LOVE ISLAND SUOMI - OFFICIAL
Love Island alkaa tänään klo 21 ja ohjelmaa nähdään kuutena päivänä viikossa. Katsomossa nyt ensimmäisten asukkaiden esittelyvideoita nähtävillä.
Keskustellaan ohjelmasta tässä ketjussa :)
Kommentit (514)
Voi herranjestas kauanko pitää valvoa ... eka jakso kuitenkin puoltoistatuntinen.
Kauheesti on mainostettu ja ...... plääh.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää sinitukkanen nainen ja plösö mies on mun ehdoton suosikkipari Love Islandilla.
Musta tuo kuka jakelee drinkkejä noille muille baaritiskin takaa on tosi söpö.
Onko tää simpsonijakso game of thrones -jakso? :D
Kyllä siellä tuotantotiimillä hiki kostuttaa kainaloita parhaillaan.
Hitto täähän on kovempi kuin mainosten perusteella arvaskaan! Onko muualla maailmassa esitetty Love Islandia piirrettynä versiona?
Hirveetä draamaa alusta saakka, tästä tulee hyvä kausi.
Oikeest eikää :D Miten onnistunut mokaan näin..
Tän takia tää ei siis näkynu katsomossakaan...
Näkyykö vieläkää telkusta?
Kai ne tajuaa ettei tota Simpsonia tarvii näyttää loppuun vaikka se Love Island alkaisi pelaamaankin. Tai kai sitten joku valittaisi siitäkin että Simpsonit jäi kesken.
Veikkauksia kuinka kauan menee ennen kuin ensimmäinen pari panee? Mä veikkaan 2 jaksoa.
Mä luulen että eka jakso ja parinvalinta tulee livenä ja siel on tapahtunut jotain joka on pistänyt kaiken ihan sekasin.
eilen on menty villaan ja kyllä mun kaverin tuntien siellä on ainaki sormetettu eilen ehkä jopa pantu😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
eilen on menty villaan ja kyllä mun kaverin tuntien siellä on ainaki sormetettu eilen ehkä jopa pantu😂😂😂
... koska kukaan ei voi vastustaa kaveriasi?
*huoh*
Taitaa olla vaan Simpsonien mainoskatko.
Kyllä tää sinitukkanen nainen ja plösö mies on mun ehdoton suosikkipari Love Islandilla.