, ja joka heitti taitavaa itseironiaa, joka on hyvä merkki. Kertoo paljon miehistä kaksi noin erilaista huumorityyliä.
Itseä ei kyllä kiinnosta pätkän vertaa Patrick tai Anku,ei yhdessä eikä erikseen.Mut
makuja on monia.
Aika näyttää. Ei kannata hötkyillä. Eiköhän se siittä taas, jos on mennäkseen.
Voi että tuo Sami ja Nelli 💖 uppana pari.
Toivon Veeran ja Jannen voittoa.
Eka kerta kun Anku oli aidosti iloinen. Se oli kiva nähdä.
Patunkin hymy näytti aidolta. Mutta mies taitaa miettiä jo seuraavaa valloitustaan. Sen verran keskeneräisen oloinen tapaus. Sen kroppa on hyvä, mutta naama ei ole kovin symmetrinen, ei mikään täys 10. Sinänsä sillä ei ole väliä, mut kun jätkä vaan LEIJUU.
Rahanjakamisesta. Siihen vielä aikaa. Uskon, että jokainen pari jakaisi rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko itse vain niin kyyninen rakkauden suhteen mutta musta vaan Veeran touhu on niin feikkiä. Kuulostaa siltä kuin hän olisi ennen ohjelmaan osallistumista katsellut näitä muiden maiden Love islandeja ja pannut merkille millaiset parit ovat voittaneet. Tämän jälkeen googlaillut "rakastuneen käytös" ja sitten opetellut tämän käytöksen ulkoa ja nyt mm. toistelee näitä "rakastuneen naisen" fraaseja. Kaikki tämä "paras kaveri ja koko muu maailma häviää, kun he ovat kaksin. Ikävä vaikka toinen on lähellä."
Noihan on just tollasia kliseitä, joita yleensä yhdistetään nimenomaan rakastuneeseen. Mutta se, että hän sanoo ne ääneen, oikein alleviivaten tekee koko hommasta vähän päälleliimattua. Ja siis Janne on hänen paras kaveverinsa? Anteeksi mitä? :-D Eipä hänellä ole korkeat kriteerit, jos muutaman viikon sohvalla makuilun jälkeen tulee hänen parhaaksi ystäväkseen.
Ja mikä tämä pillerin ottaminen oli yhteisen yön jälkeen oli? Siis tekikö hän ilmeisesti e-pillerin ottamista tällaisen numeron? En voi kuvitellakaan millainen hän on livenä ollut esim. silloin, kun hän on alkanut ensimmäistä kertaa elämässään seurustelemaan. Varmaan kylälle ripustettu oma valotaulu, jossa on komeillut tämä tärkeä päivämäärä ja maailman siirappisimman pariskunnan kuva.
Elämäni noloimpia tunnustuksia varmaan, mutta emmä näe Veeran käytöksessä mitään outoa. Mä olen itse ihan samanlainen.
En pitäis yhtään outona ellette jaksais jankuttaa. Mutta mun tunteet ovat aina todella voimakkaita, en pelkää näyttää ja sanoittaa niitä.
Mullakin on voimakkaat tunteet. Mutta ihmettelen nimenomaaan tota sirkusta niiden tunteiden ympärillä. Jos ne tunteet ovat niin voimakkaat niin eiköhän sen muutkin jo ihan ilman mitään jatkuvaa esiintuomista huomaa. Enkä taroita tunteiden esiintuomista, vaan noita siirappisia julkilausumia.
Meillä ainakin käytös tulee hyvin luonnostaan. Tytärkin hehkuttaa spontaanisti tunteitaan poikaystäväänsä kohtaan. Minulle, äidilleen! Jotkut on vaan tällaisia.
Niin, hienoahan se, jos on avoin tunteissaan. Mutta omaan silmään Veeran käytös näyttää silti todella huomionhakuiselta ja sitä kautta feikiltä. Tämä e-pilleri episodikin oli aika naurettava. Ikään kuin yleensä on tapana heti seksin jälkeen rynnätä ottamaan e-pilleri ettei vain tule raskaaksi. Sitten kuitenkin olivat Janneen kanssa sopineet etttei kerrota kellekään mutta Veeran vihjailut eivät jättäneet paljon arvailujen varaan.
Tuntuu, että olet päätökses Veerasta tehnyt ja nyt näet kaiken Veeran tekemisen huonossa valossa. Veera ei tehnyt pillerin ottamisesta suurta numeroa, et olisi edes nähnyt sitä ohjelmassa, jos eivät kaikki tytöt olisi juosseet paikalle kuulustelemaan. Ja jos on nukkunut yön toisaalla, niin on kyllä parasta kotiin tullessa hoitaa se pilleri heti alta pois, ettei unohdu, vastuullista toimintaa. Ja on täysin luonnollista, että noissa olosuhteissa, on vaikea pimittää asioita täysin, Jannekin kertoi Villelle yön tapahtumista, eikä Patrickin ja Emman yökään salaisuudeksi jäänyt. Veera on ollut alusta asti johdonmukaisesti samanlainen hölösuu, tunteikas, teki suuren numeron hylkäyksistä alussa, olisi päinvastoin outoa, jos ei tekisi suurta numeroa tykkäämisen tunteistaan. Se, että käyttää kliseisiä, elokuvista tuttuja lauseita, ei kerro näyttelemisestä, vaan siitä, että haluaa nimenomaan käyttää elokuvista tuttuja lauseita, ei siinäkään mitään väärää ole vain siksi, että monet eivät niitä käytä. Tuntuu siltä, että Veeran arvostelijoiden on vaikea hyväksyä Veeraa sellaisena kuin hän on, koska on erilainen kuin keskiverto suomalainen yleensä, mutta hei, me ollaan kaikki erilaisia, suvaitsevaisuutta peliin.
Minkä ihmeen päätöksen? :-D Ihan tässä vain kommentoin Veeran huomionhakuisuutta, joka menee kenties jo feikin puolelle. Ihminen voi olla upea ja posiitvinen mutta hänessä voi silti olla negatiivisia piirteitä näin yleisesti. Ei se nyt ihan niin mustavalkoista ole, kun on kerran tehnyt päätöksen (?) jostakin henkilöstä niin mitään päätöksen (?) vastakkaisia piirteitä ei voi enää kyseisessä henkilössä havaita.
Kyllä mun mielestä ainakin e-pilleri kohtaus oli aika vahvasti dramatisoitu. Kaikki tytöt eivät suinkaan juosseet paikalle usuttamaan Veeralle e-pilleriä, vaan Veera kiiruhti heti sviitistä tullessaan mainitsemaan tästä pillerin ottamisesta Jannelle ja sen jälkeen tytöille.
Eikö Aura oo parturi-kampaaja? Jaksan ihmetellä että miten kampaajalla voikin olla noin karseet hiustenpidennykset :D Näkee kilometrin päähän että on pidennykset
Outo nauru tuolla Ankulla kun valinnan jälkeen istuutuivat???
Jotenkin osaisin kuvitella, että jos V&P voittaa rahat, niin V ottaa ja lähtee rahoineen Jannen kanssa luxuslomalle ottaa vähä brunaa lisää xD
Tai Veeran ja Jannen tilantees Janne ottaa rahat ja maksaa velat ja Veera jää rannalle ruikuttaa
Toivon, että voittais joku muu pari, vaik Patu ja Anku ja jakais rahat yhessä