Miehet: millaista on seksikäs arkipukeutuminen?
Jos ajatellaan ihan normaalia elämää esim töissä. Mikä saa päät kääntymään? Millaisia vaatteita pidätte kiinnostusta herättävinä? Vai onko mitään väliä? Ja nyt tarkoitan ihan asiallisia vaatteita.
Kommentit (57)
Seksikäs nainen on seksikäs riipumatta siitä, mitä hänellä on yllään. Kaikesta pahimpia ovat epäseksikkäät naiset, jotka yrittävät epätoivoisesti paljastavalla pukeutumisella tehdä itsestään seksikkäitä näyttäen siten vielä epäseksikkäämmiltä kuin muuten.
Arjessa seksikkäintä on juuri urheilemasta tullut nainen treenikuteet päällä. Erityisesti jos tekee voimaharjoittelua
Kireä kauluspaita, josta näkyvät muodot 😍😍😍.
Ja housuthan tietysti sen paremmat, mitä kireämmät:)
Annastiina Heikkilä oli tyylikäs eilen A-studiossa.
Olemuksestahan se lähtee, mutta esimerkiksi nahkahousut tai wet-look-legginssit, sopivat rintsikat ja istuva paita. Ei siis välttämättä mikään isokaula-aukkoinen makkarankuori.
Jostain syystä farkut ja tiukahko huppari toimii mulle.
En tiedä minkä takia jonkun pitäisi pukeutua seksikkäästi, varsinkaan arkena. En minä ainakaan mene työpaikalle näyttämään seksikkäältä vaan tekemään töitä.
Jaa, luulin, että kysyit miesten omasta pukeutumisesta...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä takia jonkun pitäisi pukeutua seksikkäästi, varsinkaan arkena. En minä ainakaan mene työpaikalle näyttämään seksikkäältä vaan tekemään töitä.
Sitähän tässä kysyttiin senkin femmari :D
Vierailija kirjoitti:
Minua kuumat katseet ohikulkijoiden kanssa piristävät :) pidän siitä jos joku katsoo kuolaten ja kyllä, meikkaan näyttääkseni muiden silmissä hyvältä. Ap
Mun mies on sanonut että ainakin tiukat farkut, leggarit ja treenipöksyt on ihania. Samoin kynähameet ja kotelomekot. Perus hameet ja yllättäen shortsit eivät taas ole yhtään hot.
Rosie Huntington-Whiteleyllä on kiva tyyli; suht ajaton, seksikäs ilman, että on tissit tiskissä ja sellanen, että sopii toimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Olemuksestahan se lähtee, mutta esimerkiksi nahkahousut tai wet-look-legginssit, sopivat rintsikat ja istuva paita. Ei siis välttämättä mikään isokaula-aukkoinen makkarankuori.
Kehtaako tuollaisia housuja pitää muka lyhyen istuvan paidan kanssa? Itse käytän vain isojen neuleiden tai ponchon kansaa ettei ole pylly tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää tulla nillittämään? Mitä se sua haittaa, jos muut ovat kiinnostuneet pukeutumisesta?
Tämä voi olla sulle kauhistus, mutta osa meistä naisista haluaa olla seksikkäitä, haluttavia ja naisellisia. Se ei tarkoita, että me mennää töihin vilauttelemaan ja p*rnoilemaan, tai että ollaan muuten jotenkin alistuvia miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako tuollaisia housuja pitää muka lyhyen istuvan paidan kanssa? Itse käytän vain isojen neuleiden tai ponchon kansaa ettei ole pylly tyrkyllä.
https://www.net-a-porter.com/fi/en/d/Shop/Clothing/Pants?pn=1&npp=60&im…
Tossa voi katsoa miten esim. nahkahousuja on stailattu :) -ohis
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti nämä. Ja kauluspaidan ylänappi auki, ei missään nimessä niin että tissivako näkyy mutta kaulaa ja aavistus kaulan alta. Omg..
Kireät housut, joista näkyy muodot. Lyhyt tyylikäs jakku, joka ei peitä persettä. Uuuuh.
M40
Tässä pitää nyt tuoda esille, että minkälaisissa töissä. Jos nainen tekee konttorihommia niin jakkupuku ja korkkarit on hot. Muuten vapaalla ois korkeakorkoiset saappaat, timmit farkut ja kauluspaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti nämä. Ja kauluspaidan ylänappi auki, ei missään nimessä niin että tissivako näkyy mutta kaulaa ja aavistus kaulan alta. Omg..
Kireät housut, joista näkyy muodot. Lyhyt tyylikäs jakku, joka ei peitä persettä. Uuuuh.
M40
Ja lisätään tähän vielä korkkarit. Ei tarvi olla mallia lady domina, mutta korkkarit kuitenkin.
Sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.net-a-porter.com/fi/en/d/Shop/Clothing/Pants?pn=1&npp=60&im…
Tossa voi katsoa miten esim. nahkahousuja on stailattu :) -ohis
Noissa oli pidempi pyllyn peittävä paita useissa. Noin siis itsekin käytän. Minulla on vähän härskit tuollaiset ja ponchon kanssa on jo rajoilla kun näkyy pyllyn muoto hyvin sivusta. Meillä on vähä formaali pukeutuminen töissä :) ap
Mitä sillä on väliä?
Naisethan meikkaavat ja pukeutuvat vain itselleen.