Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1027)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella miten orpoudella leveillään tai ylpeillään? Meneekö se niin, että minäpä olen orpo oletkos sinä hähähää. sehän on tosi surullista. Ehkä hän on traumatisoitunut ja siksi ottaa usein puheeksi. Ehkä hän toivoo saavansa jonkinverran myötätuntoa. Vai onko ihmisillä nykyään käsitteet aivan hukassa.
Mihin orvoksi jäänyt tarvitsee jatkuvaa myötätuntoa?
No sitä ei ainakaan sinulta heru.
Kerro ihmeessä, millä tavalla aikoinaan orvoksi jääneeseen pitäisi suhtautua eri tavalla kuin toisiin ihmisiin?
Missä on huippuälykkään ööö: n kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa vieläkin, kun kaveri valmistui amiksesta, oli laittanut Facebookiin kolme julkaisua (joista yksi koulutustieto) ja siinä luki: Kolmoistutkinto, ICT-asentaja ja lukion päättötodistus (ja ollut tästä lähtien viimeiset 10 vuotta työtön vanhempien nurkissa asuva :D) Vasta tämän vuoden alussa ymmärsi poistaa nuo Facesta (ja siis hänen profiilissa ei ole mitään muuta sisältöä ollut 10v aikana) Heh. Niinkun ketä kiinnostaa kolmoistutkinto Facebookissa, jos ei muuta postailla 10 vuoteen? Ei ollut edes kuvia tai mitään.
Tyyppi myös lesoili aina tapaamisissa hänellä on kolmoistutkinto ja silti puhui pahaa minusta ja oli täysin empatiakyvytön moukka, kateellinen ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella miten orpoudella leveillään tai ylpeillään? Meneekö se niin, että minäpä olen orpo oletkos sinä hähähää. sehän on tosi surullista. Ehkä hän on traumatisoitunut ja siksi ottaa usein puheeksi. Ehkä hän toivoo saavansa jonkinverran myötätuntoa. Vai onko ihmisillä nykyään käsitteet aivan hukassa.
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee miten toisilla samanikäisillä ei ole.
Vai olisiko vastaanottajassa vika. kuvittelemalla sanoman väärin? Kaikki asiat voi kääntää päälaelleen.
Miten sen voi kuvitella väärin, kun toinen sanoo, että "mulla on ollut rankempi elämä kuin teillä kenelläkään ja oon selvinnyt vaikeammista asioista kuin te"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, millä tavalla aikoinaan orvoksi jääneeseen pitäisi suhtautua eri tavalla kuin toisiin ihmisiin?
No ihmeessä minä kerron. ei ainakaan irvaamalla ja vähättelemällä. Pieni myötätunnon osoitus vaikka nyökkäämällä. Kaikki eivät ole nuorella iällä menettäneet vanhempiaan. Joskus me kaikki se koetaan. ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti vastaani ei tule kaltaistasi kylmää ja tunneköyhää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmeessä minä kerron. ei ainakaan irvaamalla ja vähättelemällä. Pieni myö
No ihmeessä minä kerron. ei ainakaan irvaamalla ja vähättelemällä. Pieni myötätunnon osoitus vaikka nyökkäämällä. Kaikki eivät ole nuorella iällä menettäneet vanhempiaan. Joskus me kaikki se koetaan. ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti vastaani ei tule kaltaistasi kylmää ja tunneköyhää ihmistä.
Siis miksi ihmeessä aikoinaan orvoksi noin 10v jääneelle pitäisi nyökätä vielä nykyäänkin, kun ollaan ihan aikuisia? Ja aina tavatessa hänet vai?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on leso? Leso tarkoittaa miljardööri Veikko Lesosta jolla on varaa lesottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmeessä minä kerron. ei a
Olet jo typeryytesi näyttänyt, luultavasti elämäsi on yksinäistä.
kommentti typeryydestä oli sille tunneköyhälle jankkaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä, millä tavalla aikoinaan orvoksi jääneeseen pitäisi suhtautua eri tavalla kuin toisiin ihmisiin? &nb
Olet jo typeryytesi näyttänyt, luultavasti elämäsi on yksinäistä.
Ai kun kysyin, että miksi ihmeessä aikoinaan lapsuudessa tai nuoruudessa orvoksi jäänyttä pitäisi vielä aikuisenakin kohdella jotenkin eri tavalla kuin toisia ihmisiä? Ok.
Minusta taas kaikkia ihmisiä olisi hyvä kohdella ihan samalla tavalla, ihan riippumatta taustoista.
Vierailija kirjoitti:
Eräs vanhemman puoleinen sukulainen jaksaa aina kehua, että kuinka paljon iloa ja apua hänellä on kuopuksestaan. Oikeasti hänen poikansa on ruma, lyhytkasvuinen, sairaalloisen ylipainoinen, todella lapsellinen, avuton ja aivan taatusti kehitysvammainen, mutta äitinsä puheiden mukaan poikansa on oikeasti muka todella viisas, tietää paljon asioista ja osaa vaikka mitä. Kuitenkin aina kun minä näen kyseisen henkilön, niin hän tutkii kaupassa kiinnostuneena jotain pienille lapsille tarkoitettua lelua tai selaa kirjastossa jotain lasten kuvakirjaa. Hän on jo lähemmäs 40v, mutta viettää silti pitkiä aikoja äitinsä luona ja äiti joutuu häntä todella paljon auttamaan esimerkiksi vaatteiden ostamisessa, laskujen maksamisessa, kodin siivoamisessa, kaavakkeiden täytössä jne. Lisäksi kyseisellä henkilöllä on mielenterveysongelmia ja autismi.
Kirjoittaja, huomasitko miten monta alapeukkua sait?
Mitä tuumaat siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee miten toisilla samanikäisillä ei ole. Siis oletko kateellinen, ole onnellinen että et ole kokenut vastaavaa. Mikä tässä mättää. mistä olet vihainen? Vai oletko kateellinen hänen menestykseestään? Kuulemisen ymmärtäminen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Puolituttavaperheen "Ostettiin oikein shampanjaa!" ja sitten kun kysyin että ai jaa, minkä shampanjatalon tuote oli, ja että oliko hyvää että kannattaisi itsekin kokeilla, niin saan vastaukseksi "Joo oli hyvää ja maistui kalliilta kuten olikin ja kyljessä luki Freiksenetti!" ja esittelevät tyhjää pulloa (Freixenet Espanjasta, tyyliin se joka maksaa 12 euroa....)
Mitä tuohon voi enää sanoa, kun ei kehtaa nauraakaan...?!
No nyt tunnustan ainoana täällä, että en tiedä mikä on shampanja.-talo
Omasta mielestäni lapsuudessaan orvoksi jääneitä ei tarvitse aikuisena kohdella sen kummemmin kuin ketään muutakaan ihmistä. Minunkin isäni on kuollut kun olin lapsi, mutta ei se liity mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee miten toisilla samanikäisillä ei ole. Voi v...u mitä p..kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oma tuttavani leveilee sillä siten, että katsoo olevansa kokeneempi, että hänellä on enemmän elämänkokemusta kuin toisilla, ja on sitä mieltä, että hänen kokemuksensa ovat ehdottomasti rankempia kuin toisten. Toisin sanoen, yrittää nostaa itseään toisten yläpuolelle tuolla asialla. Toki leveilee myös sillä, miten hänellä on oma asunto ja auto, kun on saanut vanhemmiltaan perinnön, ja ihmettelee m
Siis oletko kateellinen, ole onnellinen että et ole kokenut vastaavaa. Mikä tässä mättää. mistä olet vihainen? Vai oletko kateellinen hänen menestykseestään? Kuulemisen ymmärtäminen!!!!
Tuskin kukaan on kateellinen mistään, se että on lapsena perinyt kuolleet vanhempansa ei ole mitään menestymistä eikä ansio.
Mutta tuollainen, että yrittää nostaa itseään ja omia kokemuksiaan toisten yläpuolelle on vaan aivan turhaa ja typerää käytöstä. Monet ihmiset ovat lapsuudessa tai nuoruudessa menettäneet läheisiään, mutta eivät käyttäydy tuolla tavalla.
Et ole kokenut heidän elämäänsä ja kokemaansa. Vai oletko sitä mieltä, että sarjamurhaaja ja lapsena orpoutunut ansaitsevat saman myötätunnon? Siehän se vasta veikko oot!!!
Vierailija kirjoitti:
Et ole kokenut heidän elämäänsä ja kokemaansa. Vai oletko sitä mieltä, että sarjamurhaaja ja lapsena orpoutunut ansaitsevat saman myötätunnon? Siehän se vasta veikko oot!!!
Eihän kukaan mitään tuollaista sanonut,bihan turhaa yrittää vääntää jotain ihan ihmeellistä.
Se on totta, että kukaan ei ole kokenut toiden elämää eikä kokemaa. Siksipä esimerkiksi lapsuudessaan orvoksi jäänytkään ei ole kokenut niitä toisten ihmisten elämää tai kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi joskus nokikolari, joka kehuskeli kahvit tarjotessani, kuinka ei ole käynyt kouluja peruskouluja enempää eikä ole koskaan lukenut yhtään kirjaa ja silti pärjännyt niin hyvin :D Piti oikein pitkän palopuheen siitä miten koulutus on turhaa.
Joo näitä riittää! Tunsi ehkä alemmuutta sinua kohtaan ja halusi ihan ääneen kerrata vielä, että on pärjännyt elämässä. :D Sen he muistaa mainita, kun koulunkäynti ei aikanaan kiinnostanut. Aivan kuin joku olisi heidän pärjäämisestään epäillyt tai ollut siitä erikseen kiinnostunut.
Vai olisiko ihan sanojassa vika? On monta kertaa ihmetellyt ääneen, miksei muilla samanikäisillä, 30v., ei ole omaa velatonta omistusasuntoa tai edes autoa.
Omasta mielestään toisten kokemukset ei ole mitään verrattuna hänen kokemuksiin, tätä tykkää tuoda esille. Esimerkiksi kun yhden kaverin isovanhempi kuoli, sanoi tämä orvoksi jäänyt, että eihän tuo ole mitään verrattuna siihen että vanhemmat kuoli, kuten hänellä.